Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 62

Temat: Nierówna praca silnika na wolych obrotach V6

  1. #41
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał gennosuke Zobacz post
    Tak to oczywiste dziwne że mój były mechanik mówił że nie wyjął jednego uszczelniacza bo nie było miejsca ;//
    Zapewne na prawej głowicy, ale jak już jest taki problem to należy odkręcić mostek wałka w którym jest gniazdo uszczelniacza, wtedy wymiana przebiega bezproblemowo.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  2. #42
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post
    Dobra zrobiona adaptacja pierwszy raz i od razu widać poprawe
    Czy mógłbyś napisać o jaką adaptację chodzi i jak się ją robi?

  3. #43
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    ah tak juz teraz wiem o co chodzi. dzięki kolego za przypomnienie

  5. #45
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    Witam, trochę odgrzeje kotleta.
    Ja również mam problem ze swoją alfa 3.2 busso, nie równo pracuje na jałowych (trochę czuć na karoserii) natomiast przy przyśpieszaniu miedzy 2-3 tyś obrotów najwięcej czuć wibracje na nadwoziu. Jak samochód pozostawię na jałowych na pierwszym biegu to po paru chwilach zacznie trochę kangurzą jazdę
    Poduszki wymienione na nowe ori oprócz lewej ( nie do dostania od prawie roku, wymieniona na zamiennik i z powrotem na ori używaną), sprawdzana kompresja, wydech, rozrząd, wtryski, cewki, świece wymienione. I ciężko ktoś w ogóle chce to ruszyć.
    Może ktoś z was ma jakiś pomysł?

    Tu mam logi z krótkiej jazdy z mes
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	test1.jpg
Wyświetleń:	17
Rozmiar:	126.9 KB
ID:	205833Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	test2.jpg
Wyświetleń:	18
Rozmiar:	127.8 KB
ID:	205834
    Ostatnio edytowane przez gifwwl ; 17-07-2016 o 22:38
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    może koło dwumasowe ?

  7. #47
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    Cytat Napisał gennosuke Zobacz post
    może koło dwumasowe ?
    Może doprecyzuje, mam gt 3,2 i tam jest jednomasowe koło.
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  8. #48
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ddudek
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    GT 3.2 V6
    Postów
    228

    Domyślnie

    Jak podeślesz sam plik z logami to porównam ze swoim GT 3.2

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  9. #49
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ddudek
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    GT 3.2 V6
    Postów
    228

    Domyślnie

    Dorzuć jeszcze wartości
    - rpm / obroty silnika
    - injection time
    - injection time correction
    - coolant temperatire
    - dtv 1 i 2
    - fra 1 i 2
    - labda integrator 1 i 2
    - spark advance
    - engine load

    Możesz bez lambda signals, bo widać że chodzą w swoich przedziałach.

    I jeśli jesteś w stanie to zrób jeden log kręcąc do odcięcia na 2 lub 3 biegu, na wolnych obrotach i normalna jazda

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  10. #50
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

    Domyślnie

    Nie chcę być czarnowidzem, ale jak śledzę ten dział, to oprócz wychwycenia złej pracy przepływomierza jeszcze nikt nigdy nic tu nie zdiagnozował po logach. Kiedyś zadawałem pytania min. : jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach przy 90 stopniach i nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na to pytanie. Problemem jest to, że nie ma parametrów referencyjnych i nikt ich nie udostępnia za wyjątkiem danych o przepływomierzach. Na początku swojej działalności na forum proponowałem nawet temat w którym wrzucane by były LOGI od ludzi którzy mają wzorowe V6 i inne silniki , tak żeby inni użytkownicy mieli szanse na zrobienie u siebie diagnostyki. W tej chwili interfejsem można sobie sprawdzić czy nie ma błędów i ew. można je skasować oraz wychwycić rzeczy ewidentne. Nawet najlepsi "mocarze" diagnozują tutaj swoje auta na zasadzie podmiany części.

    Tak więc jeszcze raz chciałem poruszyć na forum temat zebrania wzorcowych logów z parametrów pracy silników do diagnostyki. Wypowiedzcie się tutaj w tej sprawie, jeśli będzie zainteresowanie to utworzę stosowny temat, procedury i poproszę moderatora o przyklejenie wątku.



    Moja 166 CF2 00 v6 2.5 - Link

Podobne wątki

  1. 2.5 v6 nierówna praca na wolnych obrotach
    Utworzone przez bussoholik w dziale 166
    Odpowiedzi: 172
    Ostatni post / autor: 14-12-2015, 16:26
  2. [159] Nierówna praca na niskich obrotach ar159 2,4 jtdm
    Utworzone przez Fiedor w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-06-2014, 15:45
  3. Nierówna praca silnika na wolnych obrotach.
    Utworzone przez Radu w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-03-2012, 22:06
  4. [146] Głośna nierówna praca na niskich obrotach 146 1.4 TS
    Utworzone przez Telbi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 13:21
  5. [166] nierówna praca silnika
    Utworzone przez doktorek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-10-2008, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory