Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Temat: Brembo w 2.0 ts

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Dużo sensowniejsze niż przeszczepianie małych Brembo ze zwrotnicami z 3.0 są duże Brembo ze 166 + wytoczone adaptery. Te ostatnie swego czasu były oferowane na AlfaClubie, można dać ogłoszenie, chyba komuś jeszcze zostały oidp.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post
    Dużo sensowniejsze niż przeszczepianie małych Brembo ze zwrotnicami z 3.0 są duże Brembo ze 166 + wytoczone adaptery. Te ostatnie swego czasu były oferowane na AlfaClubie, można dać ogłoszenie, chyba komuś jeszcze zostały oidp.
    popieram łatwiej duże ze166 a adaptery ma jeszcze chyba lukaszb dostępny raczej na AC , dam na niego namiary jeśli jeszcze ma i będzie chętny

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    146 1.4TS, GTV 2.0TS, Giulia. Była: 159 2.0JTDm
    Postów
    686

    Domyślnie

    żeby wsadzić 330mm do 2.0 TS wystarczy dobrze dorobiony adapter. Swój komplet kupiłem u pavel20turbo(allegro). Nie ma problemów z felgami 17. Co muszę jeszcze zmienić to opony, bo hamulce są dużo wydajniejsze od opon...
    SAM_9075.jpgSAM_9076.jpgSAM_9085.jpgSAM_9090.jpg

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Na ten zacisk to i 16 cali założysz.

    Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    cale przy tych zaciskach nie robią problemu tylko ET felgi...

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    146 1.4TS, GTV 2.0TS, Giulia. Była: 159 2.0JTDm
    Postów
    686

    Domyślnie

    jak widać przy tych felgach i zaciskach ET nie robi problemu. poza tym czy ja pisałem cokolwiek o felgach 16? pisałem że nie ma żadnego problemu z zaciskiem.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    Jak widać u ciebie nie . to nie jest oryginalna felga od gtv ,i o ile się nie mylę ET ma 35? .więc jeśli tak to przypuszczam ,że masz dystanse założone?

    Co do cali to nie myślałem w ogóle o twoich felgach ,jak ktoś założy sobie dużo większy zacisk czasem zdarza się ,że et felgi nie pasuje i trzeba zmienić felgę o niższym ET .W gtv fabryczne ET jest 30,5 mam małe brembo i felga mija się z nim o kilka milimetrów prawie dotykając zacisk.Ale TS ma inne fabryczne hamulce więc tylko pytam ,bo nie znam szczegółów ich budowy w TS..
    Ostatnio edytowane przez maras37 ; 13-12-2014 o 17:26

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Jeśli felga jest ori GTA to ma parametry 17' 7,5j i et35. Do takich felg założysz dużo większe zaciski z Alfy. Smuklejsze i mniejsze zaciski to i mniej wymagające dla felgi są. Twój zacisk wciśnie się nawet pod 16cali z odpowiednim ET. Nie potrzebuje 17stek.

    Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    Może jestem w błędzie ale do tej pory wiedziałem ,że im wyższe ET felgi tym koło bardziej schowane a im niższe ET tym koło bardziej wychodzi na zewnątrz i tym samym jest więcej miejsca na zacisk. Jeśli tak to felga o ET 35 daje mniej miejsca na zacisk niż np. ET 30,5 tak ja to rozumiem ,jak nie to niech mnie ktoś poprawi..

    Jeżeli u mnie przy ET 30,5 przednie koło prawie że dotyka zacisku i jest bardzo tam ciasno ,to zakładając felgę o wyższym ET np 35 zacisk mógł by się nie zmieścić na to wychodzi.
    Jakąś rolę jeszcze odgrywa budowa fegi bo ET to odległość mierzona od styku felgi z piastą do środka felgi.
    Ostatnio edytowane przez maras37 ; 13-12-2014 o 17:51

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    146 1.4TS, GTV 2.0TS, Giulia. Była: 159 2.0JTDm
    Postów
    686

    Domyślnie

    Nie wiem czy moja 17 jest to "oryginalna" felga dla GTV ale widziałem kilka GTV z tymi felgami od GTA. Może to była opcja, nie wiem. Jakie jest ET też nie pamiętam bo dawno tam nie zaglądałem. Żadnych dystansów nie mam i nic nie obciera. Fakt, felga jest blisko zacisku. Widocznie tak ma być (w 159 jest podobnie blisko, tylko z mniejszymi tarczami). Też mi się wydaje, że im mniejsze ET tym felga jest bardziej na zewnątrz auta. (http://pl.wikipedia.org/wiki/ET_%28felgi%29). Zgadzam się z ł supabache, że w przypadku zamiany zacisków w TS więcej sensu jest założyć duże brembo i ewentualny dystans.

Podobne wątki

  1. Brembo 159
    Utworzone przez BURATINO w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post / autor: 15-10-2016, 22:40
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-12-2015, 04:44
  3. Brembo 330 mm w GT/GTA
    Utworzone przez Proboszcz w dziale GT
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-09-2015, 11:17
  4. BREMBO do JTD ?
    Utworzone przez owczar w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 26-07-2014, 23:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory