Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Temat: Wymiana rozrządu 3.2 V6

  1. #21
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Potwierdzam - też mam nieoryginalne - o ile CF2 jakoś dało się na tym ustawić, to z CF3 jest problem, bo jest bardziej czuły.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  2. #22
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    wroclaw
    Auto
    166 2.4jtd spider 3,2v6
    Postów
    217

    Domyślnie

    Silnik 3.2 jest wybitnie uczulony na podrobione blokady ,wiem z doświadczenia .
    pawel164

  3. #23
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 2004
    Postów
    13

    Domyślnie

    Nie mówię, że nie macie racji, ale to dziwne, że do HGT potrafią zrobić dobre, a przecież to silnik Alfy, a do Busso już taka lipa? To może trzeba zamówić te z Totally Alfa?

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    E tam hgt to silnik fiata tak jak twin sparki 16V i jtd, a busso to silnik alfy... tak chciałeś napisać prawda?
    Ostatnio edytowane przez aro_1977 ; 05-12-2014 o 06:15

  5. #25
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 2004
    Postów
    13

    Domyślnie

    Oczywiście, prawdziwa Alfa to V6, ale wiadomo, że Fiat i Alfa to bliźniacze marki

  6. #26
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Tak czy siak na temat blokad do V6 jest pełno tematów na forum i z każdego ten sam wniosek.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  7. #27
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 2004
    Postów
    13

    Domyślnie

    Ok dobrze wiedzieć, ja w takim razie eksperymentalnie zamówię te z Totally Alfa, są w podobnej cenie jak HP, a w razie czego będę kombinował oryginały

  8. #28
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 2004
    Postów
    13

    Domyślnie

    Niedawno przyszedł ten przyrząd do napinania rozrządu z UK. Wygląda solidnie, choć to bardzo proste urządzenie. Jest niezłej jakości i z grubej blachy 5mm, jedyne do czego można się przyczepić do powłoka lakiernicza, gdyż widoczne są zacieki. Producent pewnie wychodzi z założenia, że przyrząd ma służyć do pracy, a nie do oglądania. W każdym razie, najprawdopodobniej po Świętach, w styczniu, zamówię więcej narzędzi specjalistycznych w tym także blokady i wtedy się okaże czy są coś warte. Nie mniej jeśli ktoś chce coś zamówić ze strony Totally Alfa to można śmiało zamawiać. Ja bałem się, że towar może nie przyjść, bądź będą jakieś problemy, a niestety jedyna forma płatności to płatność z góry przez PayPal. Po ok. 2 tygodniach miałem już zamówione narzędzie w domu, także, wszystko jest ok.
    Ostatnio edytowane przez Adam_Bandit ; 14-12-2014 o 14:29

  9. #29
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 2004
    Postów
    13

    Domyślnie

    1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
    Attached Images Attached Images
    • Typ Pliku: jpg 1.jpg (241.7 KB, 74 views)

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Kolego polecam, wypożyczyć oryginalne blokady, robienie tego dwa razy trochę mija się z celem.
    Potrzebujesz czujnik GMP, blokady i ściągacz do kół zębatych
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


Podobne wątki

  1. Wymiana rozrządu
    Utworzone przez kak-tus w dziale 147
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-02-2020, 21:04
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  3. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  4. wymiana rozrządu
    Utworzone przez wronx88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 12:22
  5. [164] Wymiana rozrządu 3.0 V6 24v
    Utworzone przez Skandahl w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-08-2010, 09:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory