Witam
Pytanko czy można założyć turbo od 2,4 jtd z Brerry 200 KM do 1,9 110 KM? Co trzeba by ewentualnie zrobić i czy w ogóle gra warta świeczki? Jestem zielony w tym temacie i dlatego takie pytanie
, z góry dzięki za odpowiedź i wyrozumiałość.
Witam
Pytanko czy można założyć turbo od 2,4 jtd z Brerry 200 KM do 1,9 110 KM? Co trzeba by ewentualnie zrobić i czy w ogóle gra warta świeczki? Jestem zielony w tym temacie i dlatego takie pytanie
, z góry dzięki za odpowiedź i wyrozumiałość.
Nie można
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Mozna.
Pewnie dlatego że używka z brerry jest dostępna i wydaje się być mniej zmęczona życiem. Jak kolega chce modzić to może lepiej swoją przywrócić do życia regenerując ja?? Uszczelnić dolot wymyć IC który pewnie pływa w oleju potem soft i cieszyć sie żwawszym autem. Zmiana turbiny to zawsze tylko wierzchołek góry lodowej.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Szczerze mówiąc to rzeczywiście mam możliwość kupić tanio sprawdzoną turbinę i dlatego się zastanawiałem czy można coś takiego zrobić, a co do regeneracji to w nie niewierzę i nie mam przekonania
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
lepiej jest założyć 1749vb z 1.9 16v do silnika 8v. To jest chyba najlepsza alternatywa jeśli chciałbyś ugrać coś wiecej km