
Napisał
italiano_83
Kolego przypadki o których piszę jeśli chodzi o maskę to jest to co sam widziałem na własne oczy - w aucie które ma niespełna 5lat i trochę ponad 100kkm przebiegu a, o tym, że to nie odosobniony przypadek świadczy fakt, że w tym miejscu pojawia się korozja u innych użytkowników na forum AR. w NL, podobnie z miejscem łączenia szyberdachu i mowa o autach "nowych", a nie jakiś używkach z mega przebiegiem, więc proszę czytać całość przed wypowiedzą. Zresztą co ma przebieg do tego, że maska od środka koroduje przy uchu zamka po niespełna pięciu latach?
Odnośnie chromów to na żadnym z ostatnio oglądanych aut nie zauważyłem problemów z tym związanych rocznik 10/11, czy też świateł przeciwmgielnych przednich- jednakże są sygnały od użytkowników, że tam też dzieją się jakieś niespodzianki, nie wynikające z uszkodzenia mechanicznego, a z niedoróbek technologicznych skoro wychodzą bąble od środka na nieuszkodzonej powierzchni. Więc chyba warto na to zwrócić uwagę użytkownikom którzy przymierzają się do zakupu tego auta, bo o ile halogen w zderzaku to pryszcz o tyle z listwami chromowanymi już tak łatwo z wymianą pewnie nie pójdzie, a to są dodatkowe koszty.
W komorze silnika też warto poświęcić chwilę i sprawdzić czy z przodu nie ma ciemnego nalotu w okolicach turbo który sugeruje uszkodzenie kolektora wydechowego lub obudowy części gorącej turbo w jednym z aut widziałem taki nalot i dopiero po przeczytaniu informacji w internecie skojarzyłem ten fakt.
Sprawdzić warto również nakrętki mocujące masę do nadwozia i tę którą przykręcony jest akumulator - głupota prawda, można to samemu za grosze wymienić, ale jeśli to pozostawimy, a będzie to nakrętka masy któregoś ze sterowników to zacznie nam sypać błędami z powodu spadku napięcia. Szkoda, że nie zrobiłem fotki nakrętki trzymającej akumulator w jednej z julek - zobaczył byś jaki to był rost, dosłownie kwitła rdza, tak to bzdura, ale jak to wygląda w czystej komorze silnika? rzuca się w oczy od razu skoro nawet moja żona to zauważyła.
Oczywiście pan z obsługi zapewnił, że to taka mała "bzdurka" i nakrętka zostanie wymieniona na nową przed odbiorem auta, ale dla kogoś kto chce zostawić 14-16keuro to średni prognostyk.
I żeby nie było, to żaden hejte skierowany w kierunku AR, a jedynie to co widziałem na własne oczy (wyraźnie napisałem co wyczytałem na forum nl), sam jestem modem na forum VW i daleki jestem od idealizowania, czy też szukania dziury w całym, każda marka/model ma jakieś słabości czy wpadki i warto uświadomić to przyszłym nabywcą.