to jest dokładka na pedał przyspieszenia zwieksza sygnał wyjsciowy nic wiencej kosztem spalania
Nie no, sekunda. Jeśli na hamowni wychodzi większa moc, to nie jest to kwestia bardziej "ostrego" sygnału z pedału przyspieszenia, bo nie da się go "bardziej do dechy" docisnąć.
Charakterystyka odczytu położenia pedału przyspieszenia to może wpływać na subiektywne odczucia z jazdy, ale nie (w miarę) obiektywne parametry mierzone na hamowni.
dziadzia82
U kogo robiłeś ten soft i jak dawno ? Ma jakieś negatywne reperkusje, np czy w trybie Sport jeszcze bardziej szarpie jak powoli posuwasz się w korku ?
Dodano po 13 minutes:
Ten sterownik Magneti Marelli ME110T wychodzi niecale 1,5 zl razem z kablami, więc może nie ma sensu robić mapy skoro jest producent fabrycznego osprzętu do Alfy który robi takie pudełko. Zakładam, że powinien mieć on większa wiedzę o tym silniku niż dowolny warsztat robiący mapę.
Ostatnio edytowane przez barnio ; 11-12-2014 o 18:25 Powód: Dodano
pisze ze to jest dokładka na pedał przyspieszenia logika zmienia lub podbij sygnał wyjsciowy nic po za tym
Tutaj jest box za 529 euro http://www.autoaccessori.nl/magneti-...i-marelli.html dodajac jeszcze 59 euro mozna miec bezprzewodowe sterowaniemoim zdaniem ceny chore ,lepiej chyba zrobic program
Ostatnio edytowane przez dareksz ; 11-12-2014 o 20:27
Magneti Marelli robi 2 pudełka:
a/ ME110T - tuning silnika; moduł + wiązka kosztują ok. 1.500 zł; dodatkowo pilot ok. 150 zł (nie jest konieczny)
b/ ME200T - "podkręcenie" pedału gazu; moduł + wiązka kosztują ok. 1.200 zł
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS