Strona 12 z 13 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 128

Temat: Regulacja pochylenia koła, tył

  1. #111
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Byc może. Tylko cena banana jest kosmiczna:/ chyba będę musial go wyjąć i obejrzeć. Poleci ktos jakiś tani sklep z częściami do Alf...

  2. #112
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał sneijder Zobacz post
    Wiem i właśnie to mnie wkur***. Co tam najbardziej może odpowiadać za pochylenie kolo?banan, lacznik, pionowy wahacz?
    Właściwie to wszystkie gumowe elementy które pracują. Najbardziej to tuleja w zwrotnicy, ale inne elementy w mniejszym stopniu też. Sprężyny masz całe? Może jedna pękła, albo coś z nią nie tak? Nie wiem, podpowiadam co mi do głowy przyjdzie

  3. #113
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Tuleja zwrotnicy nowa. Sprężyna po tej stronie nie sprawdzanatuleja plywajaca w wahaczu tez wymieniona

  4. #114
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Cytat Napisał sneijder Zobacz post
    Byc może. Tylko cena banana jest kosmiczna:/ chyba będę musial go wyjąć i obejrzeć. Poleci ktos jakiś tani sklep z częściami do Alf...
    Ceną wahacza bym się w ogóle nie martwił, zamiennik kosztuje już od 200zł. TRW ciężko dostać, bo zaprzestali produkcji. Największe zmartwienie to jego wymiana, głównie z prawej strony. Trzeba całe zawieszenie rozbierać i opuszczać belkę.

  5. #115
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Ja na szczęście mam z prawej do roboty co nie zmienia faktu ze trzeba się przy tym narobić. ...

  6. #116
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Pany! Mam do wymiany tylną piastę. Warto się pchać w budżetówkę, czy lepiej coś firmowego? Widziałen ceny Snr i ruville czy cuś, krew w żyłach mrozi No, ale jak trzeba to się zainwestuje
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  7. #117
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    A co masz nie tak i która? Mam z dobrymi łożyskami bez tulei


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  8. #118
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    gonzo jak Cie stac to kup coś markowego. Te chińczyki są słabe.Czytałem ze one sie nadaja na 10tyś km i problem powraca. Różnica w cenach SNR vs china to materiały z ktorych te łożyska sa wykonane. Markowe piasty sa zrobione z bardzo wytrzymalych stopów metali a chinole z byle czego- najwazniejsze zeby tylko ksztaltem przypominaly oryginał a reszta sie nie liczy. Tez niedawno mialem pdobny dylemat i po przewertowaniu internetu założyłem cała zwrotnice z rozbitka z całą piasta. I dziś wiem ze zrobiłem interes zycia bo za całośc dałem 60 zeta + wymieniłem tuleje plywajaca. A wymiana zwrotnicy to wbrew pozorom prosta sprawa. Ja wybrałem mniejsze zło. Wolałem mieć oryginał niz jaiieś chonole lub używki zdejmowane z innych aut . Dla mnei uzywane łożysko ktore ktoś juz zdjął z piasty nadaje sie na śmietnik kacu. Jak uzywka to ok ale założona w fabryce ze zwrotnicą, oryginalnie dokręcona a nie zdejmowana za pomoca młotka i przecinakaTez bym wolał kupić nowego snr ale jak zobaczylem ceny SNR to łkałem jak bóbr... a tak 400 zeta w kieszeni a alfa jezdzi jak jezdziła cichutko i równo...
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 15-06-2015 o 10:30
    [C

  9. #119
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Chciałem wyważyć koła na samochodzie. Okazało się, że tylne prawe łożysko się kończy. Po rozkręceniu koła szumiało bardzo. Podczas jazdy nic nie huczy. Dla porównania sprawdzili resztę kół i jest ok.
    Wolałbym nowe, już kilka razy się przejechałem na używanych częściach...

    Też mi się nie uśmiecha wydawać 400zł na kawał żelastwa. Tym bardziej, że muszę też zajrzeć w zawias.
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 15-06-2015 o 10:40
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  10. #120
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Jak tam uważasz. Jak masz kase to kupuj markowe. Ja tam wolałem oszczedzic te kilka stówek i mieć je na zapas bo jak wiadomo z AR jest jak z Lidlem " co tydzień coś nowego"
    Fakt faktem ze uzywane to sa dobre jakies plasticzki i inne duperele a łożyska lepiej nowe wsadazac.

    http://allegro.pl/snr-piasta-kola-lo...170323207.html

    PS pamietaj ze RENOMOWANA jest firma SKF, rouville , NTN. Czasem nie kupuj firmy NTY bo to bezczelna beznadziejna podjebka od skośnookich. Niby nazwa podobna, ale to celowy zabieg.
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 15-06-2015 o 10:43
    [C

Podobne wątki

  1. [159] kąt pochylenia koła - regulacja
    Utworzone przez alces1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post / autor: 17-06-2020, 18:22
  2. Kąt pochylenia koła przedniego. Jak ustawić?
    Utworzone przez grosii w dziale 166
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 19-03-2018, 19:28
  3. Ustawienie kątów pochylenia kół
    Utworzone przez stembalski17 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-08-2011, 18:25
  4. Koła - regulacja kąta pochylenia /--\
    Utworzone przez bella-hella w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-06-2010, 15:42
  5. [GTV Spider] Geometria kół, tył - czy jest regulacja kąta pochylenia koła?
    Utworzone przez aniol_jojo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-04-2010, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory