Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Temat: Potencjał 1.9 JTD 16v

  1. #21
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    osobowy
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Oryginalny układ paliwowy nie da rady na taką moc.Zachodzi koniecznośc modyfikacji.

    Twierdzisz,że te cyfry to sciema ?
    Twierdze że wielki tajemny patent na paliwo w cinsofcie to ściema, w aucie o którym mowa właściciel zamontował wtryski z pewnej fajnej wersji tego silnika. Ot cała tajemnica, starczy odrobinę poczytać co pisze w sieci, a wszystko jest podane jak na tacy. Właściciel tak zrobił i dzięki temu widać efekt jaki jest na wykresie, większe wtryski a nie żadna patentowa magia.

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    wtrysk wtryskiem a nie wydajna szyna nie wydajną szyną

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał slizgu Zobacz post
    Twierdze że wielki tajemny patent na paliwo w cinsofcie to ściema, w aucie o którym mowa właściciel zamontował wtryski z pewnej fajnej wersji tego silnika. Ot cała tajemnica, starczy odrobinę poczytać co pisze w sieci, a wszystko jest podane jak na tacy. Właściciel tak zrobił i dzięki temu widać efekt jaki jest na wykresie, większe wtryski a nie żadna patentowa magia.
    Skoro to takie proste, to czemu niema więcej takich aut ?
    SCYZ-GUM , Myślenice , 3-go Maja 22
    Modyfikacje Mechaniczne, Serwis, Sprzedaż AR

  4. #24
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    osobowy
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    Skoro to takie proste, to czemu niema więcej takich aut ?

    Bo mało kto, żeby nie powiedzieć że nikt nie wyda 1600zł w ASO za 1szt. wtryskiwacza. Wystarczajacy agrument?

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Można cos wiecej w temacie tychze wtryskiwaczy ? Z jakiego motoru ?

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Rybak zapewne chodzi o wtryski od 210.


    Wydrapane kluczem na masce Twojej Alfy

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał slizgu Zobacz post
    Taki bardzo dobry że nikt nigdy go nie widział a frajerzy łykają tekst jak pelikany A jeśli chodzi o bravo z tematu to cinsoft nie skrzywidził tego auta niczym poza softem, reszta wszystko to robota właściciela auta więc nie wiem jakim prawem teraz pierś pod ordery wypinają. Szczególnie kolega młody to nie wiem, adwokat? ktoś mu płaci tu i na racingforum za reklamę ?

    Patent na paliwo ? dobre sobie
    Kolego slizgu a może jak sądzę conmir czy jakiego tam nick-a używasz - zarówno tu jaki na fbk udziela się kolega tylko w temacie przywołanego bravo - zbieg okoliczności? Zazdrosć, zawiść jakież to polskie...
    Gdzie i w którym miejscu jest napisane, że moja firma wykonała modyfikację od A do Z? Kolejna nadinterpretacja pieniacza? Zarówno poprzednio przy wykorzystaniu seryjnego osprzętu (230ps+) jak i obecnie przy prawie 270ps dokonywałem remapu auta przygotowanego przez właściciela p.Michała - po pierwszym remapie uzgodniliśmy co trzeba jeszcze zrobić i jak, by dalej krzesać kolejną moc - i taki jest nasz wkład czego efekty widać po wykresie z prawdziwego, certyfikowanego urządzenia pomiarowego. Układ wtryskowy wybrany został z Q2 i to żadna tajemnica - decyzję podjął właściciel i zakupił nowe wtryski - tak jak powinno to być zrobione. "Nasz patent na paliwo" jak to kolega określa to jeszcze wydajniejsze wtryski które zastosowaliśmy w kilku autach łącznie z ich kodowaniem czego efektem są 6tki 175 z mocą >250ps i doładowaniem 2b i większym na jak to ktoś tu napisał, problematycznym C8 przy większych doładowaniach (bez różnicy czy jest to 7/gt etc). Tylko skąd ma mieć kolega o tym pojęcie, skoro jego świat kręci się wokół wykresów z exela z kalkulowanymi mocami i momentem co ma mało wspólnego z rzeczywistoscią...
    Wtryski nowe kosztują bardzo dużo zgadza się ale to nie jest argument. Ktoś kto chce moc znacząco przekraczającą parametry seryjne musi się z tym liczyć dlatego też chylę czoła przed p.Michałem za profesjonalne podejście do tematu. W to bravo już wsadzono worek pieniędzy i kolejny worek będzie wsadzony w sam silnik na jego inspekcję by zapewnić bezproblemową eksploatację.
    Dlaczego w dalszym ciągu nie ma samych modów po 240-250ps na seryjnych wtryskach? Skoro jest kolega takim znawcą to przynajmniej z tuzin powinien mieć kolega na swoim koncie, nawet tych z excela/painta itd...

    Pozdrawiam

    Dodano po 6 minutes:

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Rybak zapewne chodzi o wtryski od 210.


    Wydrapane kluczem na masce Twojej Alfy
    Te również są wydajne i lepsze niż ori z c39 a już przepaścią w porównaniu do starego cr1400 z 111 które miałeś w swojej 147.
    Ostatnio edytowane przez cinek_ ; 07-04-2015 o 20:32 Powód: Dodano
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  8. #28
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    osobowy
    Postów
    4

    Domyślnie

    Kolego cinek_ czy jak ci tam .... wiem bardzo dobrze że to mega niewygodne jak nagle znajdzie sie ktos kto nie spuszcza się jak reszta nad wynikiem, nie patrzy jak na święty obrazek a wręcz ośmieli się jeszcze napisać pare słów krytyki.


    Lepiej kogoś przyrównac do zera że nie ma pojęcia itp. etc. wyśmiać że rysuje wykresy w paincie czy coś. Mnie to nie urazi ale świadczy tylko o twoim poziomie i o tym że jednak coś jest w tym skoro w taki sposób reagujesz.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał slizgu Zobacz post
    Kolego cinek_ czy jak ci tam .... wiem bardzo dobrze że to mega niewygodne jak nagle znajdzie sie ktos kto nie spuszcza się jak reszta nad wynikiem, nie patrzy jak na święty obrazek a wręcz ośmieli się jeszcze napisać pare słów krytyki.


    Lepiej kogoś przyrównac do zera że nie ma pojęcia itp. etc. wyśmiać że rysuje wykresy w paincie czy coś. Mnie to nie urazi ale świadczy tylko o twoim poziomie i o tym że jednak coś jest w tym skoro w taki sposób reagujesz.

    Krytyka jest bardzo konstruktywna gdy poparta jest argumentami. Tak więc jakimi? Konstruktywną krytykę zawsze chętnie przyjmuję - pozwoli tylko na dalszy rozwój. Wszystko w poprzednim poście zostało już napisane ad modyfikacji w.w auta i teorii spiskowych nigdzie doszukiwać się nie należy. Wszystko to kolegi dziwna nadinterpretacja i złośliwość - chyba że ja czytać nie potrafię i gdzieś jest napisane "wyblaknięte bravo z cudownym patentem paliwowym by cinsoft"?
    Ja kolegi nie obrażam tylko piszę o samych faktach, kolega nawet zaimku wskazującego z dużej litery napisać nie potrafi, czego wypowiedz publiczna na forum raczej wymaga, o kulturze juz nie wspominam. Nadinterpretacja kolegi jest jego własnym problemem, forum własnych frustracji to chyba nie jest.
    Bluzgi zamiast faktów tylko to widzę. Proszę pokazać coś ciekawego popartego testami z profesjonalnych urządzeń pomiarowych chętnie włączę się do dyskusji, jak będzie to coś czego można gratulować, to na pewno stosowne gratulacje kolega otrzyma i to bez żadnych podtekstów. Póki co nic takiego nigdzie nie widziałem...

    Pozdrawiam serdecznie
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Kolego slizgu a może jak sądzę conmir czy jakiego tam nick-a używasz
    Nie wiem o co chodzi w temacie (nie czytałem) ale bardzo proszę aby kolega cinek_ pozostawił nazwę "conmir" w spokoju, nie mieszał w swoje spory i nie sugerował, że jakieś postronne osoby są z nią powiązane.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [147] Potencjał silnika 1,9 jtd 115KM
    Utworzone przez BENNY w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 93
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 07:52
  2. Potencjał 2.0 V6 TB - ile z tego można wyciągnąć ???
    Utworzone przez Zonkil w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 12:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory