Dobra z golfem troche przesadziłem i już usunąłem. No nie chce nic mówić ale zepsuło się i widziałem lawetęChodzi mi tez o spasowanie elementów (nawet w salonie 4c miało mankamenty) w tych autach, o to że biorą olej, dużo palą, lubią się psuć i nie mówmy że nie
Brak mi po prostu urywającej dupe alfy z 400koni+, rykiem silnika takiej która na prawdę da w dupę niemieckim pudełkom... A takiej już chyba nie będzie. Ciągle obiecują nowe alfy a jak na tą chwilę takich nie widać.
Może i marudzę...
Ostatnio edytowane przez Karmelitos ; 04-05-2015 o 19:43
Słuchaj chce wierzyć że golf przegra. Myślę że spokojnie ogarnę z jakiegoś forum golfa chętnego na taki wyścig (myśle sami będą się pchać), tylko ja nie mam busso, czy jest ktoś chętny dać soją belle z 3.2 gotową stawić czoła 2.0 GTI golf? Wtedy rozwiejemy wszystkie wątpliwości... I może polepszy mi się humor.
Wrażenia numerku 209
Impreza mistrzowska, tak jak poprzednicy napisali nie widać było że przygotowali to pasjonaci. Wielkie podziękowania dla ARGŚ za organizacje i spięcie tego wszystkiego.
Kilka zgrzytów jakie zauważyłem, wystąpiły głównie na trasie przejazdu i były niezależne od organizatorów. Pierwsza rzecz, że nie wiem czemu jak trzymałem 40km/h to auta przede mną uciekały do przodu, jak nadganiałem to wiadomo: za mną robiła się nieregulaminowa dziura. Druga rzecz że w pewnym momencie gdzieś w lusterku, zauważyłem Fiata Lineę w kolumnie który wbił się na ulice z boku. Po trzecie: kanał na CB 30 służył luźnym dyskusjom a nie przekazywaniu komunikatów :/ No i na koniec: dron który zahaczył o 156SW. Chyba jedyna stłuczka na tej imprezie.
Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
Co mi się przez łapki przewinęło:
Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v
Tak po OT to Alfą 156 2,5v6 bez problemu objeżdżaliśmy kumpla Golfa 3 VR6 przy kilku próbach z różnych prędkości . A na Youtubie se obejrz filmiki gdzie teoretycznie słabsza 156 GTA 250KM daje popalić M3E36 300KM . Ja tam nie neguje ani się nie jaram bo sam jezdziłem i Golfem i Corkiem G60 i Beemkami . Dla mnie Busso może mieć i 150KM ale jak te konie brzmią . Fakt -brakuje topowych wersji , mocnych . Mam nadzieję ,że Gulia powered by Maserati to zmieni![]()
Chce to zobaczyć na żywo. Wierze ze tak będzie ale nie wierze na słowo. Skoro jestesmy w stanie przejechać całą polskę żeby dostać się na zlot czy spotykać raz na tyg to chyba nie będzie problemu żeby przejechać te 800 metrów i rozwiać wątpliwości. Golfa na pewno znajdziemy chętnego, po tych słowach myśle że i M3 się znajdzie... (ale w to już nie wierze)Tak po OT to Alfą 156 2,5v6 bez problemu objeżdżaliśmy kumpla Golfa 3 VR6 przy kilku próbach z różnych prędkości . A na Youtubie se obejrz filmiki gdzie teoretycznie słabsza 156 GTA 250KM daje popalić M3E36 300KM . Ja tam nie neguje ani się nie jaram bo sam jezdziłem i Golfem i Corkiem G60 i Beemkami . Dla mnie Busso może mieć i 150KM ale jak te konie brzmią . Fakt -brakuje topowych wersji , mocnych . Mam nadzieję ,że Gulia powered by Maserati to zmieni![]()
Nie wiem czy wiesz ale włosi lubią zawyżać swoje osiągi... tak jak zaniżać spalanie. Nie wierze w takie dane, najlepszym dowodem jest to jak ferrari boi się wystawić laferrari na pojedynek z 918 czy p1, czy inne cuda jakie wymyśla ferrari (jak ktoś pożyczy do takiego wyścigu swoje ferrari to juz mu nie sprzeda następnego ferrari) więcej info: http://jalopnik.com/5760248/how-ferrari-spins
O czym Wy chłopaki gadacie? Opowieści o golfach to Wasze wrażenia ze zlotu? Ja pier...le![]()
Ostatnio edytowane przez slejerek ; 04-05-2015 o 20:36
145 1,7 16V - była
147 1,9 8V - była
GT 1,9 16V - była
156 SW FL 1,9 8V - była
164 3.0 V6 super - była
90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
159 1,9 16V- jest