Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 79

Temat: Wymiana rozrządu w AR 156 1.9 JTD 16v 2007r

  1. #41
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal_lc4 Zobacz post
    Pokażcie mi te blokady wałków rozrządu do 1.9 JTD 16V, nie moge sie doczekać. Aha i czujnik zegarowy do JTD'ka, też chętnie obejżę
    Blokady wałków/wału są, i to po to, żeby rozrząd był dobrze ustawiony.
    Znaki na pasku i kołach masz po to, żeby pasek zgrać z nimi, a nie rozrząd ustawić.
    Odkręć sobie koło wałka, żeby uszczelniacz wymienić, i zobaczymy jaki jesteś cfaniak, jak już wtedy rozrządu poprawnie nie ustawisz.
    Koło ma luz na 2 zęby, w celu dokładnego ustawienia fazy, do tego blokuje się wał i wtedy mamy poprawnie ustawiony rozrząd. Mamy rok 2015, a nie lata 80, i silniki również się trochę zmieniły.
    Dlatego kocham fora internetowe, mnóstwo wiedzy - INTERNETOWEJ, nie koniecznie fachowej i zgodnej z prawdą.

    Pozdrawiam.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  2. #42
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Mamy rok 2015, a nie lata 80, i silniki również się trochę zmieniły.
    Dlatego kocham fora internetowe, mnóstwo wiedzy - INTERNETOWEJ, nie koniecznie fachowej i zgodnej z prawdą.
    Dokładnie. Blokady to koszt ok 80 zł i ma się pewność poprawności ustawienia rozrządu. No ale jak to mówią: Polak potrafi i Polak mądry po szkodzie.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #43
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Okej, kasuje tamten post, czekam/y na rzetelny opis z 2015 roku nowoczesnego silnika JTD ze zdjęciami i blokadami niecfaniaka Pablo i mądrego przed szkodą jaboleq

    PS. Ja przeciwnie, niezbyt lubie fora bo wymądrzać sie na nich jest komu tylko nie ma komu odpowiedzieć zwięźle i na temat. Tylko... "zobacz sobie w inteniecie.." "zobaczymy jaki będziesz cfaniak.."

    Bez odbioru.
    Ostatnio edytowane przez michal_lc4 ; 12-01-2015 o 13:23

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  4. #44
    Użytkownik Rowerzysta Avatar cyna1
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    rzeszów
    Auto
    alfa 156 jtd 1.9 140km 2003fl
    Postów
    88

    Domyślnie

    mysle ze nie ma co kasowac postu bo i tak jest wyjasniona jakas czesc procedury. ja i tak bym nie zakladal rozrzadu bez blokady walkow i walu korbowego. nie jest to duzy koszt a jest pewnosc poprawnie wykonanej pracy. zaskoczyliscie mnie jeszcze jedna rzecza, a mianowicie ze kolo na walku jest regulowane. widzialem zdiecia z ts'a ze sa na kole sruby ktorymi sie blokuje prawidlowo ustawione kolo. czy podobnie jest w jtd? czy sruby smaruje sie jakims klejem? jezeli tak to jakie i jakim? i czy potrzebne sa jeszcze jakies sylikony lub inne rzeczy do uszczelek czy poprostu wystarczy zalozyc to co jest w pudelku z rozrzadem i dokrecic sruby?

  5. #45
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal_lc4 Zobacz post
    Okej, kasuje tamten post, czekam/y na rzetelny opis z 2015 roku nowoczesnego silnika JTD ze zdjęciami i blokadami niecfaniaka Pablo i mądrego przed szkodą jaboleq

    PS. Ja przeciwnie, niezbyt lubie fora bo wymądrzać sie na nich jest komu tylko nie ma komu odpowiedzieć zwięźle i na temat. Tylko... "zobacz sobie w inteniecie.." "zobaczymy jaki będziesz cfaniak.."

    Bez odbioru.
    Ale ja nie mam zamiaru nic tutaj opisywać.
    Napisałem tylko, żebyś nie pisał bzdur, ot tyle.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  6. #46
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Na forum już dawno jest opisana procedura wymiany rozrządu.

    Ale kolega michal_lc4 się obraził. A na dodatek próbuje mnie obrazić - nie uda Ci się to


    Co do koła wałka to go nie odkręcaj jak nie trzeba.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  7. #47
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał cyna1 Zobacz post
    mysle ze nie ma co kasowac postu bo i tak jest wyjasniona jakas czesc procedury. ja i tak bym nie zakladal rozrzadu bez blokady walkow i walu korbowego. nie jest to duzy koszt a jest pewnosc poprawnie wykonanej pracy. zaskoczyliscie mnie jeszcze jedna rzecza, a mianowicie ze kolo na walku jest regulowane. widzialem zdiecia z ts'a ze sa na kole sruby ktorymi sie blokuje prawidlowo ustawione kolo. czy podobnie jest w jtd? czy sruby smaruje sie jakims klejem? jezeli tak to jakie i jakim? i czy potrzebne sa jeszcze jakies sylikony lub inne rzeczy do uszczelek czy poprostu wystarczy zalozyc to co jest w pudelku z rozrzadem i dokrecic sruby?
    Nie ma czegoś takiego jak blokada wału korbowego. Ustawia sie z czujnikiem zegarowym na GMP.

  8. #48
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    a właśnie że koło wałka powinno się luzować
    odsyłam do serwisówki

    blokada wałków

  9. #49
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    a właśnie że koło wałka powinno się luzować
    odsyłam do serwisówki

    blokada wałków
    Luzuje się poto aby łatwo pasek nałożyć. Ja akurat tego problemu nie miałem i bez luzowania dobrze wchodzi.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  10. #50
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    ale bzdury piszesz...

Podobne wątki

  1. wymiana rozrządu
    Utworzone przez Barney_Chorzow w dziale 156
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 04-07-2016, 12:38
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  3. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  4. Wymiana rozrządu.
    Utworzone przez *Mlody* w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-01-2012, 07:46
  5. Wymiana rozrządu 1,9 JTD
    Utworzone przez piećka w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-12-2007, 20:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory