Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: wymiana miski JTS

  1. #1
    cypis0
    Gość

    Domyślnie wymiana miski JTS

    Nauczony przygoda z poprzedniego forum pytam madrzejszych odemnie
    Odrazu zaznaczam szukajka mi nie pomogla.....

    Pacjent to 156 jts 2004 musze zdemontowac miske ale jak zobaczylem jak to ustrojstwo jest zamocowane pobladlem chyba bardziej pokomplikowanej miski nie widzialem...

    Wiec moje pytanie jak naszybciej ja zdemontowac na co uwarzac zeby czegos nie urwac kolejnosc prac itp.....
    Z tego co zerknolem w zasadzie wszystko jest na torx T50 chyba ??
    Czekam na rady i sugestie w czwartek zabieram sie za prace.

  2. #2
    cypis0
    Gość

    Domyślnie

    nikt biuc nie podpowie??

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Franek Strzelba
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać, ale na Twoim miejscu spróbowałbym zerknąć w eLearn'a...
    AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
    AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Sam chcesz to zrobić?

    Musisz m.in. spuścić czynnik chłodzący by zdemontować sprężarkę klimatyzacji, zablokować koło zamachowe, rozrząd, zdemontować katalizator....itp...

    Instrukcje krok po kroku masz w eLearnie. Do 156 po angielsku, ale do Alfy GT po polsku a tam też był montowany JTS

    Powodzenia

  5. #5
    cypis0
    Gość

    Domyślnie

    no chyba sobie jaja robicie!!!!!! jezu powiesic projektanta !!!!!
    Nie da sie bez demontarzu klimy ??
    skad dostac jak sie zalogowac do elerna??
    Ostatnio edytowane przez cypis0 ; 10-02-2011 o 07:11

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,411

    Domyślnie

    Z tym rozrządem to trochę przesada.
    Sprężarkę klimy trzeba odkręcić i podwiesić, odkręcić podstawę, odkręcić kata razem z kolektorem, zdemontować, odkręcić miskę. Wcześniej odkręcić śrubę trzymającą podporę półosi z miską, jest za przegubem wewnętrznym.
    Głównym utrudnieniem w stosunku do TSa jest połączony na stałe z kolektorem i portkami zespół katalizatorów. Za to też bym podziękował osobiście konstruktorowi.
    Potem torxy i do przodu.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  7. #7
    cypis0
    Gość

    Domyślnie

    troszku nie przemyslane ....w poprzednim aucie zajmowalo mi to 30min ale moze opatentuje jakies triki
    dzieki za podpowiedzi zapewne sie przydadza

  8. #8
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    alfa 156 2.0 ts alfa gt2.0 jts
    Postów
    2

    Domyślnie

    uwaga na kruciec od wody jak jest plastikowy jak w gt 2.0 jts to delikatnie bo pod spodem jest uszczeleczkaa zeby nie zruszyć ( nowa około 65 zł) bo potem będzie ciekło,
    w misce olejowej jest pokrywa aluminiowa z otworem na smoka moco
    wana od środka na (chyba 10 srub bodajrze klucz 10) bez szarpania bo lubi pęknać.
    jęśli chodzi o klucze to torx z tym że przód i tył miski większe a boki ( od skrzyni i od rozrządu po 2 mniejsze) dosyć ciasno przy przegubie od strony pasków, ja już 2 razy miske ściągałem raz pęknięta - zamiennik z alledrogo a po miesiącu zaskoczenie znowu to samo i już spawana , a jujtro chyba po raz trzeci złapała panewka - ale na sto procent nie wiadomo i zerkne od spodu co i jak...
    nawet miałem pomysł żey za katalizatorem zrobić łącznik skręcany ale pozostało nad płytą pod silnik ,, powodzenia

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubusar146
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    AR 156 2.4 jtd 98r
    Postów
    309

    Domyślnie

    hmm nie wiem jak z nowymi silnikami jts ale w starszym ts zdjęcie miski zajęło mi 30 minut i sprężarki od klimy ani nic nie ściągałem jedynie to tłumik z kolektora

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,411

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubusar146 Zobacz post
    hmm nie wiem jak z nowymi silnikami jts ale w starszym ts zdjęcie miski zajęło mi 30 minut i sprężarki od klimy ani nic nie ściągałem jedynie to tłumik z kolektora
    No właśnie, nie wiesz, wiec po co się uruchamiasz ???
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

Podobne wątki

  1. [159] 2.0 170 / wymiana miski a ściąganie silnika
    Utworzone przez Predator92 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-11-2015, 18:34
  2. [GTV] Wymiana miski olejowej 2.0 16V TS
    Utworzone przez Mirinda41 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 12-12-2013, 19:56
  3. Wymiana kleju miski olejowej
    Utworzone przez petro_m w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-05-2012, 15:11
  4. wymiana miski olejowej
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-09-2010, 19:12
  5. [146] Wymiana łapy od skrzyni i miski
    Utworzone przez Rafalos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-04-2009, 19:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory