Strona 93 z 117 PierwszyPierwszy ... 438384858687888990919293949596979899100101102103 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 921 do 930 z 1164

Temat: ALFA ROMEO 155 Twin Spark 16v - historia,zdjecia,opinie,itd...:)

  1. #921
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    wyhaczyłem na alle z jakiejś wyprzedaży magazynowej po 100 za sztukę

  2. #922
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    wyhaczyłem na alle z jakiejś wyprzedaży magazynowej po 100 za sztukę
    Jakie za tyle?
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #923
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    przednie b4

  4. #924
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    przednie b4
    To tak z ciekawości Rafał,bo mi moje odpowiadają,na pewno są sztywniejsze jak seria.A dla mnie to już wystarcza.Zbyt wiele plomb
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #925
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    monroe były sztywniejsze od seryjnych boge na seryjnej sprężynie w wersji super czyli najdłuższa. Później na monroe wrzuciłem prokity i oczywiście zrobiło się bardziej twardo - czuć na dziurach i poprzecznych szczelinach/przeszkodach. Ale na monroe występował efekt odbijania się auta jak piłka więc z ciekawości jak trafiły się te b4 to założyłem i twardość na poprzecznych jest taka sama ale auto stoi bodajże 2 cm wyżej i już nie odbija się. żeby dokładnie to sprawdzić musiałbym wrócić do seryjnych sprężyn. Mamy wrażenie, że kyb z tyłu jest twardszy

  6. #926
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    monroe były sztywniejsze od seryjnych boge na seryjnej sprężynie w wersji super czyli najdłuższa. Później na monroe wrzuciłem prokity i oczywiście zrobiło się bardziej twardo - czuć na dziurach i poprzecznych szczelinach/przeszkodach. Ale na monroe występował efekt odbijania się auta jak piłka więc z ciekawości jak trafiły się te b4 to założyłem i twardość na poprzecznych jest taka sama ale auto stoi bodajże 2 cm wyżej i już nie odbija się. żeby dokładnie to sprawdzić musiałbym wrócić do seryjnych sprężyn. Mamy wrażenie, że kyb z tyłu jest twardszy
    A co amory mają do tego jak wysoko stoi auto???
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #927
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    No właśnie. U mnie efekt odbijania też czasami występuje, co prawda rzadko i w określonych warunkach czyli np. 2 garby poprzeczne jeden po drugim ale jak już się to dzieje to strasznie irytuje, wolę skałę (plomb jeszcze nie mam ) niż piłeczkę, tym bardziej że auto niewiele jeździ.

  8. #928
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    Hmmm Ja powiem tak .
    Mam Monroe z przodu i tyłu , i sprężyny KYB-a tez przód tył ) dokładnie rok temu zakładałem - ale to jest załozone w TD , gdzie silnik jest dość ciężki i mi nic nie buja i jestem z nich zadowolony .

    Ale chce coś wpakować do Formuły , zwłaszcza ze kupiłem coś takiego http://allegro.pl/sprezyny-obnizajac...915639605.html
    i z tego co piszecie najlepiej będzie b4 do tego ale własnie zastanawiam nad KYB-ami .

  9. #929
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wygląda to na Sportline czyli -50mm więc lepiej szukaj B6 i miski olejowej na zapas

  10. #930
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    Kasztelan , kurde toś mnie pocieszył

    jak tak będzie to cholera się wku***

    a teraz . tak szukam czegoś do 2,0 16V bo tą Dziołchę muszę tez zrobić , bo zas mi się obrazi
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 04-01-2015 o 23:14 Powód: błąd

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 I 2.0 Twin Spark 16v
    Utworzone przez Eleren12 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 20:22
  2. 2.0 Twin Spark w GTV + LPG - opinie
    Utworzone przez kobielczak w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 23-02-2014, 21:27
  3. alfa romeo 147 twin spark
    Utworzone przez Blackchart w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 12:43
  4. Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark
    Utworzone przez Shad's w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-10-2010, 20:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory