ja robiłem osobno prawa lewa i tez tak da rade![]()
ja robiłem osobno prawa lewa i tez tak da rade![]()
Już to przerabiałem od kupna przy wymianie aku i wyciąganiu reflektorów, które parują. Podnieś, a raczej zamknij szyby. Zdejmij ujemną klemę na kilkanaście sekund, załóż. A dalej jak koledzy mówią kluczyk w stacyjkę, opuszczasz jedną trzymasz te minimum 5s potem zamykasz, trzymasz i analogicznie z drugą. Jak nie zabangla od strzała to odpal silnik po ponownym przypięciu klemy, opuść szybę... itd. Zadziała na 100% mnie siadło za drugim albo trzecim razem bo też cuda się działy.
no mam nadzieję postaram się to jeszcze dzisiaj sprawdzić... bo aż ręce opadają
Mi niestety jeszcze cholera wie o co tu chodzi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Chu&)&€€) mnie juz strzela !! Z ta szyba
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 16 minutes:
https://www.youtube.com/watch?v=r0Asc7LUsWA
tak to wyglada u mnie ;/////
Ostatnio edytowane przez skitFb ; 30-03-2015 o 18:45 Powód: Dodano
Stary powoli chillout zapal sobie, strzel sobie książęce pszeniczneweź to na chłodno. Zamknij szyby, wysiądź z auta, zamknij je z pilota, otwórz. Weź odepnij ujemną klemę nawet na minutę (myślę już abstrakcyjnie). Wsiądź, odpal auto, najpierw szyba kierowcy, opuszczaj, jak zejdzie do końca trzymaj nawet z 10s. Potem do góry (nawet po kawałku jak będzie jechać) jak dojedziesz już do końca trzymaj 10s. Potem spróbuj czy bangla w górę i w dół. I daj znać bo nawet mnie już to w***ć zaczęło (że Ci nie działa)
. Oglądałem filmik i miałem tak samo, cierpliwości. Mówię Ci mnie zaczęło działać dopiero za którymś razem. Ale nie wiem jaką dokładnie sekwencje wykonałem.
Proponuję ODPAL SILNIK.
Ostatnio edytowane przez mlody354 ; 30-03-2015 o 18:57
Sprawdzales jakie bledy siedza w ecu i sterowniku komfortu?
Wydrapane kluczem na masce Twojej Alfy![]()
Nie ma żadnych błędów sprawdzone... A problem dalej trwa
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
1. Na filmie tego nie widzę ale czy używasz dotego programowania microswitch'a od trybu szyby AUTO?
2. Spróbuj w pozycji krańcowej przytrzymać wciśnięte z dwa-trzy razy, czasem nie załapuje przy jednym razie
3. Czy jesteś pewien , że szyba w prowadnicy chodzi lekko? Może to nie wina programowania ale przeciążeniówki co Ci wyłącza bo opór za duży?
Takie tam pomysły na szybko![]()