Mam głowicę od 120KM chcę ją założyć do mojej 105KM bo zerwał się pasek
pytanie czy bez podłączania elektromagnesu wariatora będzie normalnie chodzić silnik
lub jak podłączyć el zawór bez wymiany kompa ?
Mam głowicę od 120KM chcę ją założyć do mojej 105KM bo zerwał się pasek
pytanie czy bez podłączania elektromagnesu wariatora będzie normalnie chodzić silnik
lub jak podłączyć el zawór bez wymiany kompa ?
Nie będzie chodzić
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
ma ktoś na sprzedaż głowicę 105km ?
Odnawiam temat. Ma ktoś głowicę 105km na sprzedaż?
a dlaczego chcesz wymieniać głowicę po zerwaniu paska?
wszystkie zawory poszły, szklanki potłuczone, podobno wałki już wytarte... ogólnie mechanik powiedział żeby lepiej całą głowicę kupić.
To jaki przebieg ma autko, że wałki są wytarte? Czy masz zaufanie do mechanika? bo coś mi się wydaję, że koledze nie chce się bawić z wymianą zaworów (może się okazać że trzeba będzie wymienić również prowadnice zaworów), uszczelniaczy, polerowaniem zaworu do gniazda itp.