Strona 71 z 152 PierwszyPierwszy ... 21616263646566676869707172737475767778798081121 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 701 do 710 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #701
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post
    No juz widze ze nawet z klapkami nygustwo sie was trzyma. Jak sie ma kolektor na wierzchu to robi się to porządnie. Dla mnie to dalej nie jest tak jak ma być. Wasze samochody wiec sobie róbcie co chcecie;D
    Po co szukać sobie zbędnej roboty? Ja uważam, że jeżeli w kolektorze plastikowym zostanie nieruchoma cieńka ośka, bez luzów w prowadnicach to przepływ powietrza do cylindrów będzie absolutnie taki sam jakby ośki nie było.W/g mnie zrobiłem to też porządnie.

  2. #702
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaz156 Zobacz post
    Po co szukać sobie zbędnej roboty? Ja uważam, że jeżeli w kolektorze plastikowym zostanie nieruchoma cieńka ośka, bez luzów w prowadnicach to przepływ powietrza do cylindrów będzie absolutnie taki sam jakby ośki nie było.W/g mnie zrobiłem to też porządnie.
    Nie chodzi o to, bo jak sie robi to porzadnie bo to nie zaden problem. Ja nie mam nic wiecej do powiedzenia na ten temat. Albo robi się do konca tak jak ma być albo nie robi się wogóle.


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  3. #703
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Bez zdjęcia kolektora nigdy nie jest się pewnym co tam się na prawdę dzieje. Teoretycznie wystarczy w oprogramowaniu otworzyć klapy i wyłączyć EGR. Nie mniej klapy mogą już niedomagać, a jeszcze nie dawać oznak zewnętrznych.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #704
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    1.9 150KM
    Postów
    398

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post
    Nie chodzi o to, bo jak sie robi to porzadnie bo to nie zaden problem. Ja nie mam nic wiecej do powiedzenia na ten temat. Albo robi się do konca tak jak ma być albo nie robi się wogóle.
    I ja właśnie nie byłem pewny co mam dla tego tam zajrzałem a jak już zajrzałem to poprawiłem tak jak ma być czyli wywaliłem ośki od klap i zaślepiłem otwory .

  5. #705
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawelek_S Zobacz post
    I ja właśnie nie byłem pewny co mam dla tego tam zajrzałem a jak już zajrzałem to poprawiłem tak jak ma być czyli wywaliłem ośki od klap i zaślepiłem otwory .
    Gratuluje.


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  6. #706
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Klapy się urywają i wpadają a nie łośki. Co innego zaspawać w aluminiowym kolektorze bo to tam łośki maja nieszczelności i owale i wypadają, a w plastikowym są szczelne i teraz obracają się, mam je podpięte i są ON. Wszystko jest od 2 lata ok, zapala dobrze moc dobra nie zakopci na biało nie faluje... Pozdrawiam
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  7. #707
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    Dobrze wszystko super, ruchy klapki osiowe, (nie na boku tylko góra dół, tak jakby wyciągać ośke) jeżeli klapki są to ograniczają ten ruch. Jak ich nie ma to mogą się wysunąć, bo ograniczenia nie mają, a z drugiej strony mają luz pomiedzy zębatką tą plastikową a pokrywą. Dodam że po drugiej stronie są po jednej tulejce na końcach. Jak klapki nie ma ruch góra dół jest inny, a po wyciągnięciu klapek te tulejki wypadają, wiec tu wpadną ale do silnika.
    Ono może chodzić i 10 lat, może czasem się nic nie przydarzyc, ale nie rozumiem po co kusić los


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  8. #708
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post
    Jak klapki nie ma ruch góra dół jest inny, a po wyciągnięciu klapek te tulejki wypadają, wiec tu wpadną ale do silnika.
    Ono może chodzić i 10 lat, może czasem się nic nie przydarzyc, ale nie rozumiem po co kusić los
    Czy jeszcze ktoś może potwierdzić to "zagrożenie" wpadania tulejek osi do silnika? Nie pamiętam już szczegółów, bo dość dawno usuwałem klapy w plastikowym kolek., ale wiem, że po ich usunięciu wspólnie z mechanikiem rozważaliśmy co zrobić z ośką i wówczas nie widzieliśmy żadnego zagrożenia, jeżeli oś unieruchomiona pozostanie na swoim m-cu.

  9. #709
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    1.9 150KM
    Postów
    398

    Domyślnie

    Cytat Napisał GoNiuS Zobacz post
    Klapy się urywają i wpadają a nie łośki. Co innego zaspawać w aluminiowym kolektorze bo to tam łośki maja nieszczelności i owale i wypadają, a w plastikowym są szczelne i teraz obracają się, mam je podpięte i są ON. Wszystko jest od 2 lata ok, zapala dobrze moc dobra nie zakopci na biało nie faluje... Pozdrawiam
    No tak zgadza się ale szkoda że nie miałem ze sobą aparatu a po telefon bym musiał na górę latać i w ogóle jakoś nie pomyślałem o foto bo bym pokazał te szczelności w plastikowym na ośkach .A jak już miałem na wierzchu w celu wywalenia klap których nie było to co-zrobiłem to porządnie wywalając oski bo syfiło mimo oringów do okoła było zawalone.

  10. #710
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawelek_S Zobacz post
    No tak zgadza się ale szkoda że nie miałem ze sobą aparatu a po telefon bym musiał na górę latać i w ogóle jakoś nie pomyślałem o foto bo bym pokazał te szczelności w plastikowym na ośkach .A jak już miałem na wierzchu w celu wywalenia klap których nie było to co-zrobiłem to porządnie wywalając oski bo syfiło mimo oringów do okoła było zawalone.
    No tak zgadza się, ale co ma mi syfić w kolektorze, jak mam założoną pełną zaslepkę?

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory