Dołączę się do tematu. Mam coś podobnego, po wymianie amortyzatorów przy pełnym skręcie słychac (chrobotanie ) bez względu na szybkość jazdy. Przed wymianą amorów tego nie było.
Dołączę się do tematu. Mam coś podobnego, po wymianie amortyzatorów przy pełnym skręcie słychac (chrobotanie ) bez względu na szybkość jazdy. Przed wymianą amorów tego nie było.
Zobacz czy masz dobrze dokreconą śrubę mocującą górny wahacz.Jeżeli tam ktoś grzebał i założył starą to mogła sie poluzować.JAk pisałem ten temat to alfe miałem od dwóch miesiecy ,teraz już słabe punkty w zawieszeniu coraz bardziej mam przyswojone i walcze z nimi żeby mi nic nie skrzypiało.Przynajmniej w temp. od zera w zwyż bo poniżej to już na jakość gum nie poradze.
Witajcie dołączam się do problemu, alfa romeo 156 1.9 jtd 140km
Przy skręcie w w lewo chrypie na podbiciu szybszym wjeździe na próg zwalniający
Szlak mnie trafia bo nie moge dojsc do ladu z autem
Moim skromnym zdaniem takie chrobotanie czy chrupanie to przegub zewnetrzny.
znalazlem przyczyne
zaden przegub
zerwana tuleja w wachaczu
przy wchodzeniu w luk podczas jazdy w lewa strone oska idaca od zewnetrznego przegubu do krzyrzaka szorowala po rancie kielicha przegubu wew.
- - - Updated - - -
tuleja wachacza dolnego trzymajaca mc persona
- - - Updated - - -
Alfa romeo zawsze w koncowym tekscie powinno sie znajdowac CDN.