Leje Valvoline Max Life i bez uwag. Podobno jeszcze go nie podrabiają[emoji3]
Leje Valvoline Max Life i bez uwag. Podobno jeszcze go nie podrabiają[emoji3]
Własnie takim laniem i zmianami oleju innymi niz podaje producent dokanczacie TSy - producent przewidzial 10W40 selenie 20K a jako zalecaną 10W60 Selenie Racing pomijając fakt że oryginal cieżko trafić poza salonem to tego może się trzymajmy. Zalej porządny 10W40 i powinno być lepiej. Pozaty 0.4 litra na 1000 to jeszcze norma nie wiem jak jeździsz ale TS zamykający szafe zre na potęgę nawet litr na 1000 (a znane mi są przypadki ze więcej) a silnik sam w sobie sprawny poprostu ten typ tak ma że przy spokojnej jeździe zadowola się ludzkimi ilościami żeby przy palowaniu wysuszyć miskę olejową. Omijać Mobile Castrole i inne podrabiane oleje. BTW VR1 Valvo nie jest jakiś ponad przecietny polecający go powinien wziąśc pod uwage ze to olej TYLKO na bazie syntetycznej a nie pełen syntetyk. Sam używam Liqui Moly i te oleje Ci polecam.
Pzdr
Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 04-04-2015 o 22:53
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Valvoline MaxLife, Liqui Moly MoS2, mozesz takze 10w60 <- z tymi zapotrzebowanie na olej spada najbardziej, jakis Castrol Edge 10w60, Selenia Racing 10w60, Liqui Moly Race10w60 itp. Tutaj akurat nawet był temat na forum, że z ludzmi sobie zalalismy z 10w40 na 10w60, różnie, ale każdy odczuł różnice na +, ja miałem Vavoline Vr1, ale świeżo po wymianie uszczelniaczy, więc mogłem sobie pozwolić, jeżeli Tobie wali taka ilość to byl vr1 nie ryzykował
Tanie oleje 10w40 i jakies Castrole Magnatec SZEROKIM ŁUKIEM, inne lepkości jak 10w40 i 10w60 lepiej nie stosować, chodz można.
Ogólne założenie producenta jest takie, że jak użytkujesz samochód spokojnie, na emeryta to 10w40.
Jak użytkujesz samochód z nogą w podłodze 24h/7 i nie schodzisz ponizej 3000tys to 10w60 - te oleje zapewniają lepsza ochrone, mocniejszy tzw "film olejowy"
W sumie nawet jest to sposob na chwile, pojezdzisz jeszcze kilka tys i w koncu nawet na 10w60 Ci walnie wieksze zuzycie. Mały remont silnika Cie nie ominie jeżeli byś chcial miec zerowe spalanie oleju.
Ogólnie w TS'ach olej ucieka w kilku miejsacach.
1. Dziura
2. Odmy (najbardziej prawdopodobne)
3. Pierścienie (najrzadziej)
4. Uszczelniacze (najbardziej prawdopodobne)
Odmy możesz sprawdzić, czy nie są zatkane, uszczelniacze bez sciągania głowicy do 400zł myśle, że to dobra cena.
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 05-04-2015 o 09:02
Gdybym miał TSa i żarł mi olej to na początek zalałbym go eksperymentalnie olejami 5W50. Do wyboru:
Millers XF LONGLIFE 5w50: http://www.millersoils.pl/produkty/p...longlife-5w50/
Mobil 1™ Peak Life 5W-50: http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LC...ife-5w50.aspx#
EVOLUTION 900 5W-50: http://catalog.elf.com/automotive/ca...tion-900-5w-50
ENI (Agip) EUROSPORTS: http://travel.eni.com/catalog/produc...n_RO_1_101.pdf
Gulf Racing 5W-50: http://www.gulf.pl/oferta/oleje_do_s...osobowych.html
Najpierw Mobilem. Oczywiście nie męczył za mocno silnika kiedy zimny, a po rozgrzaniu nie jeździł jak emeryt co by mi panewki nie poleciały.
NA koniec Agipa, a jeśli nie pomogłoby to bym zmienił uszczelniacze i dotarł zawory.
![]()