Temat powinien powstać w czerwcu,bo tyle stron i jeden wielki offtopic,czyli gadanie o niczym,zero konkretów/nazw/wizualizacji/
Nic nie jest wiadome o tym aucie,jak będzie wiadome chociaż w minimalnym stopniu ,wtedy trzeba gadać.
Odpowiem pytaniem - a dlaczego niby jest gorzej? Pisałem dziesiątki razy osobnikom typu KRS, a teraz Ty się urwałeś jak z choinki. FIAT-owi zachciało się, a może musiał (tego nie wiem) zbudować koncern samochodowy, który podjął by rękawicę z VAG, PSA, Fordem czy Toyotą no i nadarzył się "kryzys" w US&A i skupiono się ostatnie lata na przejęciu potężnej części rynku najmocarniejszego państwa na ziemi. Trwało to trochę, przez co ucierpieliśmy my, Alfisti, którzy czekali na nowe modele, realizację obietnic Marchionne z 2010, czy 2011 roku.
Podejdź do tego na chłodno i skonfrontuj fakty: jest ogłoszona prawie rok temu strategia powrotu, powstał FiatChryslerAutomobiles(FCA) Group, odżył Jeep, powoli staje na nogi Chrylser, Ferrari cały czas nieźle, Maserati zaskakuje.. najbardziej ucierpiała Lancia, która pozostała tylko na Włoskim rynku, ale jeździ nią rząd, za co ich podziwiam i bardzo pochwalam, no a po drodze spadła sprzedaż i notowania samego FIATA i Alfa Romeo.
Na dziś dzień mamy nowe AR 4C, na które czeka się ponad rok, mamy już prawie AR 4C Spider w sprzedaży, mamy też zaawansowane prace nad "Giulią" i małym SUV-em. Kwestia tylko, czy zdążą na jesień 2015 z pierwszymi egzemplarzami następcy AR 159. Padło już setki razy, że od tego modelu będzie zależało wszystko, dlatego nie zdradzają nic, bo konkurencja nie śpi.
Mała uwaga - ten wątek miał być nowy i bardziej merytoryczny na temat nowej Giulii. Wchodzę w tym tygodniu i czytam prawie 20 stron o gnijących alfach 156. NOSZ KURWA! Moderator śpi?
Pozdrowienia z Ciemnogrodu!
Ja rozumiem to co piszesz, ale tam nie pracuje 10 ludzi! Spójrz na inne koncerny, które zarządzają wieloma markami. Wyobraź sobie, że VW przestaje produkować Passata, który nie ma następcy, bo akurat teraz wydajemy nowego Seata, a jeszcze są kłopoty ze Skodą, no i Bugatti słabo się sprzedaje... kogo to obchodzi?
Super, że Maserati odżyło - to jest naprawdę coś. Ghibli to był strzał w 10!
Dlaczego jednak mając tak olbrzymie zaplecze silników, platform, technologii AR jako marka nie była w stanie wypuścić następcy 159? Przecież kompakt + auto segmentu D to totalna podstawa oferty.
Najbardziej jednak obawiam się tego, jaka ta Giulia będzie. Nie mam na myśli designu (ufam, że tu będzie dobrze), ale silnik, trakcja itp. itd. Niestety ścieżka wytyczona przez Giuliette nie wygląda dobrze. IMO mało pozostało Alfy w Alfie w dzisiejszych Mito i Julkach. Więcej tych genów znajduję w innych markach...
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ludvigus ma racje 1/15 postow jest w temacie Giulii, a ludzie sie oburzaja jakby mieli isc do salonu dzien po premierze i skladac zamowienie na Giulie. Moze część pojdzie, cieszy mnie to bardzo bedzie od kogo odkupic potem
A Sergio przeglada ten temat i napewno mu glupio;/
Czas pokaze w która strone idzie Alfa nie ma sie co spinac, moze połączą sily z VW i pewne kwestie sie poprawia
Ostatnio edytowane przez korzen ; 17-01-2015 o 23:43
Patrz w lusterka, sprawdź dwa razy - Golfy są wszędzie!!
Co masz konkretnie do Julki? Że mumin? Jednym się podoba, drugim nie, rzecz gustu, mnie się podoba. Tylko nie mów że to lepszy Fiat Bravo, bo już takie bzdury tutaj gdzieś padały
Julka to świetny kompakt, dla mnie piękna linia, w środku jest dużo smaczków i fajnych nawiązań, deska rozdzielcza to świetny projekt, oczywiście można się przyczepić do niektórych
plastików, niektórych rozwiązań, silnika nie V6 itp. Co i tak nie zmienia faktu że to dobre auto...
Nie, wcale nie że mumin. Design jest najlepszą stroną Julki. Z zewnątrz jest OK, przód trochę nie w moim guście, ale ogólnie dałbym 5 w skali 6-stopniowej. Wnętrze też jest OK, niesztampowe, dobrej jakości, ładne. Gorzej z mechaniką i to właśnie do niej mam zastrzeżenia. Silnik? To mnie zawiodło najbardziej. Że co, że ładnie ciągnie na papierze? 7.6s do 100 w wersji 170KM z TCT (taką testowałem). W realu też może i dobrze ciągnie, aczkolwiek jazda z tym silnikiem nie jest już taka różowa - wkurzająca turbodziura, dźwięk kosiarki. Hamulce nieliniowe, słabo dozowalne, układ kierowniczy średni/dobry ale szału nie ma. W aucie za ponad 100tys spodziewałem się znacznie więcej. I do tego wisienka na torcie: spalanie! W mieście 11, trasa 8 (dane z forum). Toż to jakaś masakra jest.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Od końca :
- konkurencja ma raczej swoje własne źródła, lepsze niż oficjalne komunikaty czy koncepty (swoją drogą - czy był jakiś model-koncept Giulii ? bo jakoś mi umknął)
- spadła sprzedaż, notowania itd. Alfy , powstała zbyt duża luka, oczekujący Alf z Cuore Sportivo wymarli lub poszli gdzie indziej i teraz albo Alfa w odstawkę pójdzie, jak Lancia, albo będzie nudna i pełna kompromisów, dla zupełnie innych klientów (raczej to przy zakładanych planach sprzedaży, bo coś pokroju 4C tego nie osiągnie - 400tysięcy), jedynie w broszurach wspominająca czasy świetności jak Polacy husarię.