Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Auto zgasło podczas jazdy 2.5 V6

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    Jakbyś czasem szukał już takiego silnika to się odezwij bo mam taki do sprzedania kompletny w stanie bdb z przebiegiem 165tyś.

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TB byla Alfa romeo 166 FL 2.4 JTD jest
    Postów
    818

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Mi się wydaje że na AC był taki przypadek.
    Był ale z tego co pamiętam to po 20 minutach wał się zatarł i nie było co z niego zbierać.
    Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.


  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dziubek99 Zobacz post
    Był ale z tego co pamiętam to po 20 minutach wał się zatarł i nie było co z niego zbierać.
    Teoretycznie da się to zrobić ale jak widać w praktyce w ogóle to nie działa. Myślę, że nikt nie robi takich rzeczy w v6 bo uwzględniając dzisiejsze ceny aut posiadające ten motor szlif i naprawa jest nieopłacalna. Auto idzie na złom albo silnik jest wymieniany, tak więc pewnie nigdy się nie dowiemy czy przy dzisiejszych możliwościach obróbki szlif wału w v6 ma jakiś sens i czy praktycznie da się wykonać taką operację trwale.

  4. #24
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    ktos szlifowal wal od 2.0tb na ac i z tego co pamietal to jezdzil jakis czas, nie wiem ile czasu ale jezdzil. o ile 3.0 idzie jeszcze dostac to wiem ze z 2.0tb ludzie mieli duzy problem.

  5. #25
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Panewki korbowodowe wału są w dwóch klasyfikacjach i żądna z nich nie jest nad wymiarowa
    Panewki główne podpory wału są w trzech klasyfikacjach żadna z nich nie jest nad wymiarowa
    Wału korbowego V6 24v 12V się nie szlifuje

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [159] Auto zgasło podczas jazdy na luzie
    Utworzone przez Johny3 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 27-02-2018, 19:19
  2. Auto zgasło i zalana skrzynia biegów olejem
    Utworzone przez jedker w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-02-2016, 09:56
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 16:38
  4. Auto zgasło nagle i nie chce odpalić błąd P0190
    Utworzone przez remer w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 20:08
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-11-2010, 07:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory