Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Cieknąca pompa wspomagania

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    156 SW '05 1.9 jtd 115 KM
    Postów
    69

    Domyślnie Cieknąca pompa wspomagania

    Witam, wczoraj podczas wymiany rozrządu zauważyłem, że cieknie mi pompa od wspomagania. Mimo, że nie słychać buczenia podczas kręcenia kierownicą to chyba czas najwyższy ją wymienić - w poprzednim aucie spadło mi całe koło od pompy z paskiem wieloklinowym więc wolę dmuchać na zimne.Teraz pojawia się pytanie, jaką pompę kupić: W aucie mam pompę oznaczoną 46534757, czy były jakieś inne montowane? Rozrzut cenowy jest dość spory 227 zł za coś od bliżej nieokreślonego producenta, 350 zł MAXGEAR, 400 zł Oryginalna? ( http://allegro.pl/pompa-wspomagania-...001162155.html ) to mi wygląda na regenerowaną + trzeba oddać starą. Możecie doradzić co wybrać i czy nie było różnych wersji?

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 8v 2002
    Postów
    252

    Domyślnie

    Tak,tak z linku będzie pasowała. Ja brałbym tylko i wyłącznie zregenerowany oryginał, z daleka od wszelakich maxgirów.
    http://www.przekladnie.rzeszow.pl/ możesz zadzwonić do gości,ja ich polecam cena/jakość świetna.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    156 SW '05 1.9 jtd 115 KM
    Postów
    69

    Domyślnie

    Ile czasu taka regenerowana pompa będzie pracować bezproblemowo? Powiem szczerze, że regenerowane elementy niezbyt dobrze mi się kojarzą... Nowa ma przynajmniej dwa lata gwarancji.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maxiking
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Tarnów 33-100
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 115 koni 2001/2002r
    Postów
    483

    Domyślnie

    Porównywalnie do nowej gdyż wszystkie elementy zużywające sie w niej i uszczelnienia zakładają nowe , a i gwarancje też pewnie jakąś dają , napewno nie 2 lata ale z 6 miesięcy

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 8v 2002
    Postów
    252

    Domyślnie

    Oryginał zregenerowany porządnie czyli np w firmie powyżej będzie chodził już do końca auta. Firma powyżej jest tylko przykładem,bo sam robiłem i nich 2 razy i naprawdę spisali się. Ta ma 12 miesięcy gwarancji, z czego 24 miesiące gwarancji maxgeara są takie,jakby ich nie było w ogóle. Jak wolisz,ale w życiu bym nie założył nic nowego chińskiego, tym bardziej,że to tak ważny podzespół.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    156 SW '05 1.9 jtd 115 KM
    Postów
    69

    Domyślnie

    Odsyłanie pompy do regeneracji średnio mi się widzi, ale zadzwonię, może mają już zregenerowaną na wymianę tak aby auto nie musiało być unieruchomione. Tą w stolicy też sprawdzę, bo jest blisko. Jak dobrze pójdzie to w weekend wymienię. Jak przelata ~180k + x odkręconych to będzie miło

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Nysa
    Auto
    Alfa 156 SW 1.9 jtd 140 km
    Postów
    69

    Domyślnie

    Ja osobiscie bym wolał oryginał po regeneracji w dobrej firmie.Maxgear to niestety bardzo niska półka.Z maxa kupiłem kiedys przednie piasty,jedna poszła po 8 tys a druga po 1,5 tys.oddałem na gwarancje,dołożylem i kupiłem snr i mam spokój.Z maxa miałem też vacum pompe w vw t4 i cała sie rozleciała po 2 miesiacach.Wrogowi nie polece wyrobów tej firmy

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    156 SW '05 1.9 jtd 115 KM
    Postów
    69

    Domyślnie

    Zdecydowałem się na tą do której podałem link. W sobotę wymieniam, mam jeszcze pytanie jak to ustrojstwo wykręcić... Przy wymianie rozrządu coś mało miejsca tam było. Czy to powinno wyjść górą? W eLearn każą wykręcać kawałek rury wydechowej. Po co? Nie da rady bez tego?

    1. Odkręcić śruby mocujące (1a) przedni odcinek rury wydechowej (1b) do turbosprężarki.
    Odkręcić śruby wspornika sztywnego rury wydechowej do kołnierza.
    1. Odkręcić śrubę dolną (1a) przewodu wskaźnika poziomu oleju silnikowego (1b).
    1. Odkręcić śrubę górną (1a) i wyjąć przewód wskaźnika poziomu oleju (1b).

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 8v 2002
    Postów
    252

    Domyślnie

    Górą, na forum Lancii albo na YT nie pamiętam już jest relacja ze zdjęciami jak to wyciągnąć z 1.9 JTD, tylko,że gość wyciąga z Lybry,poszukaj u nich. Z tego co pamiętam zeszło mu 4h na wyciągnięcie i 4 na wsadzenie

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    156 SW '05 1.9 jtd 115 KM
    Postów
    69

    Domyślnie

    Matula śmiga Lybrą 1.9 jtd 105 KM a ja mam 156 1.9 jtd 115 KM, praktycznie pod maską to samo. Dziękuję!

Podobne wątki

  1. Cieknąca rurka od wspomagania-zdjęcia
    Utworzone przez nitros20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-01-2015, 02:06
  2. [33] 1,3 VL pompa wspomagania
    Utworzone przez LUCID LINES w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-03-2014, 23:57
  3. [146] Pompa Oleju i Pompa Wspomagania
    Utworzone przez TheRomanist w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-02-2013, 15:49
  4. [145] Pompa wspomagania
    Utworzone przez mat3l w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-07-2012, 00:47
  5. Cieknąca pompa wys. ciśnienia 1.9 JTD
    Utworzone przez marcianno1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-07-2011, 15:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory