Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 63

Temat: Wyciąłeś DPF-a, boisz się?

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    I zobaczcie jaka paranoja, moją Gtv z silnikiem JTDm mogę sobie spokojnie jeździć do Austrii i do Niemiec, mimo tego że nie ma ani katalizatora ani DPFa, a ktoś kto nie ma DPFa w 159 może mieć z tym problem

  2. #32
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,314

    Domyślnie

    Cytat Napisał .Andrzej. Zobacz post
    I zobaczcie jaka paranoja, moją Gtv z silnikiem JTDm mogę sobie spokojnie jeździć do Austrii i do Niemiec, mimo tego że nie ma ani katalizatora ani DPFa, a ktoś kto nie ma DPFa w 159 może mieć z tym problem
    Do Austrii i do Niemiec tak, ale do centrum Berlina nie lub ryzyko może nie będzie kontroli.

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    Centrum Berlina to mnie nie interesuje, ale tak mi właśnie przyszło na myśl: jak są w stanie Niemcy stwierdzić jaki kolor naklejki mogę dostać do Gtv'ki z JTDm ? Czy po dacie produkcji auta, czy silnika ? Czyli albo Euro 1 (buda) albo Euro 4 (motor) ? Nadmienię, że normalnie Gtv nie występuje ze wspomnianym silnikiem.

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał .Andrzej. Zobacz post
    Centrum Berlina to mnie nie interesuje, ale tak mi właśnie przyszło na myśl: jak są w stanie Niemcy stwierdzić jaki kolor naklejki mogę dostać do Gtv'ki z JTDm ? Czy po dacie produkcji auta, czy silnika ? Czyli albo Euro 1 (buda) albo Euro 4 (motor) ? Nadmienię, że normalnie Gtv nie występuje ze wspomnianym silnikiem.
    Stwierdza po nr. VIN. Nikt nie bedzie wnikal ze robiles swap silnika.

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    aaaaa, czyli wystarczy kupić 159 z 1.8 i wrzucić w niego 2.4 bez DPFa i Niemcy wraz z Austriakami będą mogli naskoczyć
    Ostatnio edytowane przez .Andrzej. ; 26-02-2015 o 18:35

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mklimko
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Volvo XC60; była Alfa 159 SW
    Postów
    513

    Domyślnie

    Jakie to typowo Polskie. Co by tu zakombinować żeby inni z ich przepisami i prawem mogli nam naskoczyć. Ech czasami myślę, że nie dorośliśmy jako naród do Zachodu i zanim to nastąpi to minie jeszcze co najmniej 20-30 lat.

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    Cytat Napisał mklimko Zobacz post
    Jakie to typowo Polskie. Co by tu zakombinować żeby inni z ich przepisami i prawem mogli nam naskoczyć. Ech czasami myślę, że nie dorośliśmy jako naród do Zachodu i zanim to nastąpi to minie jeszcze co najmniej 20-30 lat.

    Nie prowokuj, bo pojadę po całości , Jakie to typowo polskie: marudzić. Ty być może będziesz stać w korku, bo tak nakazują znaki, a ja znajdę objazd i pojadę dalej. Jest to dla mnie rozważanie czysto teoretyczne w tym temacie.
    Skoro mam auto spełniające normę np EURO 6, to nie wjadę do Berlina, bo mam "stary" VIN. Mając auto z akceptowalnym VIN do wjazdu w ecozone, mogę wsadzić silnik np V12 z normą EURO 1 i nikogo to nie będzie interesować. Jest to paradoksalne dla mnie, dlatego o tym napisałem. Taka ciekawostka dla myślących

    PS
    słowo: "polskie" piszemy z małej litery

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mklimko
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Volvo XC60; była Alfa 159 SW
    Postów
    513

    Domyślnie

    Za ortografie przepraszam-wstyd. Co do reszty argumenty zadne. Jesli ominiecie korka wymagaloby zlamania przepisow to bede stal w korku. Rozmawiamy o przestrzeganiu zasad. A po vinie ci sprawdza jakie silniki byly/sa montowane i swap moze wyjscna jaw. Niezakladaj ze np niemiecki policjant jest idiota. Pzdr

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    Dźizys, weź na luz i nie bierz wszystkiego dosłownie.

    [edyta]

    Jak będę chciał zbudować bombę, to nie będę o tym pisać na forum. Rozważanie o czymś, to nie planowanie czegoś.

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Czytam tak te dywagacje i również śmieszą mnie posty typu jeździ z wydłubanym DPF-em w tą i spowrotem i nic. Do czasu a później laweta. Np. Niemcy są bardzo wyczuleni na stan techniczny pojazdu. Hulam na lewą stronę Odry przynajmniej raz w m-cu i widziałem wiele razy takie kontrole. Jeżeli chodzi o DPF wprowadzają do wydechu taką jakby kamerę na gęsiej szyji i widać czy masz w puszce ten platynowy koralowiec. Sprawdzenie spalin to bardziej skomplikowana sprawa i nie jest to tak proste jak sprawdzanie trzeźwości alkomatem. Chociaż AR159 z wydłubanym DPF-em a całą resztą sprawną powinna i tak zmieścić się w Euro4. My Polacy nie jesteśmy cwaniakami. Wszelkie przeróbki wynikają raczej z powodów ekonomicznych a nie dlatego aby zatruć celowo Niemca co go Wanda nie chciała

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory