Strona 77 z 1566 PierwszyPierwszy ... 276768697071727374757677787980818283848586871271775771077 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 761 do 770 z 15656

Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #761
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Czekając na Giulie
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Belfer. Już Ci w sumie odpisałem posta wyżej. Nowy wypust alfy ma walczyc z bardziej sportowymi wersjami. Popatrz ile kosztuje 3 ale w wersji GT. Wiec mysle ze od 150k u nas można się spodziewać (zwłaszcza ze VAT wyższy a na silniki powyżej 2l i zdecydowanie wyzsza akcyza)
    Bardzo się zdziwię jeśli miałbyś racje, Mercedes klasy C jest od 128k, a A4 od 120k. A to z tymi samochodami (3-ka, Klasa C i A4) będzie konkurować Giulia. Sportowa wersja też pewnie będzie, ale jeśli jest plan na wysoką sprzedaż to cywilna wersja to podstawa. (1,75 to mniej niż 2 )

  2. #762
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał carramba Zobacz post
    A wy myślicie, że tam (w grupie Fiat) księgowi zastanawiają się jaką cenę dać na nowy model Alfy, żeby biednych polaków było na nią stać ??? Sorry, ale sprzedaż Alfy w Polsce jest znikoma w porównaniu z innymi zachodnimi państwami, taka jest prawda. Na nasz rynek są Fiaty...
    Zarabialibyśmy na poziomie Niemców, to nikt by nie płakał, że będzie 30, 40, 45 tyś euro
    I tutaj się grubo mylisz. Kiedyś miałem 146 1,4 TS z polskiego salonu, która na wielu elementach wnętrza miała naklejki o treści "Poland-all base". Auto nie miało nawet ABS'u (99') a z tyłu miała bębny! Zobacz sobie na różnice w cenie chociażby Giulietty na polski rynek i tej samej na rynek francuski lub włoski. Różnice sięgające 7-10% na identycznych autach są bardzo częste.
    Koszt auta to nie tylko jego produkcja i transport. Dochodzi do tego zaplecze serwisowe (u nasz marniutkie), promocja (też dyskusyjna) na której w Polsce mocno oszczędzają bo nie jesteśmy docelowym krajem, który ma zrobić wyniki sprzedaży.

    Dodano po 10 minutes:

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Belfer. Już Ci w sumie odpisałem posta wyżej. Nowy wypust alfy ma walczyc z bardziej sportowymi wersjami. Popatrz ile kosztuje 3 ale w wersji GT. Wiec mysle ze od 150k u nas można się spodziewać (zwłaszcza ze VAT wyższy a na silniki powyżej 2l i zdecydowanie wyzsza akcyza)
    Przecież nie każda wersja będzie miała aspiracje mocno sportowe. Akcyza tych cen nie będzie dotyczyć. VAT jest zaledwie 2-5% wyższy niż w kilku krajach UE więc też nie zrobi dużej różnicy.

    Tak na trzeźwo patrząc, ilu z tutaj piszących kupi to auto? Jakiś tam znikomy procent wyda to 120-140 lub może nawet 220 za lepszą wersję a reszta będzie czekać na egzemplarze z rynku wtórnego. Więc nasze dywagacje nikogo z FCA nie ruszają... Przypomnijmy sobie jakie było "halo" w kwestii Giulietty. Potem po premierze jakoś nie nawaliło jej na polskich drogach a tym bardziej na forum wśród setek komentatorów...
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 01-02-2015 o 21:40 Powód: Dodano

  3. #763
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Panowie, ale niemieckie ...pokroju Audi A4 czy BMW 3 za najniższe pieniądze, czyli 120 k to jest wersja mega podstawowa i pewnie szyby na korbkę ma z tyłu. Co z tego, że niemiecki wóz zaczyna się od 120, 130 tys. jak to są wersje najbiedniejsze, a jak będziesz chciał mega wypasionego z jakiś dwulitrowym kondonem pod maską to zapłacisz z 220 tys. czyli prawie dwukrotność samochodu. Wystarczy wejść sobie na konfiguratory i popatrzeć. Poza tym marketing działa, wszyscy noszą Iphone'y w kieszeni i wszyscy bogatsi, jeżdżą wozami z Niemiec bez uzasadnienia- odpowiedź jest typu mam Iphone bo mam, jeżdże Niemcem bo jeżdżę.
    Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 01-02-2015 o 13:20 Powód: zmiana kilku kontrowersyjnych sformułowań na bardziej parlamentarne

  4. #764
    Użytkownik Rowerzysta Avatar slon
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    413

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Podaj lepiej ceny wersji GT bo bazowa 3 nawet z xDrive to chyba nie ma być konkurencja dla "sportowej" Giulii

    Reklama fiata nie była zla. Do tego jeszcze vpower nitro+ na shellu oraz 5w40 od shella z logiem ferrari i tysiące uzytkownikow czerwonych fiatów 1.2 8v czuje się kimś

    Dodano po 2 minutes:

    Belfer. Już Ci w sumie odpisałem posta wyżej. Nowy wypust alfy ma walczyc z bardziej sportowymi wersjami. Popatrz ile kosztuje 3 ale w wersji GT. Wiec mysle ze od 150k u nas można się spodziewać (zwłaszcza ze VAT wyższy a na silniki powyżej 2l i zdecydowanie wyzsza akcyza)
    BMW 3 GT to nie jest wersja sportowa

  5. #765
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar latem666
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Były: Corsa B 1.2 16V, AR 156 1.6 TS SW R.I.P., AR 156 SW FL 1.9 JTD 8v, AR Giulietta 1.4MA
    Postów
    502

    Domyślnie

    Jak miło czytać kłótnie na temat cen nowego modelu zamiast kłótni czy w ogóle on powstanie . Ja osobiście czekam na jakieś foty jak będzie wyglądać i nie umiem się doczekać . Grzebię w necie a tam nic

  6. #766
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dereza
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Zwoleń
    Auto
    AR
    Postów
    266

    Domyślnie

    Cytat Napisał latem666 Zobacz post
    Jak miło czytać kłótnie na temat cen nowego modelu zamiast kłótni czy w ogóle on powstanie . Ja osobiście czekam na jakieś foty jak będzie wyglądać i nie umiem się doczekać . Grzebię w necie a tam nic
    Tak wyglądają rozmowy o niczym,po prostu za wcześnie żeby o tym wszystkim gadać,każdy chce być jasnowidzem i przewidzieć ,co będzie w przyszłości.Trzeba cierpliwości i tyle.
    Ile się sprzeda sztuk,w jakiej będą cenie,bez sensu to wróżenie z fusów,denerwujące jest to czekanie,ileż można czekać na to wszystko,jak tak Sergio chce zachęcić ludzi do kupowania to ja dziękuję.Lepiej żeby te nowe alfy wyglądały ładnie,atrakcyjnie,bo rozczarowanie takim czekaniem nie wpłynęło by korzystnie.
    Ostatnio edytowane przez dereza ; 01-02-2015 o 23:03

  7. #767
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,465

    Domyślnie

    Faktycznie, po takim oczekiwaniu, tylu zmianach planów, niebotycznych zapowiedziach, dziesiątkach wizji, domysłów i przecieków, sprostać tym rozbudzonym nadziejom (często sprzecznym), będzie niemożliwością dla firmy, która tyle czasu odpuściła zaskoczyć to całe wyczekujące towarzystwo JEDNYM modelem.

  8. #768
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał slon Zobacz post
    BMW 3 GT to nie jest wersja sportowa
    +1
    A propos. Jeździłem tą 3 GT i szum powyżej 140km/h przy drzwiach (z racji braku ramek) gorszy niż w Alfie GT...

    Cytat Napisał Rocky147 Zobacz post
    Odpowiedni marketing?? W jakimś niewielki procencie pewnie tak. Kolego uważasz, że ludzie których stać na kupno nowej A5, A8 itp. to ludzie ograniczeni umysłowo którzy dali się złapać na bajer marketingowców z VAG-a i ich decyzja była nieświadoma, nie kontrolowana? Ja w to wątpię. Audi (BMW podobnie) kosztuje krocie ale oferuje jeszcze więcej - są to maksymalnie dopracowane funkcjonalne i solidne pojazdy ze znakomitą siecią serwisów i logistyką, samochody w których nie ma prawa zaskrzypieć nawet zaślepia wentylka w kole.
    Eee, kolega chyba dawno nie jeździł niemieckimi autami? Nie wspominając o serwisie takiego Audi... Zaślepka w wentylku może nie zaskrzypi, ale skrzynia w A6 S-tronik się posypie, 2.0TFSI będzie łykało ponad 1l oleju na 1000km, sensory keyless access w A4 będą regularnie padać z racji kiepskiego uszczelnienia, piasek w reflektorach w A5, a nie, w końcu udało im się zrobić multitronica, żeby wytrzymał te 100k km
    Czytając fora BMW widać, że nowe modele 3er, X3, czy 5er też do najmniej awaryjnych już nie należą..

    No i Competizione dobrze zauważył. Patrzycie na Niemców w cennikach 'cena od ...', a tam w tych autach kompletnie nic nie ma. Lędźwie, podłokietnik, lampeczki z tyłu, ksenony, isofixy, składane asymetrycznie kanapy, itp. - to wszystko są opcje, co daje po doposażeniu właśnie okolice tych 200k zł. I kto tu się łapie na marketing?!
    Jeśli Alfa będzie sprzedawana podobnie jak Lexusy, czy Infinity, że w standardzie już jest dość bogate wyposażenie to logiczne, to rzeczywiście może być drogo (myślę, że spokojnie od 200k zł)
    Pozdro,
    Bartas

  9. #769
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Czekając na Giulie
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Jeśli Alfa będzie sprzedawana podobnie jak Lexusy, czy Infinity, że w standardzie już jest dość bogate wyposażenie to logiczne, to rzeczywiście może być drogo (myślę, że spokojnie od 200k zł)
    Ale Lexus IS jest od 138 a Infiniti Q50 od 147. Wiec na 100% nie będzie od 200.

  10. #770
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Ja nie mówie że 3 gt to sportowe auto a jedynie ze jest bardziej sportowe od cywilnej 3 Zresztą w konfiguratorze BMW wszystko majacy 3 gt z 2.0 dieslem i pakietem M3 wyjdzie jakies 240k. Pewnie za 220k diler odda patrząc realne Wersja z 2.8 albo 3.5 będzie pewnie jeszcze droższa bo będę się upierał ze akcyza 18,6% obowiązuje na nowe auta a VAT się dolicza na samym końcu i jest pewna różnica czy jest jednak 19 % czy 23 %

    A ze nowa Giulia ma mieć też jakieś V6 więc spokojnie myśle powyżek 200k poszybuje. Jak to ktoś tutaj już zauważył cena na pewno będzie w segmencie premium

    Dodano po 4 minutes:

    Cytat Napisał carramba Zobacz post
    A wy myślicie, że tam (w grupie Fiat) księgowi zastanawiają się jaką cenę dać na nowy model Alfy, żeby biednych polaków było na nią stać ??? Sorry, ale sprzedaż Alfy w Polsce jest znikoma w porównaniu z innymi zachodnimi państwami, taka jest prawda. Na nasz rynek są Fiaty...
    Zarabialibyśmy na poziomie Niemców, to nikt by nie płakał, że będzie 30, 40, 45 tyś euro
    Nie wiem czy na nasz rynek są fiaty. Nowa panda jest za droga a grande już nie ma, bravo tez nie ma a tylko jakieś wariacje na temat 500 czyli 500l czy inny X. Byłem w zeszłym tygodniu na teście zuliety i że tak powiem w salonie pies z kulawą nogą się chyba nawet nie pojawia
    Pan sprzedawca się nawet ucieszył że się zjawiłem. Zapytany o sprzedaż julki powiedział ze zwolennicy marki wymieniają 147 na nowszy model i to wszystko...
    Ostatnio edytowane przez pieta ; 02-02-2015 o 09:45 Powód: Dodano

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory