Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 82

Temat: Zawór egr

  1. #61
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Odniosłem się do ogólnego trendu jaki zasugerował Kolega Andrzej a nie do konkretnego pojedynczego przypadku.


    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Jaki problem kupić opony za 3-4 miesiące? Pewnie będą jeszcze tańsze...
    Tutaj bym polemizował. Dla sprzedawców wakacje to już jest przed sezonem. Najtaniej jest druga połowa lutego, pierwsza połowa marca a to dlatego , że jak ktoś kupi to będzie musiał prawie cały rok przechowywać te opony i pozatym będzie miał starsze gumy, wiec coś z tego musi mieć.

  2. #62
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Acha, czyli Twoim zdaniem lepiej teraz zapłacić "100zł" mniej za niepotrzebne w tej chwili opony i ryzykować urwaniem klapek?
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  3. #63
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    Czekaj czekaj dalej z tymi klapkami to zimowki nie beda potrzebne jak nowy silnik bedziesz szukal) a w najlepszym wypadku tylko remont ale każdy robi jak uważa. .

  4. #64
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Acha, czyli Twoim zdaniem lepiej teraz zapłacić "100zł" mniej za niepotrzebne w tej chwili opony i ryzykować urwaniem klapek?

    Cytat Napisał Arturek Zobacz post
    Odniosłem się do ogólnego trendu jaki zasugerował Kolega Andrzej a nie do konkretnego pojedynczego przypadku.
    Paniał

  5. #65
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar tomex_187
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Kopenhaga/Kolobrzeg
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 185KM by Tune-Up 2007 r. 175000km
    Postów
    124

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejon Zobacz post
    Czekaj czekaj dalej z tymi klapkami to zimowki nie beda potrzebne jak nowy silnik bedziesz szukal) a w najlepszym wypadku tylko remont ale każdy robi jak uważa. .
    Dokładnie, ja prawie 2 lata jeździłem i myślałem, że mi to się nie stanie!!! a stało się!!! niestety nie możemy Cię zmusić ale myślę, że powinieneś szanować swoje pieniądze! taką sondę trzeba przeprowadzić, bo myślę, że ok 70% aut ma wywalone te klapy. Pomyśl, że ( oby nie ) ale urywa się jedna suczka, kilka tyisaków jesteś do tyłu, a za to mogłeś mieć nowe opony z FELGAMI, Virus, EGRy, DPFy i inne bzdety wywalone i nie wiem, nowy zawias czy coś tam

    Dodano po 4 minutes:

    Sorka, właśnie zobaczyłem ankietę, jest dosyć podobnie jak mówiłęm
    Ostatnio edytowane przez tomex_187 ; 18-02-2015 o 10:39 Powód: Dodano

  6. #66
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Klapki ? Po co usuwać ? Czas zrobi swoje.... On świetnie to tłumaczy
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #67
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    śląsk
    Auto
    Stelvio '18 280KM
    Postów
    241

    Domyślnie Zawór egr

    Powiem tak : jeżdzę autem trzeci rok i jak cos mi wpadnie w cylinder to wpadnie
    Znam ludzi którzy po kupnie auta zaraz wymieniają pół silnika żeby mieć dobre samopoczucie - ja tak nigdy nie robiłem
    Pewnie klapki usunę jak będę robić rozrząd
    Czyli jeszcze trochę pojeżdzę z klapkami
    Każdy ma swoje podejście do auta....

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez variatore ; 20-02-2015 o 16:51
    Była 145 boxer, 159 selespeed, 147 JTD rosso skóra i 159 SW 1.9 QTRONIC '08, Mazda2, Stelvio 280KM '18 Snow White

  8. #68
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał variatore Zobacz post
    Każdy ma swoje podejście do auta....
    Ja zawsze z prawej. Ale znam takich co podchodzą od przodu.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #69
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    @sedo No ja z lewej podchodze a z klapkami juz mialem do czynienia super sprawa jak ktos ma za duzo kasy; )

  10. #70
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Dejon a Ty miales jaki kolektor? Pewnie plastikowy pozmianowy.

    Ja ma 3 diesla 2.4 i w zadnym nie bylo problemu urywajacych sie klapek (nie pisze o ich zatarciu). Ok jak ktos ma kolektor pozmianowy plastikowy to jest bardziej uzasadnione zeby klapy usunac. W pozostalych aluminowych nie slyszalem zeby komus klapa sie urwala wg mnie wystarczy ogarniecie EGRa i sprawdzenie klap, czy chodza plynnie i czy nie ma przedmuchow itp.
    Jak ktos nie jest fanem klapek a ma pecha i sie zatra lub ma nieszczelnosc mozna wymienic kolektor w zaleznosci od funduszy na a) nowy, b) usunac klapy ze swojego c) kupic z juz usunietymi.

    Co nie zmienia faktu, że przy kupnie każdy powinien wiedzieć / sprawdzić ten felerny element wyposażenia kolektora. JA wiedziałem w jakim stanie są klapy bo sprawdzałem je w momencie kupna samochodu.
    Można to zrobić bo widać, czy puszczają, jak chodzi sterowanie itp.
    W przypadku kolektora plastikowego sprawa nie jest już taka prosta, bo tam tego nie widać i nie wiadomo jak działają i ile klap jest...
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 23-02-2015 o 10:24

Podobne wątki

  1. [146] Zawór EGR w JTD 1.9
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 18:35
  2. 1.9 jtd zawór egr
    Utworzone przez kubals w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-04-2013, 23:29
  3. zawór EGR
    Utworzone przez seba855 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-12-2012, 13:13
  4. [155] Zawór EGR w 2.0 TS 16V
    Utworzone przez rrybski22 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 18-08-2012, 15:27
  5. zawór EGR
    Utworzone przez pawlitoooo w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-11-2008, 21:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory