Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Temat: Porównanie montażowe rury dolotowej IC-Kolektor AR 166 2.4 JTD 20V 175km

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pawlus873
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Okolice Zamościa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150km
    Postów
    144

    Domyślnie

    Witam czy testował ktoś może przymarkę górnej rury dolotowej do AR 166 2.4 JTD 20V 175km. Są dwie opcje wg eper dla mojego silnika orginalna rura powinna być taka jak na pierwszym zdjęciu z numerem 60679719, dla porównania wirtualnego druga rura o numerze 60668572 na drugim zdjęciu. Różnice są dwie:
    1 róznica cena j.w rura o numerze 60679719 kosztuje najtaniej gdzie znalazłem to 559zł orginał, a druga z numerem 60668572 kosztuje najtaniej 139zł orginał
    2 różnica to niewielki kąt zagięcia w jednym miejscu
    Czy praktykował ktoś może taką przymiarkę ze względu na cene? poniżej linki ze zdjęciami pozdro

    http://ricambi.alfisti.net/product_i...4-JTD-20V.html
    http://allegro.pl/alfa-romeo-166-2-4...872199963.html




    sory za czcionkę

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Ja kupilem rurę od 10v, nie pasuje idealnie ale po delikatnym przycieciu jest ok. Ta od cf3 powinna jeszcze lepiej pasowac.

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pawlus873
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Okolice Zamościa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150km
    Postów
    144

    Domyślnie

    acha rozumiem ,czyli jaką kupiłeś rurę z jakim numerem katalogowym? w którym miejscu ją przycinałeś?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adrian1115
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ex GT 1.9 JTD/ex 166 FL 2.4 JTDm
    Postów
    312

    Domyślnie

    Mam oryginalną rurę i wygląda niestety jak ta za 559zł. A nie lepiej kupić rurę z kwasa od misia? Przeżyje samochód zapewne.


  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pawlus873
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Okolice Zamościa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150km
    Postów
    144

    Domyślnie

    a czy ktoś z was praktykował dolot z kwasówki? jak odczucia? prawdą jest to że jest mniejsza dziura i lepiej się zbiera?

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adrian1115
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ex GT 1.9 JTD/ex 166 FL 2.4 JTDm
    Postów
    312

    Domyślnie

    Zamiast pompować rury to ciśnienie leci w kolektor więc może jakaś minimalna różnica jest w reakcji na gaz.


  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pawlus873
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Okolice Zamościa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150km
    Postów
    144

    Domyślnie

    trzeba by było przetestować, jeszcze pomyśle czy to będzie dolot z kwasówki czy zostanę przy starym. Puki co przewody dobre, ale niedługo będę musiał wymienić bo już lekko sparciałe.

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Najzwyklejsza do 2.4 jtd firmy akron-malo. Przycinałem od strony kolektora o jakieś 5cm bo kolidowała ze skrzynką bezpieczników. Koszt 60zł. Nie jest idealnie spasowana ale daje radę już od kilku miesięcy, jak polegnie to zmienię na kwasówkę tylko nie wiem, czy kolega misiu ma wersję pasującą do 20V.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adrian1115
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ex GT 1.9 JTD/ex 166 FL 2.4 JTDm
    Postów
    312

    Domyślnie

    Już kiedyś pytałem ma górę i dół do 20V.


  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Napewno ma bo robił specjalnie dla mnie W jego temacie są moje zdjecia i opisy.

    Za błędy winić Tapatalk i operatora MB526
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

Podobne wątki

  1. Zmiana średnicy rury ic-kolektor
    Utworzone przez pitman w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 19:36
  2. Osłona rury egr-kolektor potrzebna??
    Utworzone przez R156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-06-2013, 18:39
  3. jaka srednica rury dolotowej do tłumnika końcowego????
    Utworzone przez puszuszek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-08-2011, 17:54
  4. PILNA pomoc nt. RURY DOLOTOWEJ
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-08-2011, 17:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory