No przecież to jest MULE... jest posklejany z odpadów Ghibli dla niepoznaki... co Ty chłopie
Wszystko się zmieni- wygląd i proporcje!![]()
No przecież to jest MULE... jest posklejany z odpadów Ghibli dla niepoznaki... co Ty chłopie
Wszystko się zmieni- wygląd i proporcje!![]()
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Mam nadzieję, zobaczymy efekt końcowy. Jeśli testy są typowo drogowe (od strony technicznej) a poszycie ulegnie zmianom to mam nadzieję, że zmiany wobec tego co tu widać będą spore
Niepokoi mnie trochę proporcja przedziału dla pasażerów z tyłu, kierowca swoje zajmuje a skoro podwozie jest gotowe "?". Wypatruję auta które będzie pięknym i praktycznym sedanem. Jeśli z tyłu mają zmieścić się co najwyżej dzieci lub karły to lepiej kupić 4C a dzieci/karły sobie odpuścić![]()
Też pomyślałem o pasażerach... ale myślę, że nie będzie gorzej jak w 159
Jak zawsze kogoś wiozę to mówi- ale się mało miejsca wydaje... ale nikt jeszcze mi nie powiedział, że niewygodnie się jedzie. Zatem wniosek jest taki- miejsca jest tyle ile potrzeba.
A o wygląd auta się nie martw- będzie wyglądać zupełnie inaczej
Jeśli chodzi o piękny i praktyczny sedan (bo 159 i następca to piekne, ale nie aż tak bardzo praktyczne sedany)... to będziesz chyba musiał poczekać na następcę 166- w planach jest.... 2017 bodajże?
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Pawełek ja już dawno doszedłem do wniosku, że szeroko pojęty Alfaholizm to wyjątkowy stan umysłuNajpierw chłopy przez osiem lat udowadniają sobie i innym, że 159 aspiruje do premium lub jest w premium a potem porównują cenowo do Mondeo Vectry i Laguny
Przepraszam za OT ale był uzasadniony.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez Rocky147 ; 28-01-2015 o 10:36
Plusem tego, że mułem jest Ghibli to napęd na tył/4x4 oraz silniki)
Druga sprawa, Ghibli ma prawie 5m długości (więcej niż A6, BMW 5, czy E klasa). Skoro Tipo 952 ma być segment niżej to logiczne, że musieli skrócić jakoś. Wydaje się śmiesznie mały, ale zapewne jest wielkośći A4, 3er.
Najważniejsze, że przód ten sam (czyli silniki od Maserati będą pasować![]()
Pozdro,
Bartas
Ty widzę, nie rozumiesz założenia takiego pojazdu. Przecież to jest (najprawdopodobniej) Giulia-Mule czyli większość kluczowych podzespołów z Giulii (płyta podłogowa, zawieszenie, układ napędowy itp) a poszycie jest w miarę możliwości dopasowane do rozmiarów. Widać wyraźnie, że tylne drzwi są skrócone, zderzak zwężony, dach również a przód został oryginalny bo nie przeszkadzał zbytnio. Porównując rozmiary Ghibli do 159 wychodzi, że Tipo 952 będzie minimalnie mniejsze od 159 i powinno bardziej celować w konkurencję dla BMW 3. Pozwala to mieć nadzieję na większą limuzynę spod znaku węża i krzyża w niedalekiej przyszłości![]()
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 28-01-2015 o 10:43
Blefer, kolega już wie o co chodzi
Proporcje i kształt tego mula przypominaja mi TVR Sagaris.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
AR Polska oficjalnie pisze o prezentacji nowego modelu w czerwcu na 105 - lecie marki.
![]()
źródło https://twitter.com/AlfaRomeoPolska/...06413080817665
Więc jednak zostaje nazwa Giulia? Czy sami jeszcze nie wiedzą?![]()