Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: Pierścienie centrujące wymiary???????

  1. #21
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Ja bym pomyślał od innej strony. Taki cienki pierścień zdjąć z piasty to już może być spore wyzwanie. Ja mam wytoczone też dość cienkie z 58,4 na 60,1 i przy każdej wymianie koła trzeba dłubać nożykiem, żeby pierścień zszedł. Spodziewam się, że gdyby nie zdejmował kół kilka razy w sezonie i jeszcze parę razy przegrzał piasty ostrzejszymi hamowaniami to mogłoby być jeszcze gorzej.
    W takiej sytuacji można by dać felgi do napawania, ale nie po całym obwodzie, a tylko cztery punkty np. o szer. 1cm i przetoczenie tego pod konkretny wymiar. Przez to, że felga z piastą stykają się na sporo mniejszej powierzchni to ryzyko zapieczenia jest niewielkie, nawet przy dokładnym spasowaniu, a funkcję centrowania cały czas spełnia.
    Ostatnio edytowane przez JacekK ; 17-01-2015 o 14:43

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał pabloXXL Zobacz post
    Robią tak cienkie na zamówienie. Jest też możliwość wprasowania pierścieni na stałę w felgi przez firmę,która zajmuje się sprzedażą tych felg.
    Za odpowiednią kasę to ludzie nawet podgrzewacz ognia zrobią... Tylko powstaje pytanie, jak to będzie działało. Zrobisz, jak chcesz ale przy takiej grubości (raczej "cienkości" ) musiały by być z tytanu lub inoxu, żeby nie dostały odkształceń podczas ostrej jazdy oraz demontażu i montażu.

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Za odpowiednią kasę to ludzie nawet podgrzewacz ognia zrobią... Tylko powstaje pytanie, jak to będzie działało. Zrobisz, jak chcesz ale przy takiej grubości (raczej "cienkości" ) musiały by być z tytanu lub inoxu, żeby nie dostały odkształceń podczas ostrej jazdy oraz demontażu i montażu.
    Właśnie z tytanu robią[emoji4]

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    To brzmi trochę lepiej ale za to tytan jest mało elastyczny. Musisz uważać przy demontażu/montażu, żeby ich nie wyginać mocno bo mogą pęknąć dość niespodziewanie.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Chyba jednak wprasuję na słałe pierścienie w felgi.

  6. #26
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał pabloXXL Zobacz post
    Gdzie kupię pierścienie 66,5 na 65,1? Tylko na zamówienie?
    moze jestem w bledzie(mysle o producencie felg),ale jesli chodzi o felgi toora to maja otwor 66,6 ,ciezko na jakielkowliek aukcji takie trafic bo wykonanie ich graniczy z cudem,dlatego wielu stosuje tutaj pierscienie 67mm ,co prawda ciezko sie felge zaklada ale da rade,ale prawdopodobienstwo uszkodzenia pierscieni przy kazdorazowej wymianie felg bardzo duze.

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Czy pierścien o grubości 0,7 mm może być plastikowy? Taki proponuja mi w sklepie,twierdząc że nie działają na niego żadne siły.
    Ostatnio edytowane przez pabloXXL ; 19-01-2015 o 15:46

  8. #28
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pneumat
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Były :156 SW 1.9 JTD 16V,GTV 2.0 V6 Turbo,159 2.2 JTS. Jest 159 1.75 TBi Sport Plus
    Postów
    251

    Domyślnie

    Cytat Napisał pabloXXL Zobacz post
    Czy pierścien o grubości 7mm może być plastikowy? Taki proponuja mi w sklepie,twierdząc że nie działają na niego żadne siły.
    Ja kupując do MiTo felgi na lato dostałem je z pierścieniami z tworzywa i spisują się bez zarzutu. Podstawa to dobre dopasowanie średnic - jeżeli nie ma luzu to na pewno będzie OK

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Źle w poście napisalem,chodziło mi o 0,7mm:-)

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Prezes156
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 SW 2.4 JTD 175KM 2003r.
    Postów
    64

    Domyślnie

    W poprzedniej alfie miałem pierścienie z tworzywa i dwa sezony bez problemu jeździłem. Felga trzyma się na śrubach i tu jest ich aż 5, więc nie widzę problemów i kombinowanie nie ma sensu.

Podobne wątki

  1. [JTS] Pierścienie
    Utworzone przez Majka w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-06-2013, 16:14
  2. [164] pierścienie 3.0
    Utworzone przez Yacek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 06-01-2012, 12:33
  3. zapieczone pierścienie? 2.0 TS
    Utworzone przez Krisu w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2010, 15:59
  4. [146] pierścienie
    Utworzone przez fajsensiao w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 22:34
  5. Pierścienei centrujące na oryginalne alu Alfy?
    Utworzone przez MAJESTICAR156 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-04-2008, 22:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory