Byc może. Tylko cena banana jest kosmiczna:/ chyba będę musial go wyjąć i obejrzeć. Poleci ktos jakiś tani sklep z częściami do Alf...
Byc może. Tylko cena banana jest kosmiczna:/ chyba będę musial go wyjąć i obejrzeć. Poleci ktos jakiś tani sklep z częściami do Alf...
Tuleja zwrotnicy nowa. Sprężyna po tej stronie nie sprawdzanatuleja plywajaca w wahaczu tez wymieniona
Ja na szczęście mam z prawej do roboty co nie zmienia faktu ze trzeba się przy tym narobić. ...
Pany! Mam do wymiany tylną piastę. Warto się pchać w budżetówkę, czy lepiej coś firmowego? Widziałen ceny Snr i ruville czy cuś, krew w żyłach mroziNo, ale jak trzeba to się zainwestuje
![]()
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
A co masz nie tak i która? Mam z dobrymi łożyskami bez tulei
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
gonzo jak Cie stac to kup coś markowego. Te chińczyki są słabe.Czytałem ze one sie nadaja na 10tyś km i problem powraca. Różnica w cenach SNR vs china to materiały z ktorych te łożyska sa wykonane. Markowe piasty sa zrobione z bardzo wytrzymalych stopów metali a chinole z byle czego- najwazniejsze zeby tylko ksztaltem przypominaly oryginał a reszta sie nie liczy. Tez niedawno mialem pdobny dylemat i po przewertowaniu internetu założyłem cała zwrotnice z rozbitka z całą piasta. I dziś wiem ze zrobiłem interes zycia bo za całośc dałem 60 zeta + wymieniłem tuleje plywajaca. A wymiana zwrotnicy to wbrew pozorom prosta sprawa. Ja wybrałem mniejsze zło. Wolałem mieć oryginał niz jaiieś chonole lub używki zdejmowane z innych aut . Dla mnei uzywane łożysko ktore ktoś juz zdjął z piasty nadaje sie na śmietnik kacu. Jak uzywka to ok ale założona w fabryce ze zwrotnicą, oryginalnie dokręcona a nie zdejmowana za pomoca młotka i przecinakaTez bym wolał kupić nowego snr ale jak zobaczylem ceny SNR to łkałem jak bóbr... a tak 400 zeta w kieszeni a alfa jezdzi jak jezdziła cichutko i równo...
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 15-06-2015 o 10:30
[C
Chciałem wyważyć koła na samochodzie. Okazało się, że tylne prawe łożysko się kończy. Po rozkręceniu koła szumiało bardzo. Podczas jazdy nic nie huczy. Dla porównania sprawdzili resztę kół i jest ok.
Wolałbym nowe, już kilka razy się przejechałem na używanych częściach...
Też mi się nie uśmiecha wydawać 400zł na kawał żelastwa. Tym bardziej, że muszę też zajrzeć w zawias.
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 15-06-2015 o 10:40
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Jak tam uważasz. Jak masz kase to kupuj markowe. Ja tam wolałem oszczedzic te kilka stówek i mieć je na zapas bo jak wiadomo z AR jest jak z Lidlem " co tydzień coś nowego"
Fakt faktem ze uzywane to sa dobre jakies plasticzki i inne duperele a łożyska lepiej nowe wsadazac.
http://allegro.pl/snr-piasta-kola-lo...170323207.html
PS pamietaj ze RENOMOWANA jest firma SKF, rouville , NTN. Czasem nie kupuj firmy NTY bo to bezczelna beznadziejna podjebka od skośnookich. Niby nazwa podobna, ale to celowy zabieg.
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 15-06-2015 o 10:43
[C