wiem ze silniczek fajny, ale ładniejsza po lifcie
a po lifcie znowu nie ma z takim silnikiem zbyt;/
tez mi sie nie podoba to ze diesel![]()
156 po lifcie ładniejsza?Przecież to tylko karykatura 156.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Każdy ma inne gusta![]()
Co prawda, to ja jest zwolennikiem starych samochodów i dla mnie skok w taki rocznik to będzie chyba szok
R19 mam z 91r przed liftem, kanciaste rysy itd.
Chce zmienić na coś bardziej nowocześnie wyglądającego
A Wy co myślicie o tej 159? bo kusi mnie jak cholera, ale trochę mi szkoda kasy wyrzucić tyle, bo jednak nie mała kwota...
Nowsze auto, droższe części..
Za takie pieniądze dobrej 159 na pewno nie kupisz.
Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
Była Vectra A 1993r 1.8 B+G
Po lifcie imho ładniejsza. 159 za małe pieniądze nie bierz, tym bardziej za wszystko co masz. Nie ogarniesz, i nie chodzi o to, że to ALFA. Używane auto przez pierwsze dwa lata potrafi nie raz zaskoczyć właściciela. Szukaj dalej poliftowej 156. Poprawione jest w niej sporo, podłoga już nie gnije, a zostanie Ci na dopieszczenie, uwierz mi, że szybko taka potrzeba przychodzi, i niesamowitą satysfakcję daje.
pzdr, tadzikpl
Sam napisałeś, że robisz 6km do pracy. Myślisz, że diesel to dobry wybór? IMO nie.
Nie chcę się wypowiadać na temat 156, bo nie mam doświadczeń. Jeżdżę natomiast 166 już ładnych kilka lat i tu mogę coś powiedzieć. Po pierwsze - jest cały olbrzymi temat:
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...lfy_166_a.html
Poza tym w skrócie o 166:
- przy takich przebiegach i założeniach jak napisałeś: tylko V6 z LPG
- auto na pewno droższe w utrzymaniu od 156, ale też zupełnie inny poziom
- ogólnie 166 V6 trochę się męczy w mieście, za to idealna na trasy: wyciszenie, komfort i moc
- wyposażenie jak najbardziej powinno Cię zadowolić, jak czegoś konkretny egzemplarz nie ma to łatwo (i tanio) dołożyć
- nie bita blacha praktycznie nie rdzewieje (pełen ocynk), jedyne zauważone problemy to czasem progi w pierwszych latach produkcji (później poprawione)
- w tej chwili jeszcze 166 bardzo tania, ale coraz trudniej o zadbany egzemplarz przed liftem z V6
- sam silnik V6 dość pancerny i raczej jak coś padnie, to osprzęt
Kluczem do sukcesu jest znalezienie zadbanej 166 - jeżeli taki okaz trafisz to będzie super. Jeżeli kupisz ulepa/zaniedbaną to 166 potrafi być studnią bez dna, ale tak jest też z innymi modelami, więc to akurat ogólna zasada. Tyle, że przy 166 ta studnia jest głębsza
AHA, jeszcze jedna uwaga: napisz skąd jesteś i popytaj o forumowiczów z tego rejonu. Przejedź się zadbaną 166 i 156 i wtedy oceń, a przy okazji będziesz miał porównanie przy zakupie jak dany model jedzie/wygląda/działa.
Ostatnio edytowane przez tomaz ; 25-01-2015 o 22:49
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Na tą chwilę właśnie w tym jest problem , że jestem w UK
do końca lutego muszę w Polsce być, ale mogę wcześniej, ale tylko na tydzień, ciężko będzie znaleźć coś znając życie, ale mam nadzieje ze sie uda
Czyli najlepiej 166 3.0 lub ewentualnie 2.5
lub 156 2.5
Czyli ogólnie to czego jest mało jak zwykle![]()
Ostatnio edytowane przez death ; 26-01-2015 o 12:14
Ja szykuję jedną 156 na sprzedaż, ale 2000r. 2.5 + LPG skrzynia Q-System. Może warto pomyśleć ;-)