Strona 45 z 62 PierwszyPierwszy ... 353637383940414243444546474849505152535455 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 441 do 450 z 614

Temat: Alfa Romeo 159 TBi

  1. #441
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    TBi jest około 60 kg lżejsza. W zasadzie cała ta różnica przypada na przód, więc jest dużo lepiej. Jeżdżąc tym autem ma się inne odczucia niż np w 159 1,9 JTD przed FL, który jest ponad 100 kg cięższy od TBi.

  2. #442
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,471

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    TBi jest około 60 kg lżejsza. W zasadzie cała ta różnica przypada na przód, więc jest dużo lepiej. Jeżdżąc tym autem ma się inne odczucia niż np w 159 1,9 JTD przed FL, który jest ponad 100 kg cięższy od TBi.
    No, to już powinno przeważyć szalę czy JTD czy TBI, jak nią jeździłem to do wyjeżdżania przodu czy opóźnionej reakcji w zakrętach nie miałem zastrzeżeń, sztywność nadwozia też fajna i hamulce. Tylko ten zakres obrotów za wcześnie się kończący i odizolowanie i jakaś taka poprawność za duża
    Ale spośród 159tek jeśli się "jest na kupnie" to chyba najlepszy wybór dla lubiących jeździć.

  3. #443
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    No, to już powinno przeważyć szalę czy JTD czy TBI, jak nią jeździłem to do wyjeżdżania przodu czy opóźnionej reakcji w zakrętach nie miałem zastrzeżeń, sztywność nadwozia też fajna i hamulce. Tylko ten zakres obrotów za wcześnie się kończący i odizolowanie i jakaś taka poprawność za duża
    Ale spośród 159tek jeśli się "jest na kupnie" to chyba najlepszy wybór dla lubiących jeździć.
    Mnie się do tej pory nie udało trafić TBi w tej konfiguracji, jaką szukałem ale to jest bardzo rozsądne auto. Niestety ładnie wyposażone wersje stoją bardzo wysoko w cenniku używek i za jedną z 2010 czasem można kupić dwie 1,9 JTD z 2006 Oglądałem i jeździłem kilkoma i oprócz wkręcania na obroty z towarzyszącym temu ładnym dźwiękiem nic im nie brakowało.

  4. #444
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    szukaj w Niemczech, spory wybór ale drożej

  5. #445
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    szukaj w Niemczech, spory wybór ale drożej
    Tylko w Niemczech i Austrii szukam. Ale te kraje to nie jest jakaś enklawa, że 159 TBi można kupić wiele taniej niż w Polsce. Poza tym nie szukałem pierwszej lepszej w wersji progression bez halogenów

  6. #446
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał szymonjot Zobacz post
    TBi nie brzmi - zgoda. A dwulitrowy diesel jak brzmi?
    No właśnie o to chodzi. Jak oba silniki nie brzmią to nie ma dodatkowego punktu dla benzyny

    jestem na kupnie?
    to po polsku napisane?
    panowie, szanujmy kraj i język jesteśmy alfistami, elitą fanów moto w Polsce


    Dobra, złapałeś mnie na wykroku. Punkt dla Ciebie.

    Mam obiecaną przejażdżkę 175tbi. Sam sprawdzę ...

  7. #447
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,471

    Domyślnie

    Cytat Napisał duke75 Zobacz post
    No właśnie o to chodzi. Jak oba silniki nie brzmią to nie ma dodatkowego punktu dla benzyny
    ..
    Nie no, nie przesadzajmy 1.8TBi nie brzmi, ale przynajmniej nie brzmi tak jak diesel więc benzyna ma i tu punkt (punkt dodatni oczywiście ).

  8. #448
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Przyznam że nie jeździłem tbi ale zwykle przyjemność z jazdy benzyny zaczyna się tam gdzie frajda z jazdy dieslem, czyli po 4000kbr/s. Gdzie tbi ma odcinke? 6000, 6500? kurde to musi fajnie jeździć i nie uwierzę że wszystkimi silnikami benzynowymi jeździ się lepiej niż dieslem, a akurat TBI jest jakimś niewypałem technologicznym włochów. Tu nie waga jest argumentem przeważającym ZA, lecz właśnie dostępność użytkowa obrotów. Zajebiście chciałbym się przejechać takim tbi, żeby samemu zweryfikować jak tym się jeździ naprawdę, niestety tak jak pisze Belfer konkretne sztuki mają chore ceny... Wynika to z faktu że w czasach których były produkowane 159, był szał na diesle i benzyniaki to rzadkość więc i ceny znacznie wyższe. Generalnie tak jest z większością marek.

  9. #449
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pneumat
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Były :156 SW 1.9 JTD 16V,GTV 2.0 V6 Turbo,159 2.2 JTS. Jest 159 1.75 TBi Sport Plus
    Postów
    251

    Domyślnie

    Cytat Napisał abezus Zobacz post
    Przyznam że nie jeździłem tbi ale zwykle przyjemność z jazdy benzyny zaczyna się tam gdzie frajda z jazdy dieslem, czyli po 4000kbr/s. Gdzie tbi ma odcinke? 6000, 6500? kurde to musi fajnie jeździć i nie uwierzę że wszystkimi silnikami benzynowymi jeździ się lepiej niż dieslem, a akurat TBI jest jakimś niewypałem technologicznym włochów. Tu nie waga jest argumentem przeważającym ZA, lecz właśnie dostępność użytkowa obrotów. Zajebiście chciałbym się przejechać takim tbi, żeby samemu zweryfikować jak tym się jeździ naprawdę, niestety tak jak pisze Belfer konkretne sztuki mają chore ceny... Wynika to z faktu że w czasach których były produkowane 159, był szał na diesle i benzyniaki to rzadkość więc i ceny znacznie wyższe. Generalnie tak jest z większością marek.
    Odcinka przy 5800 - zapraszam na jazdę próbną

  10. #450
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Moim zdaniem TBi brzmi równie dobrze jak jeździ.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory