Tak z ciekawości ile osób spotkało się z pękniętą głowicą szczególnie w silnikach 2.0 JTDM ???
Jeszcze dopytam: czy można dolać dowolny płyn chłodniczy (np. borygo) nie wiedząc jaki jest zalany byle kolor się zgadzał? Nie mogę znaleźć przyczyny mojego ubytku i zatrzymaniu się na poziomie MIN, a jazda z takim poziomem w zimie może generować problemy.
Wklejam wątek do międzynarodowego forum Alfaowner z tym problemem
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...lant-leak.html
Sorry, że odgrzewam kotleta. Ale jestem ciekawy jak się rozwiązał problem? Winowajcą była wspomniana obudowa chłodnicy EGR?
Ford S-Max 2.2 16v TDCi '13
FIAT Barchetta 1.8 16v VFD '00
FIAT Punto 1.1 8v FIRE '99
Podbijam,bo rowniez jestem ciekaw.
Ogolnie wszystkie 2.0 maja problemy z ubywajacym plynem chlodniczym.
Insignie też mają z tym problem. W tamtym tyg widziałem dwie i po macanku wyszło mi, że sączy się właśnie gdzieś z tamtych okolic.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10