Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Nie odpala 3.2 V6

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie Nie odpala 3.2 V6

    Jak w temacie.
    Co prawda to dotyczy 147, ale całe sterowanie bodycomp + ECU mam z GT 3.2 v6

    Prolem jest taki, alfa nie zapala. Silnik kręci, obroty silnika widać na obrotomierzu (w momencie kręcenia rozrusznikiem wskazówka reaguje)

    NA wtryskiwacze podawany jest +12v. W kompie błędy "wtryskiwacz 1-6 brak sygnału/niepoprawny sygnał"

    Czy to oznacza pad sterownika?
    ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
    oraz
    ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    A jakie masz wtryski? te wąskie czerwone?
    A jak zrobisz procedurę testu to słychać wtryski?
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    tak
    nie
    ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
    oraz
    ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    a jak jest szansa że imo blokuje? masz wszystko z jednego auta?
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Jeżeli to immo to diagnostyka powie. Podejrzewam że Lesiu już to sprawdził.
    Po za tym 12v na wtrysku jest

    Edit: Daj nr ecu
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 29-12-2014 o 01:27

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    Immo sprawdzone, wszystko jest z jednego auta od kompletu. Rok czasu dzialalo i jezdzilo bez problemow. Problem z gasnieciem pojawil sie w przeciagu ostatnich dwoch tygodni, najpierw ze dwa-trzy razy sobie szarpnąl, pozjiej kiedys zgasł. Po chwili dluzszej krecenia zapalil, podzialal z tydzien czasu a ostatnio jak zgasl to na amen. Numeru sterownika nie mam bo pojechal w jedno miejsce na sprawdzenie i wycene naprawy.
    ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
    oraz
    ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale

Podobne wątki

  1. Nie odpala / odpala na 3 cylindry?
    Utworzone przez jashooligans w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-01-2016, 13:24
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 10:53
  3. 1,9 JTD nie odpala lub odpala pod dłuższym kręceniu
    Utworzone przez palchon w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 17:50
  4. Zimna odpala ciepla nie odpala nie slychac nawet rozrusznika
    Utworzone przez Chrzanek1994 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 21:55
  5. 156 JTD Nie odpala!!
    Utworzone przez raven80 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 19:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory