W przypadku kontrolera EDC16C39 usunięcie DTC z grupy P04XX nic nie da, bo i tak przejdzie w tryb awaryjny. Więc konieczne by było dodatkowe usunięcie trybu awaryjnego, a to juz jest kastrowaniem oprogramowania. Bo przez takie działanie można wywołać dużo gorszy problem, kiedy to stanie się coś poważnego, a sterownik nie przestawi się na pracę w tym trybie.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Szybkie pytanie (nigdzie nie mogłem znaleźć takiego przypadku w historii tematu), czy jeżeli mam silnik 1.9 JDTm (seria 150km) oraz wywalony filtr DPF fizycznie, wyłączony programowo zarówno DPF jak i EGR oraz zrobiony soft, to czy warto jeszcze zaślepić sam EGR fizycznie? Jeżeli tak to czy użyć blaszki z otworami czy całkowicie zaślepiającej?
Ostatnio edytowane przez altexperte ; 05-03-2015 o 19:48
Zaślep całkowitą zaślepką przy kolektorze. Nie wiesz jak bardzo szczelny jest sam zawór więc lepiej zaślepić.
Mam pytanie, chce zaslepic egr w ar 156 1,9jtd 105 hp i tera mam takie pytanko... Ile mam kupic tych zaslepek http://allegro.pl/503-zaslepka-egr-j...885737045.html ... Tylko na jedna str czy na oby dwie? Dzieki i pozdrawiam![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Zaślepiłem EGR całkowicie w 1.9JTDM (był już wyłączony programowo a wiec cały czas zamknięty) i spalanie nieco wzrosło. To jest normalny objaw?
Nie.
Nieco to ile. I ile litrów przejeździłeś.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline