Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: tryb dynamic 1.4TB 120

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    giulietta 1.4 TB
    Postów
    7

    Domyślnie tryb dynamic 1.4TB 120

    Witam, od niedawna posiadam Julkę i nurtują mnie pewne kwestie dot. trybu dynamic. Wiadomo testuje bajery, spalanie maksymalne, minimalne i po paru próbach wydaje mi się , że na trybie "D" auto na trasie przy delikatnym muskaniu gazu spali mniej niż na "N" (pewnie większy moment to i mniej gazu potrzeba na rozpędzenie). Jak to u Was wygląda?

    I takie drugie pytanie jak to jest z tym trybem "D"; (bo nie ukrywam, że jak już się raz włączy to nie chce się już w ogóle jeździć na "N") można bezproblemowo jeździć na nim cały czas? czy funkcja overboostu ma jakiś negatywny długofalowo wpływ na silnik?

    Pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,338

    Domyślnie

    nie masz żadnej zmiany momentu obrotowego. Na trybie D sygnał idący z pedału przyspieszenia jest troszkę wyższy i do tego podbija obroty przy zmianie. Nic więcej.
    Możesz jeździć cały czas 10 l PB wliczone wrażenia
    Natomiast pytanie z innej beczki kupiłeś nowa czy uzywana???
    bo jeśli używka to moze sofcik jest zrobiony

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    giulietta 1.4 TB
    Postów
    7

    Domyślnie

    Ok, dziekuje za odpowiedz. Czyli taka magia. Autem wcześniej jeździł ojciec więc nic nie było ruszane. Myślałem nad jakimś czipem w celu obniżenia spalania/ podniesieniu mocy. Jeździ się fajnie, szczególnie po przesiadce z Citroena c4 1.6 hdi 92. Tyle, że tam ta sama trasa 4,8 ON (but w podłoge 6,0 ON) a tutaj eco 7,0 PB ; a "nieeco" w zasadzie chyba można do każdej wartości dobić

    Opłaca się inwestować w czip? auto na gwarancji jest jeszcze. Są moduły typu plug widziałem… da się to w każdym momencie usunąć? Aha no ile toto kosztuje bo nigdzie nie piszą.

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,338

    Domyślnie

    nie montuj tego. chyba ze markowy.
    Podjedz na softa wyciągną sterownik zrobią mapę koszt do 1,5 zł

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Belgia
    Auto
    AR Giulia
    Postów
    120

    Domyślnie

    Tutaj masz boxy po 300 I po 350 euro http://www.tuningkit.com/chiptuning/...88kw/index.php ,ale tak jak kolega wyzej napisal ,chyba lepiej zrobic program pod konkretne auto ,podobno mozna tez zolozyc turbo z wersji 150 km t jet

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,338

    Domyślnie

    Ze 120 wyszło mi prawie 147km i 260Nm ale po rozmowie zeszliśmy do 140KM i 248Nm
    Mi w zupełności wystarcza bella myka na lpg średnio 9l sobie życzy jak pogonie to i 11-12 LPG wchłonie
    Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 10-12-2014 o 21:25

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Belgia
    Auto
    AR Giulia
    Postów
    120

    Domyślnie

    Dlaczego zeszliscie do 140 z tego co pisalem z Cinkiem to 145 mozna zrobic ,aaa miales jakies gifty od fabryki

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,338

    Domyślnie

    żywotność silnika itp profilaktyka nie potrzebowałem więcej po prostu założyłem ze uzyskam 140 a że dało sie więcej to tylko sie cieszyć lepiej zostawić sobie ta rezerwę.
    Koszt 1500zł

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,588

    Domyślnie

    Cytat Napisał gugamati Zobacz post
    Ok, dziekuje za odpowiedz. Czyli taka magia. Autem wcześniej jeździł ojciec więc nic nie było ruszane. Myślałem nad jakimś czipem w celu obniżenia spalania/ podniesieniu mocy. Jeździ się fajnie, szczególnie po przesiadce z Citroena c4 1.6 hdi 92. Tyle, że tam ta sama trasa 4,8 ON (but w podłoge 6,0 ON) a tutaj eco 7,0 PB ; a "nieeco" w zasadzie chyba można do każdej wartości dobić

    Opłaca się inwestować w czip? auto na gwarancji jest jeszcze. Są moduły typu plug widziałem… da się to w każdym momencie usunąć? Aha no ile toto kosztuje bo nigdzie nie piszą.
    Chipa robiłem w dieslu, spadku spalania to ja raczej nie zauważyłem, choć wszyscy w około twierdzili że auto zacznie mniej palić.

    Jeśli chcesz oszczędności, a przeżyjesz zajęte miejsce przez butlę, to może rozważyć LPG? Nie mam własnych doświadczeń, ale z tego co czytałem to w Julkach ludzie są zadowoleni.

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał gugamati Zobacz post
    Opłaca się inwestować w czip? auto na gwarancji jest jeszcze. Są moduły typu plug widziałem… da się to w każdym momencie usunąć? Aha no ile toto kosztuje bo nigdzie nie piszą.
    Teoretycznie najlepsze powinno być pudełko od Magneti Marelli, bo ta firma dostarcza elektronikę dla Fiata i zdaje się jest autorem ECU, ale jest drogo :
    http://www.me100t.com/me100t/?page_id=361

    Obiecują ok. 141KM, ale w tej cenie pewnie lepiej podjechać do kogoś i zrobić indywidualną mapę. Plusem pudełka jest to, że montaż i demontaż zajmuje kilka minut w razie potrzeby.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Dynamic all weather unavailable
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-03-2015, 20:38
  2. [159] Tryb awaryjny max 3k rpm
    Utworzone przez powerride w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 09-12-2012, 12:35
  3. [MiTo] Tryb Dynamic niebezpieczny?
    Utworzone przez Tuti w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 05-04-2010, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory