Witam,
Od dłuższego czasu marzy mi się Alfa 156 sportwagon po lifcie. Jako, że zakochałem się w 156-óstkach użytkowników Proxim@Ar i Zeb, postanowiłem, że moje nowe auto też będzie w tym samym kolorze - Grigio Stromboli. Mam do przeznaczenia okolo 15-16tys (jest w ogóle sens szukać czegokolwiek w tej cenie? Czy raczej w większości składaki?). Znalazłem dwa egzemplarze, które przykuły moją uwagę
.
Pierwszy z nich to http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-jtd...C34432526.html Czy ktoś coś wie na temat tej Alfy? Wiem, że komis itd, ale w sumie to prócz fabrycznych ksenonów nie ma w tym aucie wodotrysków, więc cena wydaje się być uczciwa. Co do silnika to obawiam się trochę tych 115 koni mechanicznych. Czytałem wiele wątków na forum o tej jednostce i bardzo dużo osób odradza ten silnik ze względu na brak dynamiki, a chipa chyba bym się nie odważył. Wnętrze na 100% zmieniłbym na czarne MOMO/Recaro z TI no i obowiązkowo zestaw sprężyn Eibach Pro Kit + inne felgi.
Druga Alfa to Sportwagon Q4. http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-1-9...C35829521.html Oglądał ktoś? Jeździł? Jak z awaryjnością tego napędu? Czy w ogóle ta cena nie jest za niska? Ciężko znaleźć tą wersje w ogłoszeniach i brak mi punktu odniesienia do ustalenia przedziału cenowego dla takiej konfiguracji. Jakie niespodzianki mogą mnie spotkać po zakupie auta z tym napędem? Dodam, że nie interesują mnie jazdy po zaspach/lasach i również chciałbym obniżyć zawieszenie w tym aucie chociaż do poziomu sportpacka. Czy jest to w ogóle możliwe? Czytałem, że mogłoby się to źle skończyć dla tylnego mostu. Z tym silnikiem mam do czynienia na co dzień w Saabie 9-3 ojca więc mniej więcej wiem czego się spodziewać.