Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Problem z zasilaniem pompy paliwa oraz wtryskami

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Futrzak
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Wojkowice
    Auto
    GTV 2.0 V6 TURBO oraz VW Passat 2.8 V6 30V 4motion
    Postów
    110

    Domyślnie Problem z zasilaniem pompy paliwa oraz wtryskami

    Witam,
    Mój problem trwa od listopada zeszłego roku. Przed wyjazdem do Niemiec nastąpił brak zasilania silnika w paliwo. Laweta i serwis po przyjeździe do serwisu okazało się iż przekaźnik pompy paliwa zaśniedział i dlatego silnik nie miał paliwka. Pojechałem do Niemiec auto zrobiło ponad 5 tys km nic się nie działo aż pewnego dnia stanąłem na parkingu na 5 min i już auta nie odpaliłem. Szybkie sprawdzenie i okazało się iż znów nie chodzi pompa paliwa. Auto odcholowałem do domu. Następnego dnia poruszałem przekaźnikami Master Slave i pompa paliwa i auto odpaliło. Więc poszedłem do sklepu moto i kupiłem 3 przekaźniki ale zamiast 30A to 20/30A. Auto od tego czasu nie odpaliło. Sprowadziłem alfe do Polski. Zacząłem kombinować. Wymieniłem pompe paliwa. Podałem nowej pompie zasilanie bezpośrednio podawała paliwo. W ten sposób próbowałem odpalić Alfe ale nic z tego. Uszkodzeniu uległ rozrusznik. Cyka przekaźnik ale nic się nie dzieje. Podmieniłem przekaźniki z innej alfy 2.0TB i róznież pompa sama nie funkcjonuje.
    Błagam o pomoc i sugestie bo aż żal już patrzeć jak stoi i niszczeje.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    A jak tam słynny wyłącznik bezwładnościowy przy lewej nodze kierowcy? Może tam coś się dzieje i odcina dopływ?

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Futrzak
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Wojkowice
    Auto
    GTV 2.0 V6 TURBO oraz VW Passat 2.8 V6 30V 4motion
    Postów
    110

    Domyślnie

    sprawdzony i zmierzony działa bez problemu.
    Sytuacja aktualnie jest taka... pod maską mam 3 przekaźniki dwa w czarnych kostkach i jeden w siwej... Mam jeden otwarty przekaźnik do testów... środkowy czarny cyka i to jest główny przekaźnik jak go wkładam cyka również przekaźnik siwy po lewej stronie... przekaźnik czarny po prawej cały czas milczy jednak gdy na WYŁĄCZONYM zapłonie wsadze tam otwarty przekaźnik i zewre go ręcznie to pompa pracuje i podaje paliwo.... na włączonym zapłonie już takiej sytuacji nie ma...
    jakieś pomysły?

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał Futrzak Zobacz post
    sprawdzony i zmierzony działa bez problemu.
    Sytuacja aktualnie jest taka... pod maską mam 3 przekaźniki dwa w czarnych kostkach i jeden w siwej... Mam jeden otwarty przekaźnik do testów... środkowy czarny cyka i to jest główny przekaźnik jak go wkładam cyka również przekaźnik siwy po lewej stronie... przekaźnik czarny po prawej cały czas milczy jednak gdy na WYŁĄCZONYM zapłonie wsadze tam otwarty przekaźnik i zewre go ręcznie to pompa pracuje i podaje paliwo.... na włączonym zapłonie już takiej sytuacji nie ma...
    jakieś pomysły?
    Kolego, wydrukować schematy sterownika silnika i sprawdzać po kolei zasilanie wszystkich układów (każdy elektryk samochodowy mając schematy to zrobi).
    Czy były czytane błędy jakie zarejestrował sterownik silnika, może problem jest gdzieś indziej.
    Podstawa to schematy i diagnoza programowa sterownika a nie szukanie "po omacku".

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Futrzak
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Wojkowice
    Auto
    GTV 2.0 V6 TURBO oraz VW Passat 2.8 V6 30V 4motion
    Postów
    110

    Domyślnie

    Sterownik silnika nie zarejestrował żadnych błędów. Wychodzi na to że nie ma sterowania na przekaźnik od pompy i wytrysków.

Podobne wątki

  1. [159] Znikajacy problem z zasilaniem.
    Utworzone przez porterneon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-10-2015, 20:05
  2. [159] Dziwny problem z zasilaniem.
    Utworzone przez porterneon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-04-2014, 22:18
  3. Problem z zasilaniem
    Utworzone przez juwe w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 19:22
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-10-2013, 20:35
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-06-2011, 18:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory