Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 77

Temat: 2.2 JTS problem na zimnym śilniku

  1. #61
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał lord8 Zobacz post
    albo mobila podobnego wleje 5w40
    Mobil to syf. Jak już to zalej jakiegoś motula. Nie jest dużo droższy a na pewno dużo lepszy.

  2. #62
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    BTW. Gdzieś ktoś napisał żeby w jtsach używać olejów low saps. Nie wiem czy to dobry pomysł. znalazłem taki artykulik: http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly...silnikowe.html
    I wynika z niego (jeżeli tekst jest wiarygodny) że o ile przedłuży się życie katalizatora to można zarżnąć inne elementy silnika...

  3. #63
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40 5L
    będzie dobry?

  4. #64
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał lord8 Zobacz post
    MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40 5L
    będzie dobry?
    będzie ale mysle ze amsoil mid saps 5w40 ciut lepszy. Ewentualnie penrite 5w40+dodatki od archoila

    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał CodeMaker Zobacz post
    BTW. Gdzieś ktoś napisał żeby w jtsach używać olejów low saps. Nie wiem czy to dobry pomysł. znalazłem taki artykulik: http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly...silnikowe.html
    I wynika z niego (jeżeli tekst jest wiarygodny) że o ile przedłuży się życie katalizatora to można zarżnąć inne elementy silnika...
    oleje c3 z definicji oszczedzaja dfp (i katalizator trojdrozny) ale słabiej chronią silnik. Takie mamy teraz czasy. Ale można kombinować z dodatkami

    Dodano po 3 minutes:

    Cytat Napisał lord8 Zobacz post
    Jak się okaże że będziesz miał ten nagar na zaworach to co czyszczenie? pomaga to w czymś? i czy ktos to wogóle czysci bo jak wpadnie do komory to porysuje wszystko.
    Ja zmieniam co 12 miesięcy i teraz mi wypada i nie wiem czym zalać może zostanę przy helix ultra albo mobila podobnego wleje 5w40
    weź cos lepszego może ogolnie oleje full saps wplywaja na pojawianie się nagaru w jts

    czytaj, moje typy już znasz

    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...o_2_2_jts.html
    Ostatnio edytowane przez pieta ; 13-03-2015 o 21:55 Powód: Dodano

  5. #65
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    dodatki od archoila
    Taaa, spróbuje te dodatki kupić (przynajmniej w tej chwili)...

    Dodano po 5 minutes:

    Cytat Napisał lord8 Zobacz post
    Jak się okaże że będziesz miał ten nagar na zaworach to co czyszczenie?
    To wtedy się będę martwił
    Jak na razie okazało się, że Liqui Moly już nie oferuje czyszczenia dolotu (kiedyś mieli w ofercie), a i czyszczenie układu wtryskowego ich cudowną aparaturą nie jest takie proste (fachowiec poddał się za pierwszym podejściem).
    Ostatnio edytowane przez wojtekf ; 13-03-2015 o 23:17 Powód: Dodano

  6. #66
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał lord8 Zobacz post
    Jak się okaże że będziesz miał ten nagar na zaworach to co czyszczenie? pomaga to w czymś? i czy ktos to wogóle czysci bo jak wpadnie do komory to porysuje wszystko.
    Ja zmieniam co 12 miesięcy i teraz mi wypada i nie wiem czym zalać może zostanę przy helix ultra albo mobila podobnego wleje 5w40
    jak masz już nagar to pomaga fizyczne czyszczenie. Wiec ogolnie profilaktyka. Jak chcesz koniecznie shella 5w40 to lej tego low sapsa do diesli a mnie klasycznego full sapsa do benzyny. To moja teoria bo forumowe madre głowy głowy nie doszły do porozumienia w zakresie jts, który jest dosyć niszowa produkcja

  7. #67
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    Nie powiedziałem ze chce koniecznie shella, po prostu jeżdżę na nim a teraz wychodzi zmiana wiec się pytam, Błąd P016 pojawił się ponownie, ale już zamówiłem dwa czujniki położenia wałka, zobaczymy co bedzie po wymianie.

  8. #68
    Użytkownik Świeżak Avatar Huberto
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    116

    Domyślnie

    Wracając do tematu:
    Dzięki i razem z "piotrek_inf" doszliśmy do tego że błąd powoduje jeden z czujników położenia wałka rozrządu, podmieniając mój czujnik na jego, za pomocą komputera wykryliśmy który jest wadliwy, jego koszt to około 90 zł, na czasie kupię i mam nadzieje że to rozwiąże mój problem. Za jakiś czas po wymianie dam znać czy to na pewno rozwiązało problem definitywnie.

  9. #69
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    sprzedam Ci mój czujnik dobry nowy raz włozony cena 40zł

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0 JTDm Sport Plus Berlina
    Postów
    60

    Domyślnie

    witam,

    znajomy spotkał się z takim problemem w 1,9 ale diesel , z tego co pamietam to auto jak było zimne to silnik nierówno pracował jakby nie na wszystkie cylindry, zmierzyli mu kompresje i po dalszym analizowaniu zdjęli górę i po zdjęciu głowicy okazało się że była peknięta między zaworami wydechowymi. Jak silnik złapał 90 stopni to pracował elegancko. Sytuacja jest doś ekstremalna ale tak mi sie przypomniało czytając post.

Podobne wątki

  1. Problem na zimnym silniku
    Utworzone przez RAMZES1990 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-11-2015, 21:43
  2. V6 problem z odpaleniem na zimnym
    Utworzone przez matezoma w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 03-01-2015, 15:41
  3. [145] Alfa 145 Boxer problem z odpaleniem na ciepłym śilniku
    Utworzone przez pawlo666 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 20:21
  4. [146] Problem na zimnym silniku.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-07-2010, 11:14
  5. [145] problem na zimnym silniku
    Utworzone przez czopas88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2009, 08:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory