Z tego co pamiętam to niestety musisz odkręcić amorki na dole bo bez tego belka nie opuści się wystarczająco żeby dojść do śrub od mocowania banana.
Z tego co pamiętam to niestety musisz odkręcić amorki na dole bo bez tego belka nie opuści się wystarczająco żeby dojść do śrub od mocowania banana.
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
to już się cieszę na kolejny maraton z rozpinaniem wszystkiego. Bo chyba nie da się zsunąć amortyzatora z trzpienia bez rozpinania wahaczy
Da radę tylko jako pierwsze odkrecasz 4 śruby belki a później amorki. Jak odkręcisz belkę to jest na tyle ruchu żeby amorki zeszły z czpieni, nic więcej nie musisz odkręcać.
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
Jeżeli już była belka zdjęta kiedyś,to samo zdjęcie belki zajęło mi 25 minut bez kanału.Jest jeszcze taka ewentualność,że przy wbijaniu tulei wahliwej,za daleko została ona wbita (jest niesymetrycznie ustawiona)i też wtedy wychodzi negatyw.
Za nadmierny negatyw w tym zawieszeniu odpowiada prawie wszystko, w mniejszym bądź większym stopniu. Jeżeli nie będzie śladów odkręcania tych wsporników bananów, to ja bym ich nie ruszał. Musi być jakiś inny powód złego kąta. Dokładnie ile on wynosi? Masz wydruki z ustawiania zbieżności?
Chłopaki mam ogromny problem chce się upewnić czy na sto pro to będzie przez zbieżność... Auto złożone na Pu wczoraj całość skręcona autem nie da się kompletnie jechać.. Miałem 40km do pokonania do pracy niestety musiałem odpuścić.. Koła zaczęły nawet Piszczec.. Teraz mam ciepło bo nie wiem czy to przez PU czy Przez zbieżność. Koła się bardzo dziwnie ustawily. Autem jechałem tylko dlatego, że w miejscu pracy mam geometrie że zbieżnościa na 40zl.. A w moim miejscu zamieszkania 40zl sama zbieżność.. PU wpływu chyba nie ma na to? Po ustawieniu powinno być Oki?
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Na PU samochód nigdy nie będzie normalnie jechał. Podjedź na ustawienie zbieżności, coś to poprawi ale dobrze na pewno nigdy nie będzie.
o ile się nie myle to wrzuciles sztywny PU tam gdzie były tuleje plywajace wiec to może być problem.
Kilka osób z Forun pisało, że wszystko mają okej także co mówicie?
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Miałem PU zamiast wahliwej w wahaczu. Zbieżność ustawiona a tył dziwnie się zachowywał. Prowadziła się bardzo dobrze w zakrętach ale na prostej zwłaszcza nierównej bujało tyłem prawa lewa. Bujanie było delikatne ale nieprzyjemne. Założyłem wahliwe i jak ręką odjął.
Moje Alfy
AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
AR 166 3.0 Sportronic
AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v
Oraz
Delta III 1.75 k04
Espace IV 3.5