Strona 94 z 117 PierwszyPierwszy ... 4484858687888990919293949596979899100101102103104 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 931 do 940 z 1164

Temat: ALFA ROMEO 155 Twin Spark 16v - historia,zdjecia,opinie,itd...:)

  1. #931
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,989

    Domyślnie

    Przecież B4 mają raczej standardowe parametry ...


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  2. #932
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,155

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dziaru Zobacz post
    Kasztelan , kurde toś mnie pocieszył

    jak tak będzie to cholera się wku***

    a teraz . tak szukam czegoś do 2,0 16V bo tą Dziołchę muszę tez zrobić , bo zas mi się obrazi

    Dziaru z obniżaniem 16V musisz uważać.Miska i wydech są bardzo nisko.I może być tak,że jak masz kiepskie drogi to będzie bardziej wkurw niż radocha z jazdy.

  3. #933
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Dziaru, jak chcesz te moje Reflexy to napisz ze swoją propozycją, myślę że się dogadamy.

  4. #934
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    ja spawałem miskę raz... poprzedni Właściciel 2 razy... Ale frajda ze sztywnego zawieszenia...mhmhhhmmmmmm jak gokart... naprawdę prowadzi się jak gokart...czuje każdy kamyuk pod kołami... 205/50/16 i dystanse +20... Ale auto tylko na niedzielę ... stety i niestety bo szkoda na nasze drogi(choć tych lepszych już sporo jest )

    Dodano po 7 minutes:

    ps potrzebuję dobre amorki na tył... do mojego zawieszenia -40mm... mało procent mi zostało. i Jakie wahacze na przód tylko takie które wytrzymają więcej niz sezon...
    Ostatnio edytowane przez Gregu155 ; 06-01-2015 o 12:12 Powód: Dodano
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  5. #935
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Suzumushi
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    155Q4, 147GTA, Giulietta QV, Giulia Q, Ducati STF V4S
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gregu155 Zobacz post
    Dodano po 7 minutes:

    ps potrzebuję dobre amorki na tył... do mojego zawieszenia -40mm... mało procent mi zostało. i Jakie wahacze na przód tylko takie które wytrzymają więcej niz sezon...
    TRW + poliuretan
    ale prędzej czy później sworznie i tak padną...


    W

  6. #936
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    No to wahacze custom z wymiennymi sworzniami.

  7. #937
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Suzumushi
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    155Q4, 147GTA, Giulietta QV, Giulia Q, Ducati STF V4S
    Postów
    754

    Domyślnie

    Masz takie ?
    zrobił to ktoś kiedyś ?
    możesz podac jakieś linki ?

    W

  8. #938
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Nie, ale jest tyyyyyle firm które spawają różne rzeczy i tyle aut z wymiennymi samymi sworzniami że na 100% coś dopasujesz i na 1000% ktoś Ci pospawa resztę jak podrzucisz ori na wymiar. Pamiętajmy że komuna już dawno minęła, można kupić wszystko i wszędzie a dodatkowo rzemieślników mamy tak samo zajebistych jak kiedyś (nie wliczając tych którzy są zwykłymi partaczami oczywiście). Choćby GrzesiekK swego czasu przerobił wahacze w 156 ze zwykłych gum na uniball'e.

  9. #939
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Jest na forum koleżka który coś takiego robił. Ale raczej nie można go polecić

    Dodano po 2 minutes:

    http://www.forum.alfaholicy.org/czes...e_lukaszb.html
    Ostatnio edytowane przez omron8 ; 06-01-2015 o 22:14 Powód: Dodano

  10. #940
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Suzumushi
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    155Q4, 147GTA, Giulietta QV, Giulia Q, Ducati STF V4S
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    Nie, ale jest tyyyyyle firm które spawają różne rzeczy i tyle aut z wymiennymi samymi sworzniami że na 100% coś dopasujesz i na 1000% ktoś Ci pospawa resztę jak podrzucisz ori na wymiar. Pamiętajmy że komuna już dawno minęła, można kupić wszystko i wszędzie a dodatkowo rzemieślników mamy tak samo zajebistych jak kiedyś (nie wliczając tych którzy są zwykłymi partaczami oczywiście). Choćby GrzesiekK swego czasu przerobił wahacze w 156 ze zwykłych gum na uniball'e.
    czyli nie robileś czyli teoria

    Dodano po 7 minutes:

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Jest na forum koleżka który coś takiego robił. Ale raczej nie można go polecić

    Dodano po 2 minutes:

    http://www.forum.alfaholicy.org/czes...e_lukaszb.html
    chcesz mi powiedzieć że regulowane ze 147 pasują do 155 ?.... kurde całe życie w nieswiadomosci


    Chłopaki, zwracam jedynie uwage na to że wiem że może sie i da, ale jak na razie nikt nie poszedł tą drogą, więc ciężko polecać takie rozwiązanie.
    Bo to takie teoretyzowanie jedynie.

    BTW przy codziennym użytkowaniu w v6 sworznie z TRW na PU leciały po ok półtorej roku, przy jazdach okazjonalnych takie rozwiązanie (kombinacje ze sworzmiami) raczej mija się z celem.

    W
    Ostatnio edytowane przez Suzumushi ; 06-01-2015 o 22:24 Powód: Dodano

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 I 2.0 Twin Spark 16v
    Utworzone przez Eleren12 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 20:22
  2. 2.0 Twin Spark w GTV + LPG - opinie
    Utworzone przez kobielczak w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 23-02-2014, 21:27
  3. alfa romeo 147 twin spark
    Utworzone przez Blackchart w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 12:43
  4. Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark
    Utworzone przez Shad's w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-10-2010, 20:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory