
Napisał
bitrut
Podepnę się pod temat, bo mam identyczne objawy - poszarpywanie w okolicach 1500rpm i to tylko w cieplejsze dni. Wcześniej podejrzewałem niesprawny przepływomierz, ale wymiana na używany Boscha ale dużo nowszy nie rozwiązała całkowicie problemu (choć mam subiektywne wrażenie, że jest troszkę lepiej).
@questounico Ogarnąłeś już ten temat? Zaślepienie EGR rozwiązuje sprawę całkowicie?
Mam też wrażenie, że auto ma bardzo mało momentu poniżej 1500rpm. Ruszając z miejsca muszę bardzo sobie pomagać sprzęgłem, bo łatwo zdusić silnik. Dalej do tych 1500rpm to jest muł niesamowity. Dopiero powyżej 1500rpm zaczyna działać turbo i wtedy już wciska w fotel. Ale przy ruszaniu jakbym jechał z przyczepką.
Rozwiązanie sprawy EGR poprawiłoby również tę kwestię?