Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #1471
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    http://europe.autonews.com/article/2...69963/0/SEARCH

    Ciekawe info nt. wywiadu z Sergio. Ostatecznie się utwierdzam, że ten gość się nie nadaje na zarządzającego (choćby pośrednio) Alfą Romeo . Szef koncernu, którego marka wyprodukowała jeden z najlepszych 4-cylindrowych silników pewnie w historii (i nie mam tu na myśli JTD), który był jednym z głównych czynników przewagi konkurencyjnej Alfy przez kilka dziesięcioleci, twierdzi, że klientom jest wszystko jedno, jakiej produkcji 4-cylindrówka będzie siedzieć w ich samochodzie. Kabaret.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #1472
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    http://europe.autonews.com/article/2...69963/0/SEARCH

    Ciekawe info nt. wywiadu z Sergio. Ostatecznie się utwierdzam, że ten gość się nie nadaje na zarządzającego (choćby pośrednio) Alfą Romeo . Szef koncernu, którego marka wyprodukowała jeden z najlepszych 4-cylindrowych silników pewnie w historii (i nie mam tu na myśli JTD), który był jednym z głównych czynników przewagi konkurencyjnej Alfy przez kilka dziesięcioleci, twierdzi, że klientom jest wszystko jedno, jakiej produkcji 4-cylindrówka będzie siedzieć w ich samochodzie. Kabaret.
    Już dawno cisnęło mi się na "usta", że facet sam sie pcha na wymuszoną emeryturę

  3. #1473
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    No, w zasadzie zimno patrząc i biorąc pod uwagę to, że aktualnie w autach się toczy (nudne autostrady , kontrole ) lub stoi w korkach, prowadzą je ujednolicone dość nawigacje, kierowcy się głównie spieszą i nie wyczuwają niuansów i różnic w silnikach, bardziej interesują ich 'opcje' na ekraniku wbudowanym, tudzież ilość tych ekranów i czy są ledy czy inne sredy. No to patrząc pod tym kątem i celem jakim jest zarabianie i minimalizowanie kosztów to pewnie ma rację. I patrząc na VW/audi/skodę gdzie zdaje się sporo unifikacji jest. A Alfa akurat w czasach ( jak na nią ) dobrej sprzedaży dzieliła zdaje się się silnikami (JTD) z innymi jak i przyjmowała (GM, fiat - JTS, TS).

  4. #1474
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    No, w zasadzie zimno patrząc i biorąc pod uwagę to, że aktualnie w autach się toczy (nudne autostrady , kontrole ) lub stoi w korkach, prowadzą je ujednolicone dość nawigacje, kierowcy się głównie spieszą i nie wyczuwają niuansów i różnic w silnikach, bardziej interesują ich 'opcje' na ekraniku wbudowanym, tudzież ilość tych ekranów i czy są ledy czy inne sredy. No to patrząc pod tym kątem i celem jakim jest zarabianie i minimalizowanie kosztów to pewnie ma rację. I patrząc na VW/audi/skodę gdzie zdaje się sporo unifikacji jest. A Alfa akurat w czasach ( jak na nią ) dobrej sprzedaży dzieliła zdaje się się silnikami (JTD) z innymi jak i przyjmowała (GM, fiat - JTS, TS).

    No to w zasadzie do Ferrari tez moga montować silnik od BMW
    Po co komu odgłos

  5. #1475
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Wiecie, jeżeli AR ma faktycznie być "masówką dla trochę bogatszych" to... Serdżio ma rację. Większość osób które kupi AR będzie miało gdzieś skąd pochodzi silnik, ważne żeby ładnie brzmiał, dobrze się kręcił i zapewniał autku "pierdolnięcie". Ew. był ekologiczny - dla zielonych hipsterów to też będzie ważne.

    To, że fani liczą na kolejne wydanie TSa 8v to sorry, ale ilu jest fanów AR, a ilu potencjalnych klientów którzy mają to gdzieś?

  6. #1476
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Z designem będzie ciężko zrobić WOW bo najzwyczajniej konkurencja (głównie niemiecka) też ma włoskich stylistów i też robi świetne auta. To już nie te czasy że włoskie auta były dziełem sztuki na tle pozostałych kredensów. Dobrze opłacani włosi (i w ogóle styliści w wielu markach) potrafią nie jednokrotnie zrobić ładniejszy samochód niż włoskie produkty. Takie realia i tego nie przeskoczymy.
    Na pewno będzie ciężko. Aczkolwiek włochów zbyt wielu nie ma w niewłoskich markach, jak już to adepci włoskich szkół designu jak choćby ta przy Mediolanie, gdzie włoskich studentów jak na lekarstwo a projekty, nie tylko motoryzacyjne zresztą, wyrywają z butów. Jedynym wyjątkiem jest chyba Ałdi, które wciągnęło Italdesign z grupką włoskich projektantów. Zresztą nawet włoskie marki korzystają z usług niewłoskich projektantów.

    Osobiście myślę, że AR da rade zrobić WOW - gdy patrzę na projekty Ferrari i Maserati widzę duży potencjał. Te linie cały czas zachwycają.

  7. #1477
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    To, że fani liczą na kolejne wydanie TSa 8v to sorry, ale ilu jest fanów AR, a ilu potencjalnych klientów którzy mają to gdzieś?
    Zgadzam się. Z doświadczenia i z obserwacji zauważyłem, że użytkowników niemieckich "przystępnych" cenowo marek guzik obchodzi, że mają pod maską francuski silnik, tak samo użytkowników włoskich sportowych aut, które nota bene tanie nie są, również nie obchodzi, że pod maską pracuje niemiec.

  8. #1478
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    No właśnie - ci, którym jest wszystko jedno, i tak kupią niemieckie. Wiadomo, Mercedes Citan to jest porządny samochód, a Renault Kangoo to szajs. Podobnie jak Mitsubishi Outlander jest dobry (wystarczy popatrzeć, ile tego na ulicach), a Citroen C-Crosser to jakieś francuskie padło przecież (widziałem chyba jednego).
    Alfa zbudowała swoją przewagę na tym, że silnik NORD przez 20 - 30 lat był niedoścignionym wzorem dla BMW, o markach typu VW czy Toyota nawet nie wspominam. Jak się będzie robić silniki razem z Peugeotem albo Chryslerem, to się takiej przewagi konkurencyjnej nie zdobędzie. A ktoś już wyżej wspomniał, że design to już też nie jest przepaść. Nawet Koreańczycy robią całkiem ładne auta. To co nam zostaje? Dustin Hoffman w "Absolwencie", romantyczna historia o początkach Enzo? Wygrana w pierwszym cyklu F1?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  9. #1479
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Teraz przewagę zdobywa się oferując to czego nie ma konkurencja lub coś ciut lepszego niż ma ale w niższej cenie. Alfa w żadnym aspekcie nie wyprzedzi konkurencji, ot takie trochę ładniejsze wozidło.

  10. #1480
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    To wytłumacz mi casus Apple albo GoPro . Alfa powinna iść właśnie w tym kierunku, oferować coś wyjątkowego (niekoniecznie lepszego, ale właśnie unikalnego), niekoniecznie super tanio. Myślałem, że Sergio też ma takie podejście, ale najwyraźniej nie...
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 07-05-2015 o 11:44
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory