Przecież B4 mają raczej standardowe parametry ...
Przecież B4 mają raczej standardowe parametry ...
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r
Dziaru, jak chcesz te moje Reflexy to napisz ze swoją propozycją, myślę że się dogadamy.
ja spawałem miskę raz... poprzedni Właściciel 2 razy... Ale frajda ze sztywnego zawieszenia...mhmhhhmmmmmm jak gokart... naprawdę prowadzi się jak gokart...czuje każdy kamyuk pod kołami... 205/50/16 i dystanse +20... Ale auto tylko na niedzielę... stety i niestety bo szkoda na nasze drogi(choć tych lepszych już sporo jest )
Dodano po 7 minutes:
ps potrzebuję dobre amorki na tył... do mojego zawieszenia -40mm... mało procent mi zostało. i Jakie wahacze na przód tylko takie które wytrzymają więcej niz sezon...
Ostatnio edytowane przez Gregu155 ; 06-01-2015 o 12:12 Powód: Dodano
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
No to wahacze custom z wymiennymi sworzniami.
Masz takie ?
zrobił to ktoś kiedyś ?
możesz podac jakieś linki ?
W
Nie, ale jest tyyyyyle firm które spawają różne rzeczy i tyle aut z wymiennymi samymi sworzniami że na 100% coś dopasujesz i na 1000% ktoś Ci pospawa resztę jak podrzucisz ori na wymiar. Pamiętajmy że komuna już dawno minęła, można kupić wszystko i wszędzie a dodatkowo rzemieślników mamy tak samo zajebistych jak kiedyś (nie wliczając tych którzy są zwykłymi partaczami oczywiście). Choćby GrzesiekK swego czasu przerobił wahacze w 156 ze zwykłych gum na uniball'e.
Jest na forum koleżka który coś takiego robił. Ale raczej nie można go polecić
Dodano po 2 minutes:
http://www.forum.alfaholicy.org/czes...e_lukaszb.html
Ostatnio edytowane przez omron8 ; 06-01-2015 o 22:14 Powód: Dodano
czyli nie robileśczyli teoria
Dodano po 7 minutes:
chcesz mi powiedzieć że regulowane ze 147 pasują do 155 ?.... kurde całe życie w nieswiadomosci
Chłopaki, zwracam jedynie uwage na to że wiem że może sie i da, ale jak na razie nikt nie poszedł tą drogą, więc ciężko polecać takie rozwiązanie.
Bo to takie teoretyzowanie jedynie.
BTW przy codziennym użytkowaniu w v6 sworznie z TRW na PU leciały po ok półtorej roku, przy jazdach okazjonalnych takie rozwiązanie (kombinacje ze sworzmiami) raczej mija się z celem.
W
Ostatnio edytowane przez Suzumushi ; 06-01-2015 o 22:24 Powód: Dodano