To mogli by zrobić takie
http://moto.wp.pl/gid,14547359,title...iazdjecie.html
To mogli by zrobić takie
http://moto.wp.pl/gid,14547359,title...iazdjecie.html
Auto jest cywilne, nie modyfikowane, opony każdy może jakie chce zakładać.
I dobrze że tomi i inni policzalni na palcach się pokazują i jeżdżą, ale nie o jednostki chodzi (nie mówiłem że nikt, tylko znikomo mało) tylko o ogólne wrażenie i statystyczny udział tej "sportowej" marki w takich imprezach. Znaaaacznie więcej jest hondy, suzuki, pugów, renault, nie wspominając o całej masie (masie!) japońców i niemieckich wozów. Dlatego w prezentacjach dotyczących udziału w sporcie Alfa musi sięgać dziesiątki lat wstecz. Nie wiem czy to jest do nadrobienia, wątpię.
Wiadomo, że nie jest tak, że cały świat czeka na nowe Alfy żeby je kupić... AR musi zacząć tak naprawdę od nowa. Powoli, powoli osiągną swoje 400k sztuk rocznie. Przez dobrą reklamę, przez dobrą opinię (mam nadzieję), przez sporty motorowe... Zajmie im to sporo czasu, ale nie jeden już pokazał, że ciężką pracą udaje się osiągnąć nawet względnie nierealny cel.
Tym bardziej, że o AR słyszał chyba każdy i nawet największy lamenciarz przyzna, że Alfy są wyjątkowe (w tym dobrym znaczeniu).
Wierze w to. Może jestem niepoprawnym optymistą...
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Panowie zauważcie, że 156 odnosiła jednak jakieś tam sukcesy w wyścigach (wyścigi górskie, WTCC itp). Natomiast 159 nikt nie skojarzy z tradycjami sportowymi. Miejmy nadzieję, że Tipo 952 będzie czymś o właściwościach nie tylko transportowych i estetycznych![]()
Za czasów 156 Alfa była jeszcze rozpędzona... w przypadku 159 było już tak źle, że odpuścili sport.
Poza tym nie wiem czy to też nie było tak, że 159 ze względu na masę byłaby za droga w odchudzeniu...
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Tutaj (może nie w 156, ale nie orientuję się) problem polega na dostępności i cenach części. Gdybym myślał racjonalnie, do zabawy kupiłbym E30 i śmigał jak 90% ludzi na torze z samochodami > 10 lat. Jak się coś urwie w E30, dzwonisz do najbliższej hurtowni i części albo są, albo będą w ciągu 2 dni. Jak masz 75, zaczynasz przeglądać strony z domenami .eu, .de oraz .co.uk i nerwowo przeliczasz ceny na złotówki, konfrontując to ze stanem swojego konta...![]()
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
mnie tam specjalnie nie jara perspektywa 400 tys aut rocznie... na kazdym osiedlowym parkingu będzie alfa, miedzy golfami i skodzinami.... byle słoik będzie posuwał do domu alficą...
można chyba, w tak wielkim koncernie jak FCA, utrzymać stuletnią markę ze sprzedażą powiedzmy 180 tys sztuk rocznie?
Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?
Dokładnie... VW sprzedało ponad 10mln aut w zeszlym roku (a gdzie tu jeszcze Toyota... GM itd), wiec 400k sztuk za kilka lat to naprawde niewiele.
Alfa zawsze bedzie niszowym autem, a tak jak CodeMaker wspomnial- zapewne wiekszosc pojdzie do USA i... Chin (Chiny to w tej chwili najwiekszy rynek, wiec tylko glupiec by nie robil z nimi interesow).
Poza tym przecietnego VAGowca nie przekonasz do wloskiej motoryzacji... zatem w Polsce nie ma ryzyka, ze co 5 auto bedzie Alfa![]()
Ostatnio edytowane przez AirAjti ; 15-01-2015 o 15:25
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond