Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Gumy stabilizatora przód

  1. #11
    gizmocs
    Gość

    Domyślnie

    witam

    Alfa stoi na wspornikach kola zdjete, laczniki stare prawie wywalone. Teraz pytanie odkrecilem poduszki stabilizatora ale jak ja mam je zjac czy mam je na hama ciagnac do siebie po drazku czy jest jakis inny sposob ???


    Dzieki za opowiedz. dobrze by bylo jak by byla szybka


    Pozdrawiam, jutro ciag dalszy, sciagniecie poduszek i poskrecanie wszystkiego

  2. #12
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Dopiro co był taki temat : zdaje się że trzeba poluzować sanki i dopiero do dołu . Poszukaj tego tematu drażek stabilizatora lub gumy stabilizatora

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #13
    rafao3
    Gość

    Domyślnie

    odkręć gumy cały drążek stabilizatora i przeciągnij go na jedną stronę i zmieni i tak samo z druga strona

  4. #14
    gizmocs
    Gość

    Domyślnie

    wrrrrrrr, pol dnia dzisiaj wojowalem, ulozylem ze 3 slowniki laciny, a wynik tak marny ze szkoda gadac. wymienilem tylko jeden lacznik drugi pozostal nie naruszony. Po pierwsze gniazdo imbusa ktore go kantuje bylo juz tak zardzewiale ze imbus sie slizgal a po drugi jest tak tam malo miejsce ze nie probowalem podchodzic flexa.

    Odkrecilem gumy stabilizatora ale obejmy w ktorych jest guma nie puscily, nie wiem czemu. Czy sa one nie robieralne? a nie widzialem opcji jak wyciagnac gumy skoro byly na nich te obejmy. Moze zrobilem cos zle.

    W kazdym badz razie o godzinie 2 po 6 godzinach mordegi, skrecilem wszystko do kupy i zaczelem szukac nowego samochodu. Koniec koncow znalazlem fajna 147 z 1.9 jtd.

    Niestety pech nie mial konca najpierw piszczaca guma sprawila ze wyszedlem z siebie w czasie jazdy i bylo nas troje w samochodzie. Na dodatek okazalo sie ze alfa po ktora jechalismy byla juz sprzedana.

    Wiec tak to teraz siedze popijam piwo i lecze bol glowy.

    Wiec jezeli ktos mi podopowie co zrobilem zle przy wymianie gum bede wdzieczny. zawsze moge jeszcze jutro sporbowac.

    Jezeli nie to za tydzien stawiamy alfa do warsztatu. I niech ktos inny sie z tym meczy.

    Pozdrawiam

  5. #15
    ViP Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Zdzieszowice
    Auto
    AR
    Postów
    102

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafao3
    odkręć gumy cały drążek stabilizatora i przeciągnij go na jedną stronę i zmieni i tak samo z druga strona
    U mnie nie idzie przeciągnąć stabilizator bo przy gumach jest jakiś pieścień zamocowany na stałe do stabilizatora

  6. #16
    ViP Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Zdzieszowice
    Auto
    AR
    Postów
    102

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcins737
    obejmy gum na drążku należy rozciąć flexem a po wymianie gum zespawać , obejmy są nierozbieralne a ASO wymienia zgodnie z zaleceniami producenta cały drążek

    aby wyjąć drążek stabilizatora trzeba sporo rzeczy odkręcić
    miałem wszystko rozebrane, nawet dolne wachacze wyjęte ale drążek nie chciał się przesunąć bo z dwóch stron przy obejmach z gumami jest na stałe jakiś pierścień zabezpieczający przed przesuwaniem się stabilizatora na boki

  7. #17
    Bianco
    Gość

    Domyślnie

    I po cholerę się tak męczyć!
    Oddajesz do zaufanego mechanika i za 250 - 300 pln masz zrobione!
    Bez wysiłku i 100 razy szybciej.

  8. #18
    gizmocs
    Gość

    Domyślnie

    ja walczylem z tym 2 dni, w sumie okolo 10 godzin. Na koniec poskrecalem wszystko i do serwisu.

  9. #19
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lubasz
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm automat 2013r.
    Postów
    185

    Domyślnie

    Witam
    Odświeżę temat, bo właśnie zamierzam wymienić gumy stabilizatora. Wybrałem jednak metodę z opuszczeniem sań, bo wydaje się ona najprostsza.
    Sprawdziłem ile śrub trzeba odkręcić.
    Wg moich oględzin sanie trzymane są przez 4 śruby z tyłu - te sprawdzałem dają się łatwo odkręcić. Oraz 2 śruby z przodu - można je odkręcić poprzez otwory w wahaczu. Próbowałem je ruszyć - ale nie mogę.
    Mam pytanie, czy ktoś opuszczał już te sanie i ma jakąś metodę na odkręcenie tych dwóch śrub?
    Wg mnie, żeby wyciągnąć stabilizator trzeba całkowicie odkręcić te 4 śruby z tyłu, a te dwie z przodu tylko popuścić.
    Po opuszczeniu sań - stabilizator bez problemu powinien dać się wyciągnąć.
    Proszę o pomoc w sprawie tych dwóch śrub z przodu sań.
    wal_kon

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Nemiks
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    316

    Domyślnie

    Witam miałem problemy z zawiechą ale wymieniłem wczoraj 2 gorne wahacze ... auto zdecydowanei sie usztywnilo ale daelj dobiega jakis gumowy dzwiek na najechaniu na poprzeczna koleine ...;/ i pytanie moje czy na gumie stabilizatora jesli jest do wymiany widac jakies luzy ? czy nic ?

    W moim wypadku to alfa 147
    Ostatnio edytowane przez Nemiks ; 24-04-2015 o 07:54

Podobne wątki

  1. [GTV] gumy stabilizatora przód gtv
    Utworzone przez maras37 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 28-03-2014, 11:12
  2. Gumy stabilizatora - przód
    Utworzone przez Raiden w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-03-2013, 23:26
  3. Gumy stabilizatora przód
    Utworzone przez ffej50 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-10-2012, 13:26
  4. Gumy stabilizatora przód
    Utworzone przez DANIEL166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-07-2009, 09:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory