Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: [156] Alfa 2.5 V6 igła z Niemiec

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar alphamale
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Marki
    Auto
    Była 156 2.5 V6, jest Giulia!
    Postów
    45

    Domyślnie [156] Alfa 2.5 V6 igła z Niemiec

    http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...tml#7cc09c3291

    Jak mów sprzedawca niby igła, samochód dla konesera.. ale świece do wymiany (bo objawem prykanie tłumikiem). Zaprawki na progach.
    Maska wydaje mi się jakby lekko źle spasowana dobrze z lewej strony.

    6000 zł z opłatami częściowymi + dojdzie recykling, wydział kom., OC no i cała wyprawa to około 7,5 tyś. zł.
    Nie ma skóry, felga nieciekawa, czy to nie wychodzi trochę za drogo? Może ktoś oglądał?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Niedrogo to ile miało by być, za teoretyczna perełkę skoro 7,5 to za dużo?????????????
    Z takim podejściem to jak kupisz to auto, to niedługo znowu zawita na otomoto, ponieważ wymiana rozrządu w tym silniku kosztuje 1700 w górę, a to będzie niedługo do zrobienia nawet w opcji ufania sprzedajacemu

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar alphamale
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Marki
    Auto
    Była 156 2.5 V6, jest Giulia!
    Postów
    45

    Domyślnie

    No ja właśnie pytam czy to drogo Dopiero się orientuję co i jak.

    Bo o to chodzi że to tylko teoretyczna perełka, więc do 7,5 tyś. jakby dodać od razu pakiet startowy z rozrządem czyli ok. 2 tyś. to już 9,5 tyś. zł + felga z oponami tania 18" jakieś 1,5 tyś. no i te fotele skóra chciałbym, to chyba coś około 1,5 tyś. = co daje łącznie 12,5 tyś. za 1998r.

    Czyli jesteśmy w okolicach np tej seryjnie dobrze wyposażonej po lifcie deski z końca 2002r. w której wykonamy pakiet startowy:
    http://allegro.pl/alfa-romeo-156-2-5...242960353.html

    Więc wniosek, czy to 1998 czy 2002 to nie ma znaczenia i tak trzeba dać 12-13 tyś. za bardzo dobry stan?

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    156 2.5 berlina manual/ 156 2.5 Q-system berlina/ 166 3.0 automat/ 156 JTD SW
    Postów
    100

    Domyślnie

    Boże widzisz i nie grzmisz....
    W takich samochodach liczy się tylko stan, a nie rocznik!

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar alphamale
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Marki
    Auto
    Była 156 2.5 V6, jest Giulia!
    Postów
    45

    Domyślnie

    Porównałem podobny stan (teoretycznie igła), oraz wyposażenie. Więc można założyć że V6 przed liftem zewnętrznym niezależnie od rocznika w stanie bdb a nawet idealnym/po zrobieniu tego co trzeba to koszt 12-13 tyś.? Jestem początkujący, proszę wybaczyć

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Najpierw to trzeba sprawdzić czy to jest perełka, najlepiej było by mieć mechanika znającego się na Alfach z boku, ogólnie to jeżeli ma to być perełka to nie powinno być żadnych trzasków, skrzypień z zawieszenia, powinna iść jak przyklejona, zadek nie ma prawa fruwać na prawo i lewo. Następnie spójrz na podłogę- śrubokręt w dłoń i obstukuj, szczególnie bym stukał przy tunelu środkowym, jak się kończą te kanaliki pod nogami pasażerów (tylko się spytaj czy można, bo mi koleś nie zabronił, ale jak się dowiedział co za parch to mnie opierdolił, z tym że takie próchno było, że nie musiałem stukać, tak więc do dziś nie wiem za co mnie zje...). Cena- widziałem 1999 rok za grubo ponad 10 tysi w stanie idealnym.
    Co do tych cen to skóry to maks 800 złotyszy, 18 to ty za 2 kafle z oponami nie kupisz, chyba ze Chinole, poszukałbym oryginalnych Alfowskich 17 i byś może się w 2 tysiach obrócił, ale z trudem, pakiet startowy 2 tysie - być może

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar alphamale
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Marki
    Auto
    Była 156 2.5 V6, jest Giulia!
    Postów
    45

    Domyślnie

    Dziękuję za merytoryczną wypowiedź, chociaż szkoda że taka a nie inna bo moje marzenie od lat o 156 Busso powoli się oddala zaczynam lukać w kierunku 159.
    Zastanawia mnie ten tunel środkowy o którym wspominasz, bo dzwoniłem do wcale nie najtańszych 156 i mimo stanu db/bdb po przyciśnięciu sprzedawcy gdzieś tam pod progami lub w podłodze pod fotelami mniej lub bardziej nieśmiało wychodzi ruda, gdzie przy założeniu, że trzeba by było coś łatać za teoretycznie 1-2 lata to ten środek może być w jeszcze gorszym stanie.

    W mojej okolicy nic nie widzę żadnej konkretnej 156 a tym bardziej nie mam znajomego mechanika który cokolwiek zna się na nich więcej niż Google. Co więcej rzuciłem okiem na mobile.de i jakby coś konkretnego sprowadzać to z transportem wszystko wychodzi ponad 10 tyś. co także nie wyklucza tego pakietu startowego. Ogólnie masakra, zaczynam się zastanawiać nad stanem dostatecznym+ za rozsądne pieniądze niż nad żyletą na której stracę dukaty na odsprzedaży Ale gdzieś tam w podświadomości coś mi podpowiada, że to ślepa uliczka.

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Jak igła z Niemiec może kosztować w Polsce 5000 zł, skoro w Niemczech słabe egzemplarze z V6 schodzą po 1500E. Wiem, bo aktualnie szukam. A znalezienie dobrej poliftowej V6 graniczy z cudem. A jak już się znajdzie, to kosztuje tyle, co 159.

    Niech gość z ogłoszenia przywiezie hurtem na lawecie, to i tak nie wyjdzie więcej niż 1000E za bolid, a gdzie zarobek?!
    Nie trzeba tego oglądać, żeby stwierdzić, że to szrot.
    Niech ktoś kolesiowi zaproponuje reimport, skoro to igła.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    156 2.5 berlina manual/ 156 2.5 Q-system berlina/ 166 3.0 automat/ 156 JTD SW
    Postów
    100

    Domyślnie

    Podstawowym błędem jest spojrzenie na v6 przez pryzmat ts'ów złożonych z 3 i wyglądających jak złom. Umówmy się, że to co za 156 za 4 tys?
    Alfa z busso MUSI kosztować (naturalnie myślę o zadbanej).
    I co z tego że za 5 czy 7 tys więcej kupi się 159? Taka 159 też będzie śmietnikiem

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Na Busso do roboty trzeba przeznaczyć 8 w górę, na zrobione co najmniej 13 taka prawda, rocznik jest nieważny liczy się stan. Co do pojawiającej się korozji to w tym aucie raczej to pewność, problem zaczyna się jak ci śrubokręty przelezie na wylot, ale to też do ogarnięcia jak występuje punktowo, moja miała 3 dziury, zrobili ja tak że po strzale w plecy gdzie ja stałem, a auto z tyłu leciało 70-80 km/h żaden spaw nie puścił, a mocowanie do szyn fotela się połamało, tak wiec nie ma co bać się spawania.

    Jak się zastanawiasz nad 159, a 156 to na trasę dużo lepsza 159, ale tylko w dieslu, benzyny poza 1.8 Tbi to lekkie niewypały, samochód jest bardzo dobrze wygłuszony i dość ciężki, ale nawet 120 konna najpancerniejsza odmiana się względnie odpycha. 156 na krótkie trasy jest lepsza, ale jest w niej dość głośno powyżej 160 i w porównaniu do 159 jest leciutka.
    Co do ceny 159 przed 3-4 laty mój kolega kupił 159 wtedy prawie najtańszą na allegro z pełnym wyposażeniem (kolesiowi bodajże powiększyła się rodzina, a miał poza Alfą 3 auta), tutaj okrzyknięto te auto szrotem. Do dziś zrobił 70 tysięcy i żadnych niespodzianek, nieplanowanych awarii itd. nie mówiąc już o tym że auto nie bite i odwiedza Pabla praktycznie tylko na wymianę oleju, klocki, jakaś guma w zawieszeniu. Ostatnio liczył ile go kosztowało i przez te blisko 4 lata wydał 3000 na serwis, czego nie można powiedzieć o perełkach forumowych.
    Wszystko zależy od kontekstu sprzedaży
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 21-04-2015 o 09:49

Podobne wątki

  1. Alfa 166 2,4 jtd z Niemiec na części
    Utworzone przez jacco w dziale Samochody
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 19:44
  2. Alfa 156 z niemiec 123 tys przebiegu
    Utworzone przez abarth w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-10-2012, 18:56
  3. Alfa GT z Niemiec warto ?
    Utworzone przez Sashimo w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-08-2012, 18:03
  4. Olsztyn Alfa 147 jtd z Niemiec
    Utworzone przez HuskyDogs w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-03-2012, 08:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory