Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 50

Temat: Co wybrać do 14 tys.

  1. #41
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    W zasadzie wszystko zostało już napisane, powtórzę jeszcze raz:


    Alfa 156 fl 1.9 JTD - Próchno
    Mondeo Mk3 2.0 TDCI - Baaaardzo awaryjne diesle
    Peugeot 407 HDI - Durne rozwiązanie zawieszenia, przez co duże koszty obsługi
    Focus MK2 - Najlepszy wybór z całej czwórki, z tyłu foka posiada wielowahaczowe zawieszenie natomiast nie jest to żadna superskomplikowana konstrukcja dzięki czemu można w miarę nie drogo to naprawiać. Reasumując z tych samochodów bez dwóch zdań Foka.



  2. #42
    Użytkownik Świeżak Avatar michal4g
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Gdańsk
    Auto
    AR 156
    Postów
    66

    Domyślnie

    Ja bym Ci nie polecał tego Mondeo z silnikiem 2.0tdci

  3. #43
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    147 TI 1.9 JTDm 16V
    Postów
    59

    Domyślnie

    Focus niestety też bardzo koroduję. Może nie podłoga jak w 156, ale za to ranty drzwi, klapy, nadkola, elementy zawieszenia.

  4. #44
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lck Zobacz post
    Focus niestety też bardzo koroduję. Może nie podłoga jak w 156, ale za to ranty drzwi, klapy, nadkola, elementy zawieszenia.
    Focus po 2004 nie koroduje.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #45
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Józefów, Poland, Poland
    Auto
    Peugeot 407 2.0 HDi/Rover 620 SDi była Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    92

    Domyślnie

    Widać że na Alfaholików zawsze można liczyć Dzięki wszystkim za opinie Wybór raczej padnie na focusa chyba że uda się za granicą na cos trafić A jeszcze zapytam się co sądzicie o x-type, s60, 9-3??

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Z tego co słyszałem trochę ruda się pojawia w focusie ale nie można porównywać rudego bąbelka do zgniłej podłogi. Generalnie po 2005 roku ciężko znaleźć auto które kompletnie nie będzie miało problemów z rudą. Mam nawet na kompie zdjęcia golfa 5 z niemieckiej aukcji którego nadwozie po 9 latach jest pordzewiałe jak w starym polonezie, a podobno nie był po przygodzie powodziowej.

  7. #47
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Darus
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    166 2.4 jtd była, 156 fl sw 2.4 JTDm była, 166 FL 2.4 20v, 159 2.4 20v była, Giulietta 1.4 170 je
    Postów
    559

    Domyślnie

    X type to mondeo wiec części tanie, sam kiedyś takiego szukałem 3.0 w manualu 4x4.
    9-3 w turbobenzynie tez nie najgorsze, kolega ma i śmiga bez problemu i to z lpg.

  8. #48
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Józefów, Poland, Poland
    Auto
    Peugeot 407 2.0 HDi/Rover 620 SDi była Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    92

    Domyślnie

    Skoro x-type to mondeo to pewnie i silniki mondeo :/ A ostatnio wpadła mi w oko mazda 3 w sedanie?? Co sądzicie o niej bo wygląda świetnie

  9. #49
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Masz ojca lakiernika?

  10. #50
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Płyta podłogowa, zawieszenie to focus drugiej generacji... Tak jak omron mówi, te samochody po prostu gniją i to konkretnie. Szczególnie tylne błotniki i progi. Temat jest do ogarnięcia pod warunkiem że kupisz auto jeszcze nie w agonalnym stanie blacharskim i zabezpieczysz w porządnym zakładzie. Wtedy masz gwarancję na to zabezpieczenie i raczej się nic nie podzieje przed sprzedażą auta. Silniki benzynowe to konstrukcja mazdy, bardzo dobre podobnie jak diesel 2.0, który już jest wyborem podwyższonego ryzyka. Diesel 1.6 to konstrukcja PSA, montowana w peugeotach, citroenach, fordach, volvo... No i najważniejsze, za 14 tyś raczej nie kupisz dobrej mazdy 3...

Podobne wątki

  1. [164] Cow wybrać 12 czy 24V?
    Utworzone przez andrzej1980 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-12-2014, 20:50
  2. 147 - Którą wybrać?
    Utworzone przez Polini w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2014, 08:38
  3. Co wybrać ?
    Utworzone przez Marsela w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 20:20
  4. Które GT wybrać?
    Utworzone przez pcek w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 10:59
  5. Co wybrać za ~15 tys.
    Utworzone przez Chasim w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 04-01-2012, 12:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory