Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW
Bez zdjęcia kolektora nigdy nie jest się pewnym co tam się na prawdę dzieje. Teoretycznie wystarczy w oprogramowaniu otworzyć klapy i wyłączyć EGR. Nie mniej klapy mogą już niedomagać, a jeszcze nie dawać oznak zewnętrznych.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW
Klapy się urywają i wpadają a nie łośki. Co innego zaspawać w aluminiowym kolektorze bo to tam łośki maja nieszczelności i owale i wypadają, a w plastikowym są szczelne i teraz obracają się, mam je podpięte i są ON. Wszystko jest od 2 lata ok, zapala dobrze moc dobra nie zakopci na biało nie faluje... Pozdrawiam
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Dobrze wszystko super, ruchy klapki osiowe, (nie na boku tylko góra dół, tak jakby wyciągać ośke) jeżeli klapki są to ograniczają ten ruch. Jak ich nie ma to mogą się wysunąć, bo ograniczenia nie mają, a z drugiej strony mają luz pomiedzy zębatką tą plastikową a pokrywą. Dodam że po drugiej stronie są po jednej tulejce na końcach. Jak klapki nie ma ruch góra dół jest inny, a po wyciągnięciu klapek te tulejki wypadają, wiec tu wpadną ale do silnika.
Ono może chodzić i 10 lat, może czasem się nic nie przydarzyc, ale nie rozumiem po co kusić los
Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW
Czy jeszcze ktoś może potwierdzić to "zagrożenie" wpadania tulejek osi do silnika? Nie pamiętam już szczegółów, bo dość dawno usuwałem klapy w plastikowym kolek., ale wiem, że po ich usunięciu wspólnie z mechanikiem rozważaliśmy co zrobić z ośką i wówczas nie widzieliśmy żadnego zagrożenia, jeżeli oś unieruchomiona pozostanie na swoim m-cu.
No tak zgadza się ale szkoda że nie miałem ze sobą aparatu a po telefon bym musiał na górę latać i w ogóle jakoś nie pomyślałem o foto bo bym pokazał te szczelności w plastikowym na ośkach .A jak już miałem na wierzchu w celu wywalenia klap których nie było to co-zrobiłem to porządnie wywalając oski bo syfiło mimo oringów do okoła było zawalone.