Strona 68 z 152 PierwszyPierwszy ... 18585960616263646566676869707172737475767778118 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 671 do 680 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #671
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    a w poliftowych wkręcasz śrubki m6 szybko łatwo i przyjemnie i po robocie;D


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  2. #672
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    Śruby to najmniejszy problem. Demontaż kolektora i ponowne założenie ... nigdy więcej.

  3. #673
    Użytkownik Rowerzysta Avatar qooba
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    było 159 SW 1.9 JTDm 16V, jest skoda, będzie Giulia :)
    Postów
    350

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post
    a w poliftowych wkręcasz śrubki m6 szybko łatwo i przyjemnie i po robocie;D
    mówisz o amelinowo-plastikowym magneti marelli?
    zdjąć kolektor, wywalić klapy (razem z ośkami) i wkręcić m6?
    to wszystko?

  4. #674
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Cytat Napisał .Andrzej. Zobacz post
    Śruby to najmniejszy problem. Demontaż kolektora i ponowne założenie ... nigdy więcej.


    w 2.4 ? masarka. Ja podszedłem do tematu na lajcie bo juz robiłem 1.9 16 V a u siebie w 2.4 mocno się zdziwiłem że zaplanowane kilka godzin nie starczy i nie złoże auta tego samego dnia.

  5. #675
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post
    a w poliftowych wkręcasz śrubki m6 szybko łatwo i przyjemnie i po robocie;D
    W 2.0 też jest tak prosto?

    Wysłane z S3

  6. #676
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał wkamil Zobacz post
    W 2.0 też jest tak prosto?

    Wysłane z S3
    2.0 16v jtdm ma klapki , ale są bezawaryjne
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  7. #677
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    Cytat Napisał qooba Zobacz post
    mówisz o amelinowo-plastikowym magneti marelli?
    zdjąć kolektor, wywalić klapy (razem z ośkami) i wkręcić m6?
    to wszystko?
    tak wywalasz klapy z oskami, apotem gwintujesz i wkręcasz m6 na kleju.


    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    2.0 16v jtdm ma klapki , ale są bezawaryjne
    Są bezawaryjne bo jeszcze te samochody nie maja takich przebiegów co 1.9, a poza tym sa bardzo podobne w budowie do tych poliftowych i kiedyś zaczna odpadać o to sie nie bój


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  8. #678
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    ta po liftowe kolektory miały byc lepsze ja to bym zobaczył lepiej jak jest z tymi 2.0,bo potem klapek moze brakowac

  9. #679
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    2.0 16v jtdm ma klapki , ale są bezawaryjne
    No tak, ale bardziej chodziło mi o czyszczenie kolektora.

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post
    Są bezawaryjne bo jeszcze te samochody nie maja takich przebiegów co 1.9, a poza tym sa bardzo podobne w budowie do tych poliftowych i kiedyś zaczna odpadać o to sie nie bój
    Nie mają przebiegów powiadasz? Chyba w Polsce na placu

  10. #680
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post

    Są bezawaryjne bo jeszcze te samochody nie maja takich przebiegów co 1.9,
    czyli jakich ??

    p.s.

    200 jes :-) we drugi połowie 2009
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 15-01-2015 o 10:16








Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory