moim zdaniem będzie szał,zawsze alfy były piękne,tym razem będzie szał,niedługo dowiemy się co tam wymyślili,skoro taka tajemnica,to pewnie powali na kolana![]()
Z Tipo 952:
News.Venerdi e' nata la prima 952 colore rosso "ALFA" affiancata dalle altre 7 sorelle al momento dovrebbero essere 15 esemplari tra una settimana S.M. e E.W. sceglieranno il colore dei 3 modelli che saranno alla presentazione il Rosso e' sicuro per ovvi motivi storici.
Cassino lavorera' in stretta sinergia con Pomigliano d' Arco e' stato dato il via libera alla costruzione della strada mancante.
Tłumaczenie z translatora:
News. Friday and was born the first 952 Red Color "Alpha" Flanked by the other 7 sisters at the moment should be 15 copies in a week and hm e.w. will choose the color of the 3 models that will be the presentation the red and ' safe for obvious reasons historians.
Cassino is gonna work in close synergy with Pomigliano of arc and was given the green light to the construction of the road missing.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
No dobra, jakakolwiek jest definicja "modelu statycznego", to chyba nie jest to samo, co "pierwszy egzemplarz" z Twojego postu...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
I zapewne masz rację, pewnie właśnie taka jest strategia biznesowa, ale marketing moim zdaniem powinien się opierać na trochę innym założeniu. Powinien się opierać na fakcie, że Alfa to samochód dla tych specjalnych ludzi z gustem i z trocę większym portfelem, dla ludzi, którzy kochają markę i chcą do niej wracać ... i nie liczy się czy to będzie prawda czy nie, liczy sie stworzenie pewnego obrazu użytkownika marki. Myślę, że taka strategia marketingowa może mieć sens, tym bardziej, że społeczność AR naprawdę nadal jest silna, przynajmniej ja tak sądzę. Kilka razy zdarzyło mi się kupowac Alfę od innych, pierwszych włascicieli i praktycznie każdy z nich czuł się mocno związany z samochodem i z marką, bez względu na to czy to była Belgia, Niemcy czy Austria.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
Ilu jest takich ludzi? Jednostki. Spójrz na to forum - ludzie może mają pasję, ale większość nie ma pieniędzy, a nawet jeśli ma, to zazwyczaj np. wizyta w ASO albo kupowanie oryginalnych części zamiennych jest kwitowana śmiechem, bo przecież można taniej. Siłą np. VAG-a jest to, że większość ludzi kupuje nowy samochód, serwisuje go w ASO, po 3-4 latach sprzedaje i kupuje nowego VW/Audi (ze Skodą i Seatem już pewnie może być inaczej). Nie można się opierać na tych, którzy kiedyś mieli nową Alfę, bo takich ludzi jest po prostu za mało.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS