Ok. Ale w jaki sposób przepłukać cały układ ? Ściągnąć węże ze zbiorniczka i przedmuchać układ sprężonym powietrzem ? Ile płynu tam wejdzie ?
Ok. Ale w jaki sposób przepłukać cały układ ? Ściągnąć węże ze zbiorniczka i przedmuchać układ sprężonym powietrzem ? Ile płynu tam wejdzie ?
Ja oddałem auto do mechanika więc nie wiem.
Witajcie, po przekładce na letnie opony pojawił się u mnie problem z pracą układu kierowniczego. Po skręcie kierownica nie wraca płynnie do pierwotnej pozycji tylko z przeskokami. Podobny objaw występuje gdy jadąc lekko skręcam kierownicą, natomiast przy mocniejszym skręcie zjawisko nie występuje. Jak myślicie pompa wspomagania, magiel, drążki kierownicze, pasek ze wspomagania? Czy może geometria ma coś z tym wspólnego?
Może ktoś wrzucić zdjęcie zbiorniczka poliftowego
Taki sam , tylko na zbiorniczku jest data inna.
Bo to są zbiorniczki do różnych silników. Jaki Ty masz silnik????
Dokladnie. Ten pierszy jest do 1,9 jtdm.
Ten drugi to do 2.4.
Wczoraj taki zamówiłem - coś mi się wydaje, że w 2.4 nie ma czegoś takiego jak zbiornik pozmianowy.
Zadzwoń do serwisu i spytaj jaka jest data ( rok i miesiąc). U mnie cisza po zmianie zbiorniczka.Teraz dolny wahacz zaczyna trzeszczeć. Ktos wie jak doraźnie można coś zrobić ?