Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 47

Temat: MultiAir

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar Czarek_S
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Mito 1,4 TB 170KM
    Postów
    87

    Domyślnie

    Pisałem też już na ten temat w podobnym wątku. Ja naprawiałem swój w ASO Fiata - koszt 1700 zł bez gwarancji na naprawę (procedura pozaserwisowa) a problemem jest wykręcająca się tulejka. Naprawa polegała na wkręceniu innej z drugiego zepsutego modułu który akurat był pod ręką i wkręceniu wszystkich 4-rech tulejek na klej wysokotemperaturowy.
    Pożaliłem się do FAP na absurdalnie wysokie koszty naprawy ale jeszcze nie mam odpowiedzi.

  2. #12
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Giulietta 1,4 MA 170km
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarek_S Zobacz post
    Pisałem też już na ten temat w podobnym wątku. Ja naprawiałem swój w ASO Fiata - koszt 1700 zł bez gwarancji na naprawę (procedura pozaserwisowa) a problemem jest wykręcająca się tulejka. Naprawa polegała na wkręceniu innej z drugiego zepsutego modułu który akurat był pod ręką i wkręceniu wszystkich 4-rech tulejek na klej wysokotemperaturowy.
    Pożaliłem się do FAP na absurdalnie wysokie koszty naprawy ale jeszcze nie mam odpowiedzi.

    Pytałem w ASO, ale powiedzieli że oni tylko wymieniają i nie bawią się w naprawy.
    Spróbuję w innym serwisie.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar Czarek_S
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Mito 1,4 TB 170KM
    Postów
    87

    Domyślnie

    Cytat Napisał mendoza78 Zobacz post
    Pytałem w ASO, ale powiedzieli że oni tylko wymieniają i nie bawią się w naprawy.
    Spróbuję w innym serwisie.
    Z zasady się nie bawią ale w moim przypadku akurat tak się złożyło że mieli z innego zepsuty sterownik który posłużył za dawcę. Nie kumam tylko czemu za używana tulejkę bez gwarancji zażyczyli sobie jakieś 900 zł. No ale nic zależało mi na tym żeby auto szybko przywrócić do jazdy więc się zgodziłem.
    Może ktoś na forum ma taki moduł na części to mógłbyś zaoszczędzić parę stówek.

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Dacha
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Alfa Romeo MiTo 1.4 QV Limited Edition 52
    Postów
    38

    Domyślnie

    Cytat Napisał mendoza78 Zobacz post
    Pytałem w ASO, ale powiedzieli że oni tylko wymieniają i nie bawią się w naprawy.
    Spróbuję w innym serwisie.
    Hej jestem z Katowic znam gościa co ma moduł jest magazynierem w ASO.

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Giulietta 1,4 MA 170km
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dacha Zobacz post
    Hej jestem z Katowic znam gościa co ma moduł jest magazynierem w ASO.
    To byłoby super jakbyś dał jakis namiar na tego gościa.oo

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar Czarek_S
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Mito 1,4 TB 170KM
    Postów
    87

    Domyślnie

    Dopiszę Wam, że własnie odebrałem odpowiedź z FAP i stanowisko jest takie, że jeśli auto zostało sprowadzone z zagranicy to oni umywają ręce i trzeba sobie pisma pisać do przedstawiciela Fiata z kraju pochodzenia samochodu.

  7. #17
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Myślę, że w tej sytuacji trzeba się poskarżyć do Włoch - bodajże koleżanka "gdynianka" z forum ma to przećwiczone - w innej sprawie, ale postawiło to naszego FAPa do pionu.

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    mam watpliwości czy ich stanowisko jest zgodne z obecnie obowiązującą unijną dyrektywą , kraj pochodzenia nie powinien mieć tu znaczenia przynajmniej wtedy kiedy znana jest historia serwisowa auta i można ją udokumentować. Mnie przyznano kiedyś gest handlowy na 146-ke (fakt ze to było 15 lat temu) mimo że auto było sprowadzone z niemiec ale wada części była masowa i fap nawet nie probował się z tego wywinąć . Czarek pisz do Włoch jesli fap sie wypina, może tą drogą coś pojdzie lepiej

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar Czarek_S
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Mito 1,4 TB 170KM
    Postów
    87

    Domyślnie

    Dzięki za radę. Już właśnie miałem się zabrać za pisanie do Niemców ale faktycznie może lepiej do Włoch.
    Postaram się zaczepić naszą koleżankę w celu złapania namiaru.

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lobov
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    okolice Rzeszowa
    Auto
    była: 156, 159 Jest: Giulietta 1,4 170 Sport i jakieś Audi ;)
    Postów
    399

    Domyślnie

    I jak tam? Coś ugraliście? Bo właśnie dołączam do klubu

Podobne wątki

  1. [MiTo] MultiAir objawy
    Utworzone przez adekt w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 19-09-2024, 23:42
  2. [Giulietta] Serwisowanie MultiAir
    Utworzone przez kobe83 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-09-2014, 20:15
  3. [MiTo] jaki olej do 1.4 105 KM MultiAir
    Utworzone przez adekt w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-08-2012, 12:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory