Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 53

Temat: Jak wygląda auto sprawne do chipu ?

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Moze nie musi

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adrian1115
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ex GT 1.9 JTD/ex 166 FL 2.4 JTDm
    Postów
    312

    Domyślnie

    Nie musisz robić logów z 10km wystarczy, że zrobisz na 3 i 4 biegu od 1500obr. do czerwonego pola jak będzie coś nie tak to wyjdzie na wykresie. Jak masz możliwość to zaznacz na wykresie jeszcze dawkę paliwa, egr i ciśnienie paliwa na szynie zawsze coś więcej powie wykres.


  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Logi z info (z odświeżaniem rzecz jasna) mogą być czy koniecznie musi być to wykres ?


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Panowie zrobiłem dwa logi. Obydwa mają moment przeciągnięcia Alfy do pierwszej czerwonej kreski na 3 i 4 biegu

    http://chomikuj.pl/kasprol1452/2.4JTD+LOGI+KAAC

    Niech ktoś obeznany sprawdzi mi czy to się kwalifikuje.


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adrian1115
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ex GT 1.9 JTD/ex 166 FL 2.4 JTDm
    Postów
    312

    Domyślnie

    Przpływke masz do sprawdzenia na 100% bo mierzy dużo za mało i mocno ci przeładowuje turbina chwilami nawet o 0.5bar. Na początek wyczyść przepływomierz i zrób logi może mu coś to pomoże.


  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Niech najpierw filtr powietrza zmieni

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    adrian, przepływka jest nowa, sprawna.
    Co do tej przepływki to :

    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...nowa_bosh.html

    Firestrone wszystko dokładnie mi opisał i on ma identycznie, sterownik nie przelicza z kilogramów tylko inaczej, poproszę go żeby wypowiedział się w tym temacie co do tej przepływki.

    Co do turbo to właśnie wczoraj podczas robienia logów na 3 biegu przy 4000tys rpm zapalił się check engine i czujnik cisnienia doładowania - drugi raz mi się pokazał od kiedy mam Alfę.

    Czujnik wyczyściłem i dalej to samo. Problem wystąpił drugi raz. Co mam z tym zrobić ? Zapieczona geometria nie wchodzi w grę bo Alfę użytkuję Dynamicznie (dynamicznie u mnie to nie jest do 2.5tyś rpm).

    omen, Filtr powietrza wymieniony był pół roku temu, już byłby czas jego wymiany ?

    P.S Z tym przeładowaniem co mam sprawdzić dokładnie ?


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    zmienną geometrię przede wszystkim.

  9. #19
    Użytkownik Ogier Avatar firstone
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    189

    Domyślnie

    problem polega na tym. że sterownik w cf3 z softem 752 pokazuje mierzone powietrze w kg/h a oczekiwane w mml/cykl. problem opisany na forum producenta fiatecuscan.
    użytkownik sebaaaaaa tez Ma ar 166 2.4 z 2002 roku z softem 752 i tez Ma takie wskazania. (widzilem Naocznie :d)
    zanim znalazłem wyjaśnienie problemu na forum fiatecuscan wymieniłem przeplywke intercooler i rozebralem dolot. masa niepotrzebnej roboty.
    podeślę link do form bo nie Mogę znaleźć schematu przeplywki. w tym schemacie jest pełna charakterystyka pracy przepływki. w tabeli. i można sebe przeliczyć kg na ml/cykl

    resztę parametrów program fiatecuscan pokazuje prawidłowo
    Ostatnio edytowane przez firstone ; 27-12-2014 o 12:25

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał KaaC Zobacz post
    adrian, przepływka jest nowa, sprawna.
    Co do tej przepływki to :

    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...nowa_bosh.html

    Firestrone wszystko dokładnie mi opisał i on ma identycznie, sterownik nie przelicza z kilogramów tylko inaczej, poproszę go żeby wypowiedział się w tym temacie co do tej przepływki.

    Co do turbo to właśnie wczoraj podczas robienia logów na 3 biegu przy 4000tys rpm zapalił się check engine i czujnik cisnienia doładowania - drugi raz mi się pokazał od kiedy mam Alfę.

    Czujnik wyczyściłem i dalej to samo. Problem wystąpił drugi raz. Co mam z tym zrobić ? Zapieczona geometria nie wchodzi w grę bo Alfę użytkuję Dynamicznie (dynamicznie u mnie to nie jest do 2.5tyś rpm).

    omen, Filtr powietrza wymieniony był pół roku temu, już byłby czas jego wymiany ?

    P.S Z tym przeładowaniem co mam sprawdzić dokładnie ?
    Zacznij może po kolei, zaślepienie EGR, po tym podmiana zaworu overboost na nowy i zobaczyć co dzieje się z doładowaniem górą. Jeżeli zmiana zaworka nic nie zmieni to turbo na stół.
    SCYZ-GUM , Myślenice , 3-go Maja 22
    Modyfikacje Mechaniczne, Serwis, Sprzedaż AR

Podobne wątki

  1. [Kupię] Kupie Telefony komórkowe sprawne i uszkodzone
    Utworzone przez jakubGTV w dziale Pozostałe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-12-2013, 20:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory