Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: tryb dynamic 1.4TB 120

  1. #11
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Teoretycznie najlepsze powinno być pudełko od Magneti Marelli, bo ta firma dostarcza elektronikę dla Fiata i zdaje się jest autorem ECU, ale jest drogo :
    http://www.me100t.com/me100t/?page_id=361

    Obiecują ok. 141KM, ale w tej cenie pewnie lepiej podjechać do kogoś i zrobić indywidualną mapę. Plusem pudełka jest to, że montaż i demontaż zajmuje kilka minut w razie potrzeby.
    Radzia,
    Nie wiedziałem ze robia takie boxy od MM. Podziekował

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,338

    Domyślnie

    to jest dokładka na pedał przyspieszenia zwieksza sygnał wyjsciowy nic wiencej kosztem spalania

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Nie no, sekunda. Jeśli na hamowni wychodzi większa moc, to nie jest to kwestia bardziej "ostrego" sygnału z pedału przyspieszenia, bo nie da się go "bardziej do dechy" docisnąć.

    Charakterystyka odczytu położenia pedału przyspieszenia to może wpływać na subiektywne odczucia z jazdy, ale nie (w miarę) obiektywne parametry mierzone na hamowni.

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    dziadzia82

    U kogo robiłeś ten soft i jak dawno ? Ma jakieś negatywne reperkusje, np czy w trybie Sport jeszcze bardziej szarpie jak powoli posuwasz się w korku ?

    Dodano po 13 minutes:

    Ten sterownik Magneti Marelli ME110T wychodzi niecale 1,5 zl razem z kablami, więc może nie ma sensu robić mapy skoro jest producent fabrycznego osprzętu do Alfy który robi takie pudełko. Zakładam, że powinien mieć on większa wiedzę o tym silniku niż dowolny warsztat robiący mapę.
    Ostatnio edytowane przez barnio ; 11-12-2014 o 18:25 Powód: Dodano

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,338

    Domyślnie

    pisze ze to jest dokładka na pedał przyspieszenia logika zmienia lub podbij sygnał wyjsciowy nic po za tym

  6. #16
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Belgia
    Auto
    AR Giulia
    Postów
    120

    Domyślnie

    Tutaj jest box za 529 euro http://www.autoaccessori.nl/magneti-...i-marelli.html dodajac jeszcze 59 euro mozna miec bezprzewodowe sterowanie moim zdaniem ceny chore ,lepiej chyba zrobic program
    Ostatnio edytowane przez dareksz ; 11-12-2014 o 20:27

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Magneti Marelli robi 2 pudełka:
    a/ ME110T - tuning silnika; moduł + wiązka kosztują ok. 1.500 zł; dodatkowo pilot ok. 150 zł (nie jest konieczny)
    b/ ME200T - "podkręcenie" pedału gazu; moduł + wiązka kosztują ok. 1.200 zł
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Dynamic all weather unavailable
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-03-2015, 20:38
  2. [159] Tryb awaryjny max 3k rpm
    Utworzone przez powerride w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 09-12-2012, 12:35
  3. [MiTo] Tryb Dynamic niebezpieczny?
    Utworzone przez Tuti w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 05-04-2010, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory