Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Nagwintowanie pompy ABS

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    146 1.6 Boxer LPG
    Postów
    65

    Domyślnie Nagwintowanie pompy ABS

    Witam, jakiś czas temu przy wymianie przewodów hamulcowych wystąpiły małe komplikacje i trzeba było zciąć całą rurke wychodzącą od pompy abs (chyba to jest pompa) ponieważ wgl. wszystkie nakrętki strasznie opornie szły i wgl. nie dało się ich ruszyć, to co udało nam się wywiercić zostało zaślepione śrubą aby płyn nie uciekał. Do rzeczy, chciałbym samemu nagwintować dziurę na gotową czekającą już rurke od przewodów hamulcowych bez wyjmowania i rozkręcania wszystkiego i tutaj jest problem gdyż dostęp jest dość ograniczony i wyżej od razu idzie maglownica, może ktoś z was ma jakieś sugestie i chciałby się podzielić jakimś pomysłem jak się za to zabrać ? Poniżej zdjęcie jak to wszystko wygląda. Pozdrawiam
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	10961675_775356762549846_1676185325_n.jpg
Wyświetleń:	95
Rozmiar:	70.1 KB
ID:	156183  

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    pierwsza sprawa , co tam za srubę wkręciłeś ? jak tam jest skok x1 więc zmasakrowałeś to na amen .
    Jak chcesz to hmmm mogę Ci jakąs redukcję wytoczyć na koncówkę od węza hamulcowego m12 x1 i na kleju byś to wdupił i atom ( mam mocny klej do takich rzeczy )

    jak coś to pisz

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    146 1.6 Boxer LPG
    Postów
    65

    Domyślnie

    Taak , ale sprawa wygląda tak że ta śrubka to jakas piątka i jest tylko lekko wkrecona zeby płyn nie uciekał i dziura nie jest wywiercona w obudowie pompy tylko w pozostałościach po starej rurce od hamulców wiec gwint nie jest zmasakrowany i żadna przejściówka ani gwint od przewodu nie wejdzie bo jest za mały otwór.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    no to jak jest to uwiercone , musisz wykrętakiem to wykręcić ,

    Jak nie masz , pisz na PW , jutro wyslę , bo jak to wykrecisz to gwintu nie zmasakrujesz .
    I wkręcać zawsze nowe koncówki na smarze ceramicznym

    A pewnie obje** z tego powodu ze nie miełeś kluczyka do przewodów hamulcowych

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    146 1.6 Boxer LPG
    Postów
    65

    Domyślnie

    I następna sprawa jest taka że wykrętakiem też tego nie wykręce bo tam została część rurki i już było próbowane i nie chce dobrze złapać jest delikatnie uwiercone z wierzchu bo nie ma wgl. dostępu i próbowałem wiertłem ale trzeba było pod skosem.
    No ogólnie nakrętki wszystkie od hamulców były strasznie zapieczone i wgl. nie puszczały i teraz jeżdżę na jednym kole hamującym z przodu , ale chciałem się tym zająć bo mam zamiar zmieniać klocki. Jak nie znajdę rozwiązania to chyba zostanie fachura.

Podobne wątki

  1. Nr pompy ABS
    Utworzone przez zagierr w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-07-2014, 13:45
  2. kąt pompy paliwa
    Utworzone przez dami1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-05-2014, 17:38
  3. uszczelnienie pompy CR CP1
    Utworzone przez krzyzie w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-02-2014, 10:00
  4. [164] nr pompy ABS do 2.0V6 TB 1996
    Utworzone przez Yacek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 21-01-2011, 12:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory